Το Peugeot 2008 με θερμικούς κινητήρες «εξασφάλισε» το μέλλον του - Δείτε για πόσα χρόνια


Η ηλεκτροκίνηση μεγαλώνει το μερίδιό της στα μοντέλα που παρουσιάζουν οι κατασκευαστές, ωστόσο το ανανεωμένο θερμικό Peugeot 2008... δεν πάει πουθενά.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 26/4/2024

Η Peugeot ανανέωσε το 2008 πριν από περίπου 1 χρόνο, δίνοντας στη δεύτερη γενιά του δημοφιλούς B-SUV - που παρουσιάστηκε το 2019 - το απαραίτητο φρεσκάρισμα για να συνεχίσει την απόλυτα πετυχημένη πορεία της.

Με την ηλεκτροκίνηση να «εισβάλλει» ολοένα και περισσότερο στην γκάμα των μοντέλων των αυτοκινητοβιομηχανιών και να τείνει να επικρατήσει ολοκληρωτικά, τουλάχιστον στην Ευρώπη, δεν λείπουν οι περιπτώσεις θερμικών μοντέλων που σταδιακά αρχίζουν να αποσύρονται, προς όφελος των αντίστοιχων EV εκδόσεων.

Το Peugeot 2008 διατίθεται ήδη και ως ηλεκτρικό, εκτός από αμιγώς θερμικό και ήπια υβριδικό, ωστόσο υπήρξαν σενάρια που ήθελαν την αποκλειστικά ηλεκτρική - σύμφωνα με πληροφορίες του L’argus - 3η γενιά του να σηματοδοτεί το τέλος των εκδόσεων με ΜΕΚ, όταν θα καταφτάσει στα τέλη του 2027.

Όμως, με δημοσίευμά του, το γαλλικό μέσο επισημαίνει ότι αυτό δε θα συμβεί και ότι το 2008 με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα «συνεχίσει να παράγεται τουλάχιστον μέχρι το 2029». Επιπλέον, οι Γάλλοι αναφέρουν ότι κάτι παρόμοιο θα συμβεί και με το 208 - και μάλιστα μέχρι το 2030.

Η 3η γενιά του πετυχημένου SUV θα βασίζεται στην αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα STLA Small της Stellantis και, όπως λέει το συγκεκριμένο ρεπορτάζ, θα αρχίσει να κατασκευάζεται από τον Σεπτέμβριο του 2027. Ωστόσο, για τουλάχιστον 2 χρόνια θα συνυπάρχει με τις τωρινές θερμικές.

Οι Γάλλοι υποστηρίζουν ότι αυτή η απόφαση της Peugeot βασίζεται σε δύο λόγους. Ο πρώτος αφορά την επιφυλακτικότητα που δείχνουν οι υποψήφιοι αγοραστές στις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των μοντέλων, με αποτέλεσμα να μην έχουν το μερίδιο αγοράς που περίμεναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ο δεύτερος λόγος αφορά τη «νίκη» που πέτυχαν τα brands απέναντι στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με τη χαλάρωση των προτύπων εκπομπών ρύπων του Euro 7, το οποίο, για τα επιβατικά και τα vans διατηρεί τα όρια του ισχύοντος Euro 6. Έτσι, αυτό δίνει «παράταση ζωής» σε μοντέλα που θα αντιμετώπιζαν δυσκολίες επιβίωσης, λόγω του αυξημένου κόστους που θα απαιτούνταν για την «προσαρμογή» τους στα νέα δεδομένα.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το δημοσίευμα δεν αποκλείει την πιθανότητα ενός δεύτερου facelift για το θερμικό 2008, το καλοκαίρι του 2026, για να μπορέσει να παραμείνει πλήρως ανταγωνιστικό και τα επόμενα 3 χρόνια.

Πηγή: L'argus

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Test Drive: Peugeot 2008 1.2T 130 EAT8 GT - Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο premium SUV

Αποκάλυψη για το νέο Peugeot E-5008 - Με 7θέσια καμπίνα και 660 km αυτονομίας (photos)

Έρχεται το ηλεκτρικό Peugeot E-408 - Όλες οι πληροφορίες