Δοκιμάζουμε τα Ford Fiesta 1.5 TDCi 120 PS & 1.0 EcoBoost 125 PS


Για ακόμα μια φορά η Ford επιτελεί στο ακέραιο το καθήκον της παρουσιάζοντας τα νέα Fiesta έχοντας στο προσκήνιο τον οδηγικό χαρακτήρα.Βενζίνη ή ντήζελ; Αξιολογούμε το "Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς"  και "δικό μας" Best City Car!

  • 10/1/2018

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ, ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

Για ακόμα μια φορά η Ford επιτελεί στο ακέραιο το καθήκον της παρουσιάζοντας τα νέα Fiesta έχοντας στο προσκήνιο τον οδηγικό χαρακτήρα. Αυτό μόνο; Όχι. Αφού κατάφερε στην σχεδόν σαραντάχρονη ιστορία του να γίνει ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα ονόματα στο σύνολο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, αφού κατάφερε να πουλήσει τόσα πολλά μοντέλα έτσι ώστε βάζοντας το ένα πάνω στο άλλο να φτάσει μέχρι τον Διεθνή Διαστημικό σταθμό, η Ford ανανεώνει το σχήμα, ανανεώνει πάρα πολλά πράγματα στην ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα και οδηγεί το Fiesta σε μια νέα φάση ωρίμανσης.

To Fiesta διαθέτει ένα επιπλέον προσόν: τον κορυφαίο, fun-to-drive οδηγικό χαρακτήρα που πάντα είχε, με ταυτόχρονη αίσθηση στιβαρότητας.

Όταν λέμε “ωρίμανση” βέβαια δεν εννοούμε “γήρανση”, αλλά περισσότερο πρόοδο σε τομείς που κάθε μέρα που περνά αποζητούν όλο και περισσότεροι οδηγοί, όπως είναι η ασφάλεια, η διασυνδεσιμότητα και οι ευκολίες. Απ’ όλα αυτά έχει στον υπερθετικό βαθμό το νέο Ford Fiesta και για του λόγου το αληθές δοκιμάζουμε δύο από τις κορυφαίες εκδόσεις του σε diesel (το κόκκινο) και βενζίνη (το μεταλλικό μπεζ).

Αν αρχή, το design

Το εμπρός μέρος του νέου Fiesta είναι σαφώς μια μετεξέλιξη του προηγούμενου, το δε πίσω έχασε κάτι από την αυθεντικότητα των κάθετα τοποθετημένων φωτιστικών σωμάτων, ενσωματώνοντας μεγαλύτερα οριζόντια –αυτή τη φορά- φώτα, θυμίζοντας πλέον πλείστα άλλα αυτοκίνητα. Απέκτησε έτσι μια αίσθηση αυξημένου πλάτους –πέρα από την πραγματική αύξηση σε αυτή τη διάσταση (αμάξωμα μεγαλύτερο σε μήκος κατά 71 mm και σε πλάτος κατά 12 mm).

Όμως μέσα σε αυτήν τοποθέτηση της «ώριμης εξέλιξης» της αύξησης των φυσικών διαστάσεων, την ενσωμάτωση πολλών τεχνολογιών που φαίνονται όπως είναι τα φώτα LED και την επιμελή δημιουργία ενός αισθητικού και κατασκευαστικού συνόλου σαφώς ανώτερης ποιότητας το νέο Fiesta απώλεσε κάτι από τον original νεανικό χαρακτήρα. Αυτό βεβαίως είναι πταίσμα.

 

Εσωτερικός διάκοσμος

 

Κι αν το εξωτερικό σχήμα, οι φόρμες και οι αναλογίες έχουν απλά δεχθεί κάποιες σημαντικές αλλαγές, το εσωτερικό είναι κάτι…εντελώς άλλο σε σχέση με το παρελθόν του Fiesta. Δείχνει πιο ευρύχωρο, πιο απλό στις φόρμες αλλά συνάμα κορυφαία ποιοτικό συγκριτικά με τα ειωθότα της κατηγορίας. Τα υλικά που απαρτίζουν το ταμπλό και τον γενικότερο διάκοσμο είναι συνδυασμός από μαλακά και σκληρά πλαστικά, τα δεύτερα σε μια πληθώρα από διαφορετικές υφές. Η δε έκδοση Titanium που εδώ έχουμε προς δοκιμή ενσωματώνει πάμπολλες λεπτομέρειες πολυτέλειας αλλά και τεχνολογίας όπως είναι η αιωρούμενη αλά tablet κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών (όπως προστάζει άλλωστε η σύγχρονη τάση). Επίσης, έχουμε την υπερ-εξαιρετική προσθήκη ενός θρυλικού ονόματος από τον χώρο των ηχοσυστημάτων, την Bang&Olufsen. Είναι η πρώτη φορά που ένας hi-end κατασκευαστής περνάει το κατώφλι ενός supermini ευρείας παραγωγής. Με κεντρικό ηχείο επάνω στο ταμπλό και με εξαιρετικά απόδοση είτε σε surround είτε σε stereo Mode, η B&O πρόσφερε την τεχνογνωσία της σε επίπεδο ρυθμίσεων και τοποθέτησης ηχείων για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Κατά τα λοιπά η θέση οδήγησης είναι άριστη, η εργονομία είναι υψηλού επιπέδου έχοντας πλέον ξεπεράσει τις οποίες –γνωστές- αδυναμίες του παλαιότερου Fiesta, με όλα τα υποσυστήματα να είναι σε σωστή διάταξη. Το πολυλειτουργικό τιμόνι με 18 κουμπιά δε φαίνεται τόσο μπερδεμένο όσο ακούγεται. Μόνο έχει ένα μικρό θέμα καθώς τα κουμπιά που βρίσκονται εδώ, προεξέχουν περισσότερο από όσο θα έπρεπε με αποτέλεσμα να μπορεί να πατηθούν χωρίς τη θέλησή μας σε κάποια λίγο αδέξια μανούβρα. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι μάλλον τυπικοί για την κατηγορία χωρίς να υπάρχει κάποιο θεαματικό πλεονέκτημα αν και συγκριτικά με το παρελθόν οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν περισσότερο χώρο για τα γόνατα κατά 16 mm χάρη στη χρήση νέων καθισμάτων με πιο λεπτές πλάτες. Οι θήκες για ποτήρια και μικροαντικείμενα είναι επίσης τυπικές (άλλωστε μόνο οι Ιάπωνες έχουν «διδακτορικό» στον τομέα), ενώ και οι θήκες στις πόρτες εμπρός χωρούν στενά αντικείμενα. Κάτι που πάντως είναι “φάουλ” αφορά το θέμα του SYNC3 που ενώ έχει βελτιωθεί εργονομικά με μεγάλα virtual κουμπιά ακόμη δεν υποστηρίζει ελληνικά. Οι δε φωνητικές εντολές πρέπει να γίνονται στα αγγλικά.

Σε επίπεδο ψηφιακών παροχών υπάρχει ένα “μπουκέτο” 15 τεχνολογιών ασφαλείας (γνωστό από μεγαλύτερα μοντέλα της φίρμας) όπως τα Pre-Collision Assist, παραμετροποιήσιμο Traffic Sign Recognition και Speed Limiter, Lane keeping System, Driver Alert, Cross Traffic Alert, Hill Start Assist, Adaptive Cruise Control, Rear Park Pilot, Forward Collision Warning, Active Braking και Distance Indication.

 

Ο κινητήρας 1.5 TDCi 120 PS

 

O diesel κινητήρας 1.5 TDCi με μόνο εκκεντροφόρο, σύστημα common rail υψηλής πίεσης και turbo μεταβλητής γεωμετρίας αποδίδει 120 ίππους και ροπή 270 Nm. Είναι δοκιμασμένος στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας που εξοπλίζει όπως τα Focus και Kuga. Eδώ όμως, στο νέο Fiesta το βάρος του αυτοκινήτου είναι σημαντικά χαμηλότερο –συγκριτικά- με αποτέλεσμα να φαίνεται και να είναι ιδιαίτερα ζωηρός και αποδοτικός. Για πρώτη δε φορά σε Fiesta διακρίνουμε κάποιο βαθμό παραμετροποίησης της λειτουργίας του με την ύπαρξη διακόπτη Eco ο οποίος αλλάζει τη χαρτογράφηση του κινητήρα και την απόκριση στο γκάζι. Η παραμετροποίηση είναι «υπαρκτή». Με πρόγραμμα Eco 50-120 με 3η σχέση στο κιβώτιο το αυτοκίνητο ήταν δύο δευτερόλεπτα βραδύτερο. Το μοτέρ στο ρελαντί ακούγεται ελάχιστα, ενώ σε χαμηλό ρυθμό περιστροφής δεν ακούγεται καθόλου. Επίσης έχει ένα εκπληκτικά ευρύ όριο στροφών μέσα στο οποίο λειτουργεί αποδοτικά και μεταξένια από τις 1.500 rpm μέχρι τις 4.900 rpm του κόφτη. Ακόμη και μια σχέση επάνω ξεχασμένη δεν αποτελεί πρόβλημα, ενώ τα 6,1 l/100km είναι μια πολύ καλή κατανάλωση για τις ημέρες δοκιμής μας.

 

O κινητήρας 1.0 EcoBoost 125 PS

 

Το εσωτερικό στο έτερο Fiesta είναι πανομοιότυπο με αυτό του diesel με εξαίρεση το στροφόμετρο που εδώ έχει βαθμονόμηση μέχρι τις 8.000 rpm (o κόφτης στις 6.800 rpm) αλλά και τον -επίσης εξάρη- μηχανικό επιλογέα ταχυτήτων με τη διαφορετική διάταξη, αφού ανήκει σε διαφορετική “γενιά”. Βέβαια τόσο στο diesel όσο και στο βενζίνης ο επιλογέας είναι καλός και ακριβής αν και κάπως χαμηλά τοποθετημένος. Τούτο το Fiesta είναι κάτι άλλο τόσο οδηγικά όσο και σε επίπεδο απόδοσης κάτι ούτως ή άλλως αναμενόμενο. Ο τρικύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας απόδοσης 125 ίππων (και 170 Nm ροπής) είναι γνωστός και πολυβραβευμένος, ενσωματώνοντας πάμπολλες τεχνολογίες. Αρχίζει να αποδίδει από τις 2.000 rpm, δίνει εξαιρετικά μέχρι τις 5.000 rpm και ακολούθως δεν κρεμάει μέχρι τον κόφτη. Αν θέλεις να κινηθείς γρήγορα αυτό είναι το αυτοκίνητο που θα χρειαστείς. Συνάμα ο κινητήρας είναι πολιτισμένος και ήσυχος. Επίσης, λόγω μικρότερης μάζας του κινητήρα (είναι άλλωστε ένας από τους ελαφρύτερους της κατηγορίας) το ζύγισμα του αυτοκινήτου είναι καλύτερο και συνεπώς πιο άμεσο και «δεκτικό» στις όποιες επιταγές του οδηγού. Δε δείχνει με άλλα λόγια ίδιο με το diesel Fiesta. Κρατάει πάντως εξίσου καλά και είναι το ίδιο άνετο, ενώ επίσης έχει πρόγραμμα Eco.

 

Fiesta, ως συνήθως

 

Άλλο ένα εξ ίσου σημαντικό χαρακτηριστικό του νέου Fiesta είναι η αναβάθμιση που επήλθε στη ρύθμιση των αναρτήσεων (η φιλοσοφία κατασκευής παραμένει ίδια με γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω). Το νέο Fiesta ακόμα και με την διάσταση ελαστικών 195/55-R16 των δύο αυτοκινήτων δοκιμής μας, μπαίνει άνετα σε ένα πολύ κλειστό club αυτοκινήτων της κατηγορίας που διακρίνονται. To Fiesta όμως διαθέτει ένα επιπλέον προσόν: τον κορυφαίο, fun-to-drive οδηγικό χαρακτήρα που πάντα είχε, με ταυτόχρονη αίσθηση στιβαρότητας. Ευχάριστο, με υψηλότατα περιθώρια πρόσφυσης, δεν ταλαιπωρεί τους επιβαίνοντες σε καλή ποιότητα ασφαλτοτάπητα, δεν καταπονείται το «είναι» του με στρεβλώσεις και τριγμούς, δεν τρομάζει τον οδηγό ακόμη κι αν φτάνει στο όριο των δυνατοτήτων του. Η Ford δηλώνει ότι η νέα ανάρτηση και το σύστημα Electronic Torque Vectoring Control, έχουν βελτιώσει την πλευρική πρόσφυση κατά 10%. Επίσης είναι σημαντικά πιο αθόρυβο από ό,τι στο παρελθόν με φροντίδα στα υλικά ηχομόνωσης και ποδιές στο κάτω τμήμα του αμαξώματος που μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση. Αυτό το οποίο έχει χάσει κατά τι το νέο Fiesta είναι η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης (το οποίο δύναται να προσφέρει πλέον προειδοποίηση για ακούσια αλλαγής λωρίδας). Είναι δηλαδή σωστό και ακριβές αλλά όχι υπερ-αναλυτικό και άμεσο όπως συνέβαινε παλαιότερα ενώ και η πίσω ανάρτηση έχει κάπως αργό rebound. Ας δούμε τώρα και το 1.0 EcoBoost.

 

Εν κατακλείδι

 

Για ακόμα μια φορά οι μηχανικοί της Ford, κερδίζουν τις εντυπώσεις έχοντας ένα υπερπλήρες αυτοκίνητο, ώριμο, ασφαλές, ποιοτικό και συνάμα άνετο και οδηγικά άρτιο. Λίγα τα πταίσματα “εδώ κι εκεί” που δεν αλλάζουν την ουσία ότι το Fiesta δεν έχασε τον χαρακτήρα του. Καλοεξοπλισμένο σε όλα τα επίπεδα δε θα χαλάσει το χατήρι ούτε του γκατζετάκια αλλά ούτε και του ανθρώπου με ευαισθησίες σε θέματα ασφαλείας. Αν θα έπρεπε από τα δύο να κάνουμε μια επιλογή, αυτή θα ήταν η έκδοση 1.5 TDCi 120 PS μιας και ο συνδυασμός “κινητήρας-πλαίσιο” δείχνει πολύ ταιριαστός.

 

TECH INFO FIESTA 1.5 TDCI 120 PS

FIESTA 1.5 TDCI 120 PS

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ                                                       4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO

ΚΑΥΣΙΜΟ                                                           ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc)                                                   1.499

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm]                           88(120)/3.600

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm)                                270/1.750

ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ                                         6 ΣΧΕΣΕΩΝ

ΚΙΝΗΣΗ                                                      ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ) ΓΟΝΑΤΑ MCPHERSON ΜΕ ΨΑΛΙΔΙΑ ΒΑΣΗΣ "L", ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ // ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ

EΛΑΣΤΙΚΑ                                                    MICHELIN PRIMACY 3

ΔΙΑΣΤΑΣΗ                                                   195/55-R16

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXΥ (mm)                                                4.040x1.735x1.476

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm)                                       2.493

ΒΑΡΟΣ (kg)                                                  1.132

ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (l)                            min/max 303/984

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (l)                                           42

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h)*                        195

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ (s)                   

0-80 km/h                                                     7,0

0-100 km/h                                                 10,2

0-120 km/h                                                  14,5

0-400 m                                                       17,2

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ (s)

50-80 km/h (ΜΕ 3η)                                     3,7

70-100 km/h (ΜΕ 4η)                                   5,3

80-120 km/h (ΜΕ 5η)                                10,1

90-120 km/h (ΜΕ 6η)                                 9,5

ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ (m)

90-0 km/h                                                   31,4

120-0 km/h                                                 54,2

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km)

ΕΝΤΟΣ/ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ*                         3,9/3,2

ΜEΙΚΤΗ*                                                  3,5

ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ                                      6,1

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km)*                          89

ΘΟΡΥΒΟΣ (dBA)

90 km/h (ΜΕ 4η)                                        62

110 km/h (ΜΕ 5η)                                    66

130 km/h (ΜΕ 6η)                                    68

* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.

ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ (ΕΥΡΩ)      17.169

ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΕΥΡΩ)                 0

 

 

YΠΕΡ

  • ΠΟΙΟΤΗΤΑ
  • ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
  • ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
  • ΕΥΡΩΣΤΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΚΑΤΑ

  • ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΓΙΑ...FIESTA
  • ΖΥΓΙΣΜΑ

 

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)

 

FIESTA 1.5 TDCI 120 PS

 

  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ                                      9
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ                                       8
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ                                  9
  • ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ                     9
  • ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ                  8
  • ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ                                  8
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ                                         9
  • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ                           8
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ                                    9
  • VALUE FOR MONEΥ                        8

 

    ΣΥΝΟΛΟ                                                   85

 

 

TECH INFO FIESTA 1.0 ECOBOOST 125 PS

 

 

FIESTΑ 1.0 ECOBOOST 125 PS

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ                                                                 3ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO

ΚΑΥΣΙΜΟ                                                                      BENZINH

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc)                                                             998

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm]                                      92(125)/6.000

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm)                                          170/1.750

ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ                                                   6 ΣΧΕΣΕΩΝ

ΚΙΝΗΣΗ                                                                      ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ) ΓΟΝΑΤΑ MCPHERSON ΜΕ ΨΑΛΙΔΙΑ ΒΑΣΗΣ "L", ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ // ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ

EΛΑΣΤΙΚΑ                                                           MICHELIN PRIMACY 3

ΔΙΑΣΤΑΣΗ                                                            195/55-R16

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXΥ (mm)                                                            4.040x1.735x1.476

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm)                                                    2.493

ΒΑΡΟΣ (kg)                                                               1.089

ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (l) min/max                           303/984

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (l)                                                        42

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h)*                                   195

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ (s)                              10,6

0-80 km/h                                                                7,3

0-100 km/h                                                             10,6

0-120 km/h                                                            14,6

0-400 m                                                               17,5

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ (s)

50-80 km/h (ΜΕ 3η)                                                 4,8

70-100 km/h (ΜΕ 4η)                                              6,5

80-120 km/h (ΜΕ 5η)                                              13,7

90-120 km/h (ΜΕ 6η)                                            11,0

ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ (m)

90-0 km/h                                                              30,2

120-0 km/h                                                           53,4

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km)

ΕΝΤΟΣ/ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ*                                   5,4/3,6

ΜEΙΚΤΗ*                                                             4,3

ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ                                                6,9

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km)*                                     98

ΘΟΡΥΒΟΣ (dBA)

90 km/h (ΜΕ 4η)                                              63

110 km/h (ΜΕ 5η)                                            65

130 km/h (ΜΕ 6η)                                           68

* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.

ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ (ΕΥΡΩ)                16.794

ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΕΥΡΩ)                            88,2

 

ΥΠΕΡ

  • ΠΟΙΟΤΗΤΑ
  • ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
  • ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
  • ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΚΑΤΑ

  • ΡΕΠΡΙΖ
 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)

 

FIESTΑ 1.0 ECOBOOST 125 PS

  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ                                              9
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ                                               7
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ                                           8
  • ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ                             9
  • ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ                         9
  • ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ                                          8
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ                                                 9
  • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ                                   8
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ                                            9
  • VALUE FOR MONEΥ                                9

 

        ΣΥΝΟΛΟ                                                      85