ΤΕΥΧΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017
VOLKSWAGEN

Δοκιμάζουμε το VW Golf 1.0 TSI 110 PS [photos] 22/5

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ, ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

Nα που τώρα τη βλέπουμε και σε ένα αυτοκίνητο. Δεν είναι τυχαία η επιλογή της λέξης update καθώς το νέο Golf αποκτά ένα ψηφιακό alter ego. Όμως καθώς για πάνω από τέσσερις δεκαετίες ένα νέο Golf φεύγει από τη γραμμή παραγωγής κατά μέσον όρο κάθε 40 δευτερόλεπτα, θαρρείς πως «τα ιερά και τα όσια» ολόκληρης της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας περνούν μέσα από το Golf. Και με αυτά κατά νου, οι αλλαγές που έπρεπε να γίνουν δεν μπορούσαν να ξεπερνούν τα όρια του τεστ παρατηρητικότητας.

Ετσι -και τώρα- το νέο Golf απαιτεί γυμνασμένο μάτι για να αντιληφθείς τι νέο κομίζει. Για παράδειγμα η μόνη εμφανής εξωτερική διαφορά είναι αυτή στο κάτω μέρος του εμπρός και του πίσω προφυλακτήρα και στα φτερά. Αναλόγως δε της εξοπλιστικής έκδοσης διαφοροποιούνται το «περιεχόμενο» και η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων, καθώς υπάρχουν νέοι προβολείς αλογόνου με νέα φώτα ημέρας LED, ή προβολείς full-LED –στάνταρ στα κορυφαία μοντέλα και προαιρετικά στα υπόλοιπα– αντί προβολέων xenon. Ολα τούτα δημιουργούν μια διαφοροποίηση στον αισθητικό και τεχνολογικό τομέα και μέσα στην ίδια την γκάμα Golf.

Από την έκδοση δοκιμής μας Comfortline μέχρι την κορυφαία Highline υπάρχει κάποια απόσταση. Τα φωτιστικά σώματα, για παράδειγμα, στο αυτοκίνητό «μας» είναι νέα, μοιάζοντας εκείνα του GTI, αλλά ακόμη πιο... νέα είναι στις πιο πλούσιες εκδόσεις με ειδικές LED ταινίες για τα φλας. Τυπικά σε μια ανανέωση, υπάρχουν επίσης νέα σχέδια ζαντών και αποχρώσεις όπως αυτό το περλέ λευκό του πάγου που βλέπετε στις φωτογραφίες.

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Για τα του εσωτερικού χρειαστήκαμε τη βοήθεια του... press kit για να μάθουμε ότι η ανανέωση του updated Golf περιορίζεται στις νέες επενδύσεις θυρών, στο κάλυμμα του επιλογέα ταχυτήτων, στην κεντρική κονσόλα και στις επενδύσεις των καθισμάτων. Επομένως έχουμε άριστη εργονομία, πολύ καλή ποιότητα συνολικά, ευρυχωρία –χάρη και στη λογική της σχεδίασης με τη μεγάλου ύψους καμπίνα– και πρακτικότητα λόγω χώρων για μικροαντικείμενα. Την προσοχή τραβά κυρίως η φιλοσοφία ψηφιακής απεικόνισης και ελέγχου που βασίζεται στη νέα οθόνη πληροφοριών active info display που έχουμε δει σε άλλα αυτοκίνητα του ομίλου. Αλλά γι' αυτήν θα περιμένετε λίγο μέχρι να δοκιμάσουμε αυτοκίνητο που να διαθέτει τη μεγάλη virtual οθόνη. Είπαμε. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας ήταν στη βασική έκδοση, έτσι εδώ έχουμε συμβατικά, αναλογικά όργανα.

Επίσης το Golf είναι το πρώτο μικρομεσαίο αυτοκίνητο παγκοσμίως που προσφέρει έλεγχο λειτουργιών στη νέα οθόνη μέσω χειρονομιών, αλλά ούτε τέτοια διέθετε το αυτοκίνητο δοκιμής. Αυτά όμως που διέθετε είναι Adaptive Cruise Control & Speed Limiter, σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου με σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και λειτουργία αναγνώρισης πεζών, σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων, προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης, πλήρες ESP με λειτουργία σταθεροποίησης ρυμουλκούμενου και 7 αερόσακους. Είναι η πρώτη φορά που αυτοκίνητο της κατηγορίας εξοπλίζεται στάνταρ με όλα αυτά τα συστήματα από τη βασική έκδοση κι αυτό είναι ένα μεγάλο «συν».

< >

ΤΙΜΕΣ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΝΕΑ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ