Το Mazda 2 Hybrid απέκτησε νέα εμφάνιση και βελτιωμένες τεχνολογίες (photos)


Οι Ιάπωνες αναβάθμισαν το υβριδικό supermini εν όψει 2024, ενισχύοντάς του τα συστήματα ασφάλειας και αλλάζοντας τις εξοπλιστικές εκδόσεις.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 26/9/2023

H Mazda Europe παρουσίασε το ανανεωμένο, υβριδικό, Mazda 2 εν όψει του 2024, δίνοντας στη νέα έκδοση μια πιο «καθαρή» εμφάνιση, η οποία ακολουθεί τη συνολική σχεδιαστική φιλοσοφία του εμπρός και πίσω μέρους που υιοθετεί η φίρμα.

Το supermini διατίθεται πλέον και με νέο χρώμα αμαξώματος Glass Blue, έχει βελτιωμένες τεχνολογίες ασφάλειας και είναι πιο εύκολο να διαμορφωθεί. Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμο σε εξοπλιστικά επίπεδα Prime, Centre, Exclusive-line, Homura και Homura Plus.

Έχοντας λανσαριστεί πριν από περίπου δύο χρόνια, το Mazda 2 Hybrid καθιερώθηκε στη γκάμα των μοντέλων της φίρμας. Πλέον, στην έκδοση του 2024 απέκτησε επανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα και μάσκα, αλλά και ξεχωριστό πίσω μέρος, σχεδιασμένο στο European Design Studio της φίρμας, με ιδιαίτερη λεπτομέρεια στο πάνω μέρος της θύρας του πορτμπαγκάζ.

Το υβριδικό κινητήριο σύνολο αποτελείται από τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 L, που αποδίδει 92 PS και 120 Nm και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 80 PS και ροπής 141 Nm. Έτσι, προκύπτει συνδυαστική ισχύς 116 PS, με αποτέλεσμα η επιτάχυνση 0-100 km/h να επιτυγχάνεται σε 9,7 sec. και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 175 km/h. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου CVT, ενώ η κατανάλωση στο συνδυασμένο κύκλο είναι 4,0-3,8 lt/100 km.

Το μήκος του νέου Mazda 2 Hybrid είναι 3.940 mm, το πλάτος 1.745 mm και το ύψος 1.500 mm, με μεταξόνιο 2.560 mm. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι 286 lt, που «ανεβαίνουν» στα 947 lt με ριγμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων.

Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται αρκετά συστήματα ασφάλειας, όπως σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης, αποχώρησης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και adaptive cruise control.

Η εισαγωγική έκδοση, που πλέον ονομάζεται Prime-line, διαθέτει, μεταξύ άλλων, οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, θύρα USB-C, Apple CarPlay και Android Auto.

Όσο πηγαίνουμε σε ανώτερα επίπεδα εξοπλισμού συναντάμε, μεταξύ άλλων, περισσότερα ηχεία, πλευρικούς καθρέπτες αυτόματης αναδίπλωσης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, Blind Spot Assist και Parking Control Assist.

Στο εξοπλιστικό επίπεδο Homura προστίθονται φωτιστικά σώματα LED και στις δύο άκρες του αμαξώματος, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, φιμέ τζάμια, μαύρη γραμμή οροφής, δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός και εσωτερικός φωτισμός LED. Τέλος, η Homura Plus διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, ενώ η οθόνη του συστήματος infotainment «μεγαλώνει», στις 10,5 ίντσες. Επίσης, υπάρχουν head-up display, σύστημα πλοήγησης και γυάλινη πανοραμική οροφή.

Η Mazda θεωρεί το Mazda 2 ως ένα σημαντικό μοντέλο για την Ευρώπη και σκοπεύει να επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, με στόχο έως το 20230 να προσφέρει ηλεκτρικά μοντέλα για τα πιο σημαντικά segments της ευρωπαϊκής αγοράς.