2018 FORMULA 1

Αυτές είναι οι ομάδες για τη σεζόν 2018 της Formula 1 14/3

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Οι αλλαγές στους κανονισμούς μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικές σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, όμως φέτος πολλά έχουν αλλάξει σε ό,τι αφορά τον τρόπο που θα χαιρόμαστε το κορυφαίο motorsport του κόσμου.

Επίσης νέες ισορροπίες, νέες στρατηγικές συνεργασίες αλλά και νέο αίμα πίσω από τα τιμόνια των μονοθεσίων υπόσχονται μια διαφορετική αγωνιστική σεζόν.

 

MERCEDES-AMG PETRONAS MOTORSPORT

Έχοντας κατακτήσει τα προηγούμενα τέσσερα Πρωταθλήματα κατασκευαστών, η Mercedes ξεκινά από θέση ισχύος. Η γερμανική ομάδα διατήρησε όλα τα συστατικά της περυσινής επιτυχημένης πορείας, δηλαδή το δίδυμο των πιλότων που αποτελείται από τους Lewis Hamilton και Valtteri Bottas αλλά και το μακρύ μεταξόνιο, το οποίο στην πλειοψηφία των αγώνων του 2017 ευνόησε τη Mercedes. Προφανής στόχος των Γερμανών είναι η διατήρηση των κεκτημένων τόσο σε οδηγούς όσο και σε κατασκευαστές με την F1 W09 EQ Power+.

Lewis Hamilton-Valtteri Bottas

 

 

SCUDERIA FERRARI

Έπειτα από αρκετά χρόνια, το 2017 η Ferrari έδειξε πως έκανε αυτό που έπρεπε ώστε να είναι ανταγωνιστική και να αμφισβητήσει τα πρωτεία της Mercedes. Η αλήθεια είναι πως κάποια στιγμή η εξέλιξη δεν ήταν η αναμενόμενη, όμως φέτος οι Ιταλοί μπήκαν πολύ δυνατά στη σεζόν, παρουσιάζοντας ένα μονοθέσιο καινοτόμο, με σχεδιαστικές πινελιές σε σημεία όπως στα sidepods και ένα design πολύ δυναμικό. Οι δοκιμές στη Βαρκελώνη έδειξαν ότι η scuderia έχει όλα τα εχέγγυα να πρωταγωνιστήσει με τη νέα SF71H. Όμως στους αγώνες κρίνονται τα πάντα κι αυτό θα κληθούν να αποδείξουν οι Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen.

Sebastian Vettel-Kimi Raikkonen

 

 

ASTON MARTIN RED BULL RACING

Ο Adrian Newey μεγαλούργησε σχεδιαστικά για ακόμα μία φορά! Η RB14 είναι πολύ όμορφη, με το σχήμα των sidepods να είναι ξεχωριστό. Στη Βαρκελώνη η αυστριακή ομάδα έδειξε πως θα είναι βασικός διεκδικητής του φετινού τίτλου, έχοντας ως βασικό χαρακτηριστικό την πολύ καλή αεροδυναμική και φυσικά ένα από τα πιο ελπιδοφόρα οδηγικά δίδυμα, το οποίο αποτελούν οι Daniel Ricciardo και Max Verstappen. Κομβικής σημασίας θα αποδειχθεί η αξιοπιστία της μονάδος ισχύος της Renault, από την οποία ο Christian Horner και οι συνεργάτες του περιμένουν πολλά. Άλλωστε σχεδιαστικά και αεροδυναμικά η Red Bull ποτέ δεν είχε πρόβλημα…

Daniel Ricciardo-Max Verstappen

 

 

MCLAREN F1 TEAM

Νέα εποχή για τη McLaren. Η ιστορικά δεύτερη πιο επιτυχημένη ομάδα της Formula 1 γύρισε σελίδα, καθώς φέτος θα συνεργαστεί για πρώτη φορά με τη Renault σε ό,τι αφορά στην παροχή κινητήρων. Το οδηγικό δίδυμο των Fernando Alonso και Stoffel Vandoorne δεν άλλαξε, φάνηκε, όμως, κατά τις πρώτες ημέρες των δοκιμών στη Βαρκελώνη πως δεν άλλαξε και η… κακοδαιμονία της ομάδας, μιας και νωρίς-νωρίς έσπασε ένα μπουλόνι και η MCL33 έμεινε με τρεις τροχούς! Στο Woking φιλοδοξούν πως φέτος τα πράγματα θα αλλάξουν και δεν κρύβουν πως ο στόχος είναι πρώτα μια νίκη και αν όλα πάνε καλά, μια ανταγωνιστική εικόνα μέχρι τέλους…

Fernando Alonso-Stoffel Vandoorne

 

 

WILLIAMS MARTINI RACING

Το μεγάλο ερώτημα για τη φετινή Williams εντοπίζεται στην εμπειρία των δύο πιλότων της. Ο Lance Stroll πέρυσι έμαθε πολλά, ανέβηκε στο βάθρο στο Μπακού, όμως ακόμα δεν έχει την εμπειρία για να θεωρηθεί πρώτος πιλότος μιας ομάδας. Όμως θα κληθεί να ανταποκριθεί σε αυτόν τον ρόλο, μιας και ο teammate του, Sergey Sirotkin, είναι σαφώς πιο άπειρος και σε καμία περίπτωση δεν περιμένει κανείς πως θα προσφέρει στην ομάδα του αυτά που προσέφερε τα τελευταία χρόνια ο Felipe Massa. Η FW41 έδειξε πως χρειάζεται δουλειά ακόμα. Φέτος θα είναι η τελευταία χρονιά της συνεργασίας της Williams με τη Martini.

Lance Stroll-Sergey Sirotkin

 

 

SAHARA FORCE INDIA F1 TEAM

Σταθερά ανοδική η πορεία της Force India τα τελευταία χρόνια. Τόσο το 2016 όσο και το 2017 η ομάδα του Dr Vijay Mallya τερμάτισε τέταρτη στους κατασκευαστές κι αυτός είναι ο ρεαλιστικός στόχος και για φέτος. Το νέο μονοθέσιο με κωδική ονομασία VJM11 έδειξε στη Βαρκελώνη ικανό να διεκδικήσει πολλά, όμως το μεγάλο ερωτηματικό είναι πως θα διαχειριστούν οι άνθρωποι της ομάδας τη συνύπαρξη του Sergio Perez με τον Esteban Ocon. Ο νεαρός Γάλλος σε πολλές περιπτώσεις ήταν ταχύτερος από τον πιο έμπειρο Μεξικανό, όμως το ζητούμενο είναι να μην εκθέτουν την ομάδα, όπως συνέβη σε Μόντρεαλ και Μπακού…

Esteban Ocon-Sergio Perez

 

 

RED BULL TORO ROSSO HONDA

Πολύς κόσμος περιμένει με αγωνία να δει την εικόνα της Toro Rosso φέτος. Ο λόγος είναι απλός. Η ιταλική ομάδα συνεργάζεται για πρώτη φορά με τη Honda με τις δύο πλευρές να έχουν μια σφοδρή επιθυμία να αποδείξουν πως αυτός ο συνδυασμός μπορεί να φέρει επιτυχίες. Άλλωστε μπορεί το δίδυμο των Pierre Gasly και Brendon Hartley να μην έχει μεγάλη εμπειρία, όμως είναι σημαντικό πως η Toro Rosso έδωσε πρόσβαση στη Honda ώστε η εξέλιξη μονοθεσίου και κινητήρα να γίνεται από κοινού και όχι παράλληλα, όπως συνέβαινε στη συνεργασία της ιαπωνικής φίρμας με τη McLaren. Δίχως άλλο η Toro Rosso αποτελεί το «μεγάλο στοίχημα» του 2018 με το νέο της μονοθέσιο STR13.

Pierre Gasly-Brendon Hartley

 

 

HAAS F1 TEAM

Την πρώτη σεζόν της στη Formula 1 έκανε αρκετό… θόρυβο με τα αποτελέσματα που κατάφερε. Πέρυσι δεν ήταν τόσο εντυπωσιακή η σεζόν, όμως για τον Gene Haas και τους συνεργάτες του σημαντικό στοιχείο είναι η σταθερότητα σε όλα τα επίπεδα. Κι αυτό αποδείχθηκε αφενός από το ότι η Haas ήταν η πρώτη ομάδα που είχε ανακοινώσει πριν από τη θερινή διακοπή του 2017 πως οι Romain Grosjean και Kevin Magnussen θα συνέχιζαν και φέτος, αφετέρου από το ότι η συνεργασία με τη Ferrari βρίσκεται στα καλύτερά της κατά τα λεγόμενα των ανθρώπων της ομάδας. Το θέμα είναι εάν η Haas θα καταφέρει να… σπάσει το ρόδι και να πανηγυρίσει το πρώτο βάθρο της σύντομης ιστορίας της στη Formula 1 με τη VF-18.

Romain Grosjean-Kevin Magnussen

 

 

RENAULT SPORT FORMULA ONE TEAM

Είναι αλήθεια πως άργησε, όμως η Renault πήρε στο φινάλε της περυσινής σεζόν τη μεγάλη απόφαση να αντικαταστήσει τον Jolyon Palmer με τον Carlos Sainz Jr. Μια αλλαγή που φάνηκε από τον πρώτο αγώνα πως μόνο σε καλό μπορεί να βγει στη γαλλική ομάδα, μιας και ο Sainz και πιο ποιοτικός πιλότος είναι από τον Palmer, αλλά και μπορεί να βοηθήσει τον Nico Hulkenberg να συνεχίσει να βελτιώνεται. Η R.S.18 αποτελεί στην ουσία μια εξέλιξη του περυσινού μονοθεσίου, δίχως σαρωτικές αλλαγές, μιας και θεωρήθηκε ως μια πολύ καλή «βάση». Η Renault, ταυτόχρονα, έκανε μια μεγάλη επένδυση βελτιώνοντας τις εγκαταστάσεις της στο Enstone κι αυτό αναμένεται να το εξαργυρώσει σε βάθος χρόνου.

Carlos Sainz Jr.-Nico Hulkenberg

 

 

ALFA ROMEO SAUBER F1 TEAM

Η επιστροφή της Alfa Romeo στη Formula 1 είναι γεγονός. Η συνεργασία της FCA με τη Sauber ανακοινώθηκε μετά βαΐων και κλάδων, με τον Sergio Marchionne να προσδοκά πολλά απ’ αυτήν. Βέβαια αυτή η σύμπραξη είχε ως «θύμα» τον Pascal Wehrlein, ο οποίος έμεινε εκτός ομάδας, μιας και τη θέση του πήρε ο νεαρός και άκρως ελπιδοφόρος Charlen Leclerc από το Μονακό, με teammate τον Marcus Ericsson. Σημαντικό για την Alfa Romeo Sauber είναι και το ότι από φέτος θα χρησιμοποιεί σύγχρονους κινητήρες της Ferrari κι όχι προηγούμενης χρονιάς. Προφανής στόχος είναι να αποφευχθεί η τελευταία θέση στη βαθμολογία των κατασκευαστών και να έρθουν σύντομα οι πρώτοι βαθμοί με το νέο μονοθέσιο C37.

Marcus Ericsson-Charlen Leclerc