CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
TEST DRIVE 2018 VOLKSWAGEN TOUAREG

Test Drive: 2018 Volkswagen Touareg 9/5

Τεχνολογικά

Η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής στο πλαίσιο του επέτρεψε τη δημιουργία ενός οχήματος με καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά εντός δρόμου αλλά και τη βελτίωση της ικανότητας κίνησης εκτός αυτού. Ας μην ξεχνάμε ότι το Touareg είναι ένα καθ’ αυτό SUV όχημα με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης «4MOTION». Σύμφωνα με όσα ανακοινώνονται από την εταιρεία, στον εμπρός άξονα μπορεί να μεταφερθεί έως το 70% της ροπής και στον πίσω έως το 80% αυτής, αναλόγως των απαιτήσεων πρόσφυσης κάθε φορά.

Το Touareg διαθέτει και το σύστημα «4MOTION Active Control» το οποίο διαθέτει συνολικά 10 διαφορετικά προγράμματα παραμετροποίησης του τρόπου μετάδοσης της ροπής στους τροχούς, της λειτουργίας του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και της αερανάρτησης (προαιρετικός εξοπλισμός). Τα πέντε αφορούν την κίνηση εντός δρόμου και τα υπόλοιπα πέντε σε αυτή εκτός δρόμου. Επίσης, το αυτοκίνητο, στην έκδοση με το εξοπλιστικό πακέτο «Off-Road» διαθέτει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ (90 έναντι 75 λίτρων) και προστατευτικές ποδιές στο κάτω μέρος του.

Καινοτομία για το Touareg είναι η ύπαρξη συστήματος τετραδιεύθυνσης ώστε να κάνει το μεγάλο όχημα πιο ευέλικτο και να δίνει καλύτερη αίσθηση στον οδηγό εντός δρόμου. Όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα έως 37 km/h οι πίσω τροχοί στρίβουν στην αντίθετη διεύθυνση από αυτή που κατευθύνει ο οδηγός το όχημα. Όταν ξεπεραστεί αυτή η ταχύτητα, οι πίσω τροχοί στρίβουν κατά την ίδια διεύθυνση.

Το Touareg, προαιρετικά θα διατίθεται και με αερανάρτηση η οποία συνδυάζεται με ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς, η λειτουργία των οποίων ελέγχεται ηλεκτρονικά και πραγματοποιείται με συνδρομή ηλεκτροκινητήρων. Εντός δρόμου, αποτρέπουν τις μεγάλες κλίσεις του αυτοκινήτου στις στροφές ενώ στην εκτός δρόμου κίνηση επιτρέπουν τη αύξηση διαδρομής της ανάρτησης για να υπάρχει πάντα επαφή των τροχών με το έδαφος.

Όπως ανακοινώθηκε, το νέο Touareg μπορεί να κινηθεί σε έδαφος με κλίση έως 60% και παράλληλη κίνηση σε πλαγιά με κλίση έως 35 μοίρες. Με την αερανάρτηση, την οποία ο οδηγός χειρίζεται μέσω περιστροφικού διακόπτη, αυξάνεται το ύψος του οχήματος από το έδαφος στα 57 cm (από τα 49 cm της έκδοσης με μόνο τη μοχλική διάταξη ανάρτησης), δίνοντας μεγαλύτερη δυνατότητα διάβασης υδάτινου ή άλλου εμποδίου.

Αναφορικά με τους κινητήρες, αρχικά θα διατίθεται με τον τρίλιτρο V6 TDI (πετρελαιοκινητήρας) σε δύο εκδοχές αναφορικά με τη μέγιστη απόδοσή του: 231 PS και 286 PS, αντίστοιχα. Αργότερα, μετά το καλοκαίρι, θα διατίθεται και με τον τρίλιτρο V6 TSI (βενζινοκινητήρας) μέγιστης ισχύος 340 PS καθώς και με τον V8 4.0 TDI μέγιστης ισχύος 421 PS. Επίσης, θα διατίθεται και σε έκδοση «Plug-in Hybrid» μέγιστης ισχύος 367 PS.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 VOLVO V60 7/6

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ: Οδηγούμε το νέο Volvo V60 (pics+video)

    To καινούργιο V60 είναι το τυπικότερο όχημα της Volvo, αυτό που απηχεί με τον καλύτερο τρόπο την κατασκευαστική φιλοσοφία και την ιστορία της Σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

  • 2018 RENAULT CLIO 1.5 DCI 110 PS 6/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Renault Clio 1.5 dCi 110 PS

    Η Renault επεκτείνει το εύρος της γκάμας του δημοφιλούς μοντέλου της με την προσθήκη της ισχυρότερης έκδοσης με diesel κινητήρα 1,5 λίτρων, που αποδίδει ισχύ 110 ίππων και καταναλώνει ελάχιστα.

  • 2018 MINI COOPER S E COUNTRYMAN ALL4 2/6

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper S E Countryman ALL4

    Το υβριδικό Μini δίνει έναν πιο cool τόνο στις μετακινήσεις σας. Έστω και αν κάποιες στιγμές σας ζητά να βγείτε από την... οδηγική 'πρίζα' των άλλων εκδόσεων.

  • 2018 DS3 PERFORMANCE 208 PS 31/5

    Δοκιμάζουμε το DS3 Performance 208 PS

    Το DS3 Performance έρχεται να αποτελέσει μια πιο 'πολιτισμένη' εκδοχή του θέματος 'Γαλλικό GTI'. Στην πράξη όμως αποδεικνύεται η πιο σκληροπυρηνική βόμβα αδρεναλίνης στην αγορά. Μπερδευτήκατε; Το ίδιο και εμείς.

  • 2018 SUZUKI SWIFT 1.2 GLX HYBRID 90 PS 29/5

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 GLX Hybrid 90 PS

    Το δημοφιλές Suzuki Swift επιστρέφει στη μάχη της αγοράς, διατηρώντας μεν το sportive χαρακτήρα της φίρμας που το κατασκευάζει, αλλά εισάγοντας ταυτόχρονα και ένα πιο φιλικό απέναντι στο περιβάλλον πρόσωπο.

  • 2018 PEUGEOT 5008 1.6 BLUEHDI 120 ΕΑΤ6 27/5

    Δοκιμάζουμε το Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 ΕΑΤ6

    Ένα MPV, που έγινε Crossover με ολίγη από SUV και μια επίγευση από ΜPV. Ή αν σας μπερδεύει η fusion 'μαγειρική' του marketing, κρατήστε αυτό: Ένα εξαιρετικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

  • 2018 FORD FIESTA ST 25/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta ST 200PS!

    Αφαιρώντας κυβικά και κυλίνδρους αλλά προσθέτοντας τεχνολογία και σπορ ενθουσιασμό, η Ford καταφέρνει με το νέο Fiesta ST να ξαναπάρει τα σκήπτρα των "pocket rockets".

  • 2018 FORD FIESTA ACTIVE 24/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active

    Η Ford με το Fiesta Active αναζητά μια εναλλακτική πρόταση στην κυριαρχία των compact SUV. Και όπως φαίνεται έχει να προτείνει μία πολύ εξυπνη ιδέα.

  • 2018 VOLKSWAGEN GOLF GTD 2.0 TDI 184PS DSG 18/5

    Δοκιμάζουμε το Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI 184PS DSG

    Ποιος είπε ότι ένα πετρελαιοκίνητο hatchback δεν μπορεί να είναι σπορ; Σίγουρα όχι οι άνθρωποι της Volkswagen.

  • 2018 BMW X2 SDRIVE 20I 192PS 13/5

    Δοκιμάζουμε τη BMW X2 sDrive 20i 192PS

    Εδώ και αρκετό καιρό πολλοί συζητούν για το πόσο σπορ μπορεί να είναι ένα compact SUV. Η BMW με την Χ2 απλά κλείνει την κουβέντα.

  • 2018 TOYOTA YARIS 1.5 DUAL VVT-IE 111 PS 12/5

    Δοκιμάζουμε το Toyota Yaris 1.5 DUAL VVT-iE 111 PS

    Αν και ταυτισμένη με τους υβριδικής διάταξης κινητήρες, η Toyota δεν σταματά την εξέλιξη των (αμιγώς) βενζινοκινητήρων της και η προσκόλληση στη βελτίωση της θερμοδυναμικής απόδοσής τους είναι ζήτημα τιμής για τους Ιάπωνες, ως γνωστόν.

  • 2018 FORD KUGA 2.0 TDCI 180PS POWERSHIFT ST-LINE AWD 11/5

    Δοκιμάζουμε το Ford Kuga 2.0 TDCi 180PS PowerShift ST-Line AWD

    Τα διαπιστευτήρια του Kuga σε αυτή την κατηγορία έχουν να κάνουν με τον πληθωρικό του χαρακτήρα, αλλά και τις οδηγικές του αρετές που παραδοσιακά ο χρήστης αυτοκινήτου Ford βιώνει.

  • TEST DRIVE 2018 VOLKSWAGEN TOUAREG 9/5

    Οδηγούμε στην Αυστρία το νέο Volkswagen Touareg [pics+vid]

    Ξεκίνησε ως ένα μεγάλο εκτός δρόμου όχημα με πολύ καλό σύστημα τετρακίνησης. Το Touareg έδωσε μια νέα εμπορική διάσταση στην Volkswagen, αποτέλεσε τη βάση για τη δημιουργία της Porsche Cayenne και έγινε αντικείμενο ανταγωνισμού. Πλέον, η καινούργια, τρίτη 'γενιά'...

  • 2018 SKODA KAROQ 7/5

    ESCAPE Στην Άνδρο με Skoda Karoq 1.6 TDI 116PS DSG7

    H Άνδρος είναι η εστέτ των Κυκλάδων, είναι η πρωτεύουσα πλοκή φύσης και ιστορίας του Αιγαίου, είναι ο τόπος των Καπεταναίων, του Εμπειρίκου και της Ελένης (φευ, όχι πλέον με αυτή την σειρά). Η Άνδρος είναι...

  • 2018 PEUGEOT 2008 1.2 PURETECH 110PS 2/5

    Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 2008 1.2T 110PS AUTO

    Τείνει να γίνει διαχρονική αξία. Μπορεί να μας συντροφεύει μόλις από το 2013 αλλά το συμπαγές crossover έδωσε μια άλλη διάσταση στην κατηγορία, καθώς οι αναλογίες του το κατέταξαν ευθύς εξ αρχής στα 'χωράφια' των SUV.