ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 2018
PORSCHE 911 GT3 R

H Porsche 911 GT3 R οπλοφορεί μόνο για τις πίστες 11/5

  • img
  • img
  • img
  • img

Οι αγώνες είναι ένα πολύ ακριβό σπορ και ακόμη πιο ακριβό για όσους συμμετέχουν με μία Porsche 911 GT3 R. Η οποία πλέον δεν είναι και τόσο σπαρτιάτικη σε εξοπλισμό αφού διαθέτει και σύστημα κλιματισμού. Ανάμεσα στις πολλές βελτιώσεις που υπάρχουν με την προηγούμενη GT3 R συγκαταλέγονται οι νέες αεροδυναμικές βελτιώσεις και αεραγωγοί, η αυξημένη περιφέρεια των ελαστικών (από 650 στα 680 mm) και η τελευταία εξέλιξη της ανάρτησης με διπλά ψαλίδια.

Την κίνηση έχει ο γνωστός και μη εξαιρετέος ατμοσφαιρικός boxer των 4,0 lt με τους 550 PS που απλώνονται σε ένα πιο ευρύ φάσμα στροφών σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Οι μηχανικοί έχουν κάνει διάφορες ενισχύσεις στο σασί για να βελτιώσουν περαιτέρω την δυσκαμψία του. Τους μπροστινούς δίσκους 390 mm μαγκώνουν αλουμινένιος εξαπίστονες δαγκάνες και τους πίσω 370 mm τετραπίστονες.

Το ρεζερβουάρ φτάνει τα 120 lt καυσίμου ώστε ο αγωνιζόμενος να κάνει λιγότερα pit-stops και στη νέα 911 GT3 RS υπάρχει δυνατότητα πλήρωσης τόσο από δεξιά όσο και από την αριστερή πλευρά. Φυσικά υπάρχει εκτενής χρήση ανθρακονημάτων και πολλές άλλες βελτιώσεις για την αγωνιστική Porsche που θα είναι διαθέσιμη από τον Δεκέμβριο και θα κοστίζει δίχως τους φόρους 459.000€.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ