ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
2018 RENAULT

Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Renault Megane R.S. 31/1

Το σύστημα R.S. Monitor Expert

Η δύναμη μπαίνει μόνο στους εμπρός τροχούς με είτε με χειροκίνητο κιβώτιο είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC, (αμφότερα έξι σχέσεων) και δύο ρυθμίσεις αναρτήσεων αναλόγως έκδοσης (Sport ή Cup). Το πακέτο συμπληρώνουν ηλεκτρονικά συστήματα, όπως τα R.S. Vision (πολυανακλαστικό σύστημα LED φωτισμού) και Multi-Sense για εξατομίκευση των ενδείξεων και του φωτισμού στα όργανα και η νέα έκδοση του συστήματος καταγραφής και απεικόνισης των δεδομένων του αυτοκινήτου R.S. Monitor, το οποίο συλλέγει και επεξεργάζεται στοιχεία από περίπου 40 αισθητήρες και προβάλει μια ευρεία λίστα πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο στην οθόνη αφής του συστήματος R-Link 2: επιτάχυνση, επιβράδυνση, γωνία συστήματος διεύθυνσης, λειτουργία συστήματος 4Control, θερμοκρασίες, πιέσεις, κτλ.

Όμως τώρα για πρώτη φορά, το σύστημα R.S. Monitor Expert, επιτρέπει τη βιντεοσκόπηση και στη συνέχεια τη σύγκριση με τα στοιχεία της καταμέτρησης ώστε να δημιουργήσει ο χρήστης βίντεο με τις σχετικές ενδείξεις. Τα βίντεο στη συνέχεια μπορούν να προωθηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω εφαρμογών iOS ή Android. Μια επιπλέον επιλογή με το R.S. Monitor Expert, είναι ότι τα καταγεγραμμένα στοιχεία μπορούν να ανεβούν στην ιστοσελίδα R.S. Replay. Στη συνέχεια ο οδηγός μπορεί να δει σε επανάληψη το γύρο του, να τον αναλύσει και να συγκρίνει τα στοιχεία του με άλλους οδηγούς-χρήστες του συστήματος.

Ο Nico Hülkenberg, οδηγός της Renault Sport Formula One Team βοήθησε στην εξέλιξή του νέου Mégane R.S. και δε δίστασε να πει πως εντυπωσιάστηκε.

Το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο από την άλλη έχει δεχθεί ενισχύσεις για να αντέχει τα επιπλέον φορτία και, όπως θα περίμενε κανείς έχει προγράμματα Comfort, Normal, Sport και Race. Τα δύο τελευταία προγράμματα υποστηρίζουν πολλαπλές αλλαγές στα κατεβάσματα και Launch Control. Η εμπρός ανάρτηση από την άλλη είναι ειδικά σχεδιασμένη για να μπορεί η μετάδοση να γίνει και με ύπαρξη μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης Torsen το δεύτερο είναι στάνταρ στην κορυφαία έκδοση Cup, ενώ και η γεωμετρία είναι ρυθμισμένη για τη μείωση του ανεπιθύμητου –και αναπόφευκτου- torque steer. Η έκδοση Cup όμως έχει και σπέσιαλ δισκόπλακες από κράμα αλουμίνιου και σιδήρου ενώ εξοπλίζεται και με 10% πιο σκληρές αναρτήσεις.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ