ΤΕΥΧΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2018
2017 RENAULT

Δοκιμάζουμε: 2017 Renault Megane 1.2 TCe 130 PS 22/11

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ.

Είναι δεδομένο ότι το Mégane έχει αλλάξει σχηματικά πολλές φορές στην έως τώρα εμπορική πορεία του, η οποία ήδη μετρά περίπου 22 χρόνια στην αγορά. Βάσει των δεδομένων, αυτή μπορεί να χαρακτηριστεί καλή στην ευρωπαϊκή αγορά, γενικότερα, ιδίως εάν συνυπολογίσουμε τα υπόλοιπα οχήματα της κατηγορίας που έχει να ανταγωνιστεί.

Στην έως τώρα ιστορία του, το Mégane μεταμορφωνόταν αισθητικά, αλλά τα μηχανικά μέρη του ουσιαστικά παρέμεναν απαράλλαχτα. Αυτό ήταν βασικό σημείο κριτικής, καθώς οι ανταγωνιστές του βελτιώνονταν διαμέσου των ετών, ενώ το γαλλικό αυτοκίνητο υστερούσε συγκριτικά. Βεβαίως υπάρχει η πραγματικότητα την οποία αντιμετώπιζε επί δεκαετίες η Renault, και δεν ήταν άλλη από την οικονομική στενότητα και τις περικοπές που έπρεπε να κάνει, αλλά και η εν γένει νοοτροπία των Γάλλων ως λαού. Για παράδειγμα, η λεγόμενη «αρχή της ήσσονος προσπάθειας» ή η υπερεκτίμηση του σχήματος συγκριτικά με όποια άλλη ουσία (σημ.: τα χρόνια ηγεσίας του κ. Patrick Le Quément είναι χαρακτηριστική και τυπική καταγραφή αυτής της... mentalité).

Ομως, στο Mégane IV αυτό άλλαξε, φυσικά προς όφελός του. Η χρήση της πλατφόρμας «CMF» («Common Module Family») για τη δημιουργία του άλλαξε τα δεδομένα, επιτρέποντας στους ανθρώπους της Renault να κατασκευάσουν ένα σύγχρονο όχημα, υπό την έννοια ότι χρησιμοποίησαν μηχανικά μέρη και ηλεκτρονικές εφαρμογές οι οποίες τους επέτρεψαν να μειώσουν κατά το δυνατόν το βάρος και να καινοτομήσουν αναφορικά με τα συστήματα ενημερω-διασκέδασης για τους επιβάτες.

Θέλεις να δοκιμάσεις και ποιο πακέτο ασφάλισης αυτοκινήτου σου ταιριάζει; Μπες στην Anytime & βρες αυτό που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου!   

< >