Η ακύρωση της SS4 έφερε την πρόωρη διακοπή του περάσματος των περισσότερων από τα πληρώματα που συνεχίζουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, με τον Ott Tanak να είναι ο μόνος από τα Rally1 που έπρεπε να πάρει χρόνο από τους αγωνοδίκες πριν τη συνέχεια του αγώνα.
Στη Λιβαδειά, λοιπόν, και στα 21,03 χλμ της ΕΔ της, ο Thierry Neuville έκανε 'all in' και έβαλε μαλακά ελαστικά για να πιέσει και να ανοίξει τη διαφορά από τον Sebastien Ogier και τον Kalle Rovanpera όσο ακόμα είχε το πλεονέκτημα της καλύτερης θέσης εκκίνησης.
«Μάλλον κάναμε σωστή επιλογή ελαστικών,» είπε μετά το τέλος της ΕΔ. «Δύσκολη επιλογή. Ό,τι κερδίσουμε σήμερα σε χρόνο θα μας φανεί χρήσιμο αύριο. Δεν ήταν ιδιαίτερα ωραία ειδική, σκληρή και με πολλές ανωμαλίες».
Ο καλύτερος χρόνος πήγε στον Ott Tanak, όμως, που με την ποινή των 3:40 λεπτών λόγω της καθυστέρησης προσέλευσης στο TC με τη σπασμένη αντλία νερού έχει πέσει εκτός δεκάδας και παλεύει να αναρριχηθεί ξανά σε αυτήν.
Ο Ogier τα πήγε καλύτερα από τους Rovanpera και Elfyn Evans και έτσι μένει στα 7,4 δλ. πίσω από τον οδηγό της Hyundai, δηλώνοντας: «Τα μαλακά ελαστικά ήταν η ενδεδειγμένη λύση για την ειδική, αλλά έχουμε ακόμη δρόμο μπροστά μας και δεν έχουμε αρκετά ελαστικά. Είναι θέμα στρατηγικής. Προσπαθούμε σε κάθε ειδική να κάνουμε το καλύτερo».
Πίσω από τον Ogier, ο Esapekka Lappi κινήθηκε γρήγορα και έτσι σταθεροποιήθηκε στην 4η θέση.
Ο Dani Sordo άρχισε να μπαίνει σε καλό αγωνιστικό ρυθμό και σημείωσε τον 4ο καλύτερο χρόνο στη διαδρομή, και έτσι πέρασε τον Evans για την 5η θέση.
Ο Takamoto Katsuta έκανε την πέμπτη καλύτερη επίδοση, μόλις 2 δέκατα πίσω από τον Sordo.
Όσο για τον Ιορδάνη Σερδερίδη, συνεχίζει να κινείται στον δικό του ρυθμό, απολαμβάνοντας την εμπειρία.
Αναλυτικά η γενική κατάταξη με το τέλος της SS5:
Θέση | Οδηγός | Χρόνος/Διαφορά από τον 1ο |
1 | Thierry Neuville | 36:59.5 |
2 | Sebastien Ogier | 7.4 |
3 | Kalle Rovanpera | 20.1 |
4 | Esapekka Lappi | 25.8 |
5 | Dani Sordo | 31.2 |
6 | Elfyn Evans | 32.3 |
7 | Takamoto Katsuta | 36.5 |