CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
2018 FORD FIESTA ST

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta ST 200PS! 25/5

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Μοιάζει μία από τις παραδοξότητες των καιρών, αλλά είναι αλήθεια: Μαζί με την έκρηξη των πάσης φύσεως και αισθητικής SUV, αντίστοιχη άνθηση γνωρίζουν και τα γρήγορα hatchbacks. Τα απόλυτα νούμερα βέβαια τα χωρίζει χάος, όμως η αύξηση στα τελευταία είναι διψήφια και μάλιστα η τάση είναι συνεχής και χωρίς σημάδια κάμψης. Και δείχνει κάτι απλό και μάλλον αυτονόητο: ότι υπάρχουν ακόμα εκεί έξω άνθρωποι που ακόμα χαίρονται την οδήγηση και ψάχνονται κάπου μέσα στην pollitically correct εμμονή με τους ρύπους και την επικράτηση των multimedia ηθών, να κρατήσουν ζωντανή λίγη από την έξαψη μιας τέλεια διαγραμμένης φουρκέτας.

Με βάση τα παραπάνω, η άφιξη του νέου Fiesta ST είναι σίγουρα μία από τις ειδήσεις της χρονιάς. Ιδίως αν αναλογιστούμε ότι η αντίστοιχη προηγούμενη έκδοση είχε κερδίσει τα εύσημα του ειδικού τύπου και των καταναλωτών σε όλη την Ευρώπη, καθώς από πολλούς είχε θεωρηθεί η κορυφαία επιλογή στην συγκεκριμένη κατηγορία (και μάλιστα με δύσκολους αντιπάλους, μιας και οι Γάλλοι παίζουν εντός έδρας σ' αυτά τα μικρά διαβολάκια εδώ και δεκαετίες). Το νέο Fiesta ST που οδηγήσαμε στη Νίκαια, έρχεται να συνεχίσει την ιστορία εκεί που την είχε αφήσει το προηγούμενο μοντέλο, με την Ford να επιλέγει έναν δικό της δρόμο να προσεγγίσει το θέμα. Έναν δρόμο που αφαιρεί και προσθέτει την ίδια στιγμή, αλλάζοντας το μίγμα της μέχρι τώρα πορείας σε ένα πιο εκρηκτικό όσο και εθιστικό κοκτέϊλ υψηλού οδηγικού βαθμού. 

Eμφανισιακά το νέο ST, διατηρεί μάλλον χαμηλούς τόνους, με τα κυριότερα χαρακτηριστικά του στοιχεία να εντοπίζονται στην ιδιαίτερα εντυπωσιακή γρίλια με διαφορετικό pattern και το σήμα ST, τους μεγάλους τροχούς, την διπλή απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος με τον νέας σχεδίασης διαχύτη. Αντίστοιχη είναι και η εικόνα στο εσωτερικό, με τα καθίσματα της Recaro να είναι πλέον σαφώς πιο άνετα από το προηγούμενο μοντέλο και με καλύτερη ενίσχυση για την σπορ οδήγηση, ενώ τον γενικότερο περιβάλλον τονίζεται από κάποιες σπορ λεπτομέρειες όπως το πολύ όμορφο τιμόνι, τα κόκκινα όργανα, τον σπορ επιλογέα ταχυτήτων κ.λπ. Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό και τις δυνατότητες διασύνδεσης, το Fiesta ST διαθέτει το κορυφαίο πακέτο συστημάτων της εταιρίας, με το Sync 3 και την 8ιντση οθόνη αφής να παρέχουν άμεση πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του infotainmet και γρήγορη σύνδεση με κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές.

 

 

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 HYUNDAI KONA 13/6

    Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Hyundai Kona

    Το νέο Hyundai Kona το περιμέναμε πολύ καιρό μιας και ήδη τα στοιχεία του μας ήταν λίγο πολύ γνωστά. Μετά την πρώτη οδηγική επαφή με το νέο μοντέλο στους δρόμους της Αττικής διαπιστώνουμε ότι αποτελεί έναν από τους διεκδικητές της κορυφής στην κατηγορία του. Ας δούμε γιατί...

  • 2018 TOYOTA AYGO 12/6

    Οδηγούμε στην Κοπεγχάγη το νέο Toyota Aygo

    Με επιλεκτικές βελτιώσεις, η Toyota αναβαθμίζει το Aygo προσφέροντας πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, αλλά και στοιχεία που ταιριάζουν σε ένα πιο νεανικό κοινό. Από €10.980 οι τιμές πώλησης.

  • 2018 BMW M5 11/6

    Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στη Σλοβενία

    Μπορεί ένα sedan με τεχνολογίες και πολυτέλεια αυθεντικής limo να εκτοξεύσει την οδηγική λίμπιντο στα επίπεδα ενός super sport αυτοκινήτου;

  • 2018 TEST DRIVE: CITROEN C4 CACTUS 1.2 PURETECH EAT6 110 PS-1.6 BLUEHDI 100 PS 10/6

    Δοκιμάζουμε τα Citroen C4 Cactus 1.2 Puretech EAT6 110 PS-1.6 Bluehdi 100 PS

    Για μία εταιρία με την παράδοση της Citroen ο καλύτερος τρόπος να δει το μέλλον είναι να κοιτάξει στο παρελθόν της. Και με το νέο C4 Cactus δημιουργεί την ιδανική συνέχεια στην ξεχωριστή ιστορία του... 'Σιτροενισμού'.

  • 2018 VOLVO V60 7/6

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ: Οδηγούμε το νέο Volvo V60 (pics+video)

    To καινούργιο V60 είναι το τυπικότερο όχημα της Volvo, αυτό που απηχεί με τον καλύτερο τρόπο την κατασκευαστική φιλοσοφία και την ιστορία της Σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

  • 2018 RENAULT CLIO 1.5 DCI 110 PS 6/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Renault Clio 1.5 dCi 110 PS

    Η Renault επεκτείνει το εύρος της γκάμας του δημοφιλούς μοντέλου της με την προσθήκη της ισχυρότερης έκδοσης με diesel κινητήρα 1,5 λίτρων, που αποδίδει ισχύ 110 ίππων και καταναλώνει ελάχιστα.

  • 2018 MINI COOPER S E COUNTRYMAN ALL4 2/6

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper S E Countryman ALL4

    Το υβριδικό Μini δίνει έναν πιο cool τόνο στις μετακινήσεις σας. Έστω και αν κάποιες στιγμές σας ζητά να βγείτε από την... οδηγική 'πρίζα' των άλλων εκδόσεων.

  • 2018 DS3 PERFORMANCE 208 PS 31/5

    Δοκιμάζουμε το DS3 Performance 208 PS

    Το DS3 Performance έρχεται να αποτελέσει μια πιο 'πολιτισμένη' εκδοχή του θέματος 'Γαλλικό GTI'. Στην πράξη όμως αποδεικνύεται η πιο σκληροπυρηνική βόμβα αδρεναλίνης στην αγορά. Μπερδευτήκατε; Το ίδιο και εμείς.

  • 2018 SUZUKI SWIFT 1.2 GLX HYBRID 90 PS 29/5

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 GLX Hybrid 90 PS

    Το δημοφιλές Suzuki Swift επιστρέφει στη μάχη της αγοράς, διατηρώντας μεν το sportive χαρακτήρα της φίρμας που το κατασκευάζει, αλλά εισάγοντας ταυτόχρονα και ένα πιο φιλικό απέναντι στο περιβάλλον πρόσωπο.

  • 2018 PEUGEOT 5008 1.6 BLUEHDI 120 ΕΑΤ6 27/5

    Δοκιμάζουμε το Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 ΕΑΤ6

    Ένα MPV, που έγινε Crossover με ολίγη από SUV και μια επίγευση από ΜPV. Ή αν σας μπερδεύει η fusion 'μαγειρική' του marketing, κρατήστε αυτό: Ένα εξαιρετικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

  • 2018 FORD FIESTA ST 25/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta ST 200PS!

    Αφαιρώντας κυβικά και κυλίνδρους αλλά προσθέτοντας τεχνολογία και σπορ ενθουσιασμό, η Ford καταφέρνει με το νέο Fiesta ST να ξαναπάρει τα σκήπτρα των "pocket rockets".

  • 2018 FORD FIESTA ACTIVE 24/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active

    Η Ford με το Fiesta Active αναζητά μια εναλλακτική πρόταση στην κυριαρχία των compact SUV. Και όπως φαίνεται έχει να προτείνει μία πολύ εξυπνη ιδέα.

  • 2018 VOLKSWAGEN GOLF GTD 2.0 TDI 184PS DSG 18/5

    Δοκιμάζουμε το Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI 184PS DSG

    Ποιος είπε ότι ένα πετρελαιοκίνητο hatchback δεν μπορεί να είναι σπορ; Σίγουρα όχι οι άνθρωποι της Volkswagen.

  • 2018 BMW X2 SDRIVE 20I 192PS 13/5

    Δοκιμάζουμε τη BMW X2 sDrive 20i 192PS

    Εδώ και αρκετό καιρό πολλοί συζητούν για το πόσο σπορ μπορεί να είναι ένα compact SUV. Η BMW με την Χ2 απλά κλείνει την κουβέντα.

  • 2018 TOYOTA YARIS 1.5 DUAL VVT-IE 111 PS 12/5

    Δοκιμάζουμε το Toyota Yaris 1.5 DUAL VVT-iE 111 PS

    Αν και ταυτισμένη με τους υβριδικής διάταξης κινητήρες, η Toyota δεν σταματά την εξέλιξη των (αμιγώς) βενζινοκινητήρων της και η προσκόλληση στη βελτίωση της θερμοδυναμικής απόδοσής τους είναι ζήτημα τιμής για τους Ιάπωνες, ως γνωστόν.