CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
2018 HONDA CR-V

Test Drive: νέο 2018 Honda CR-V 1.5 VTEC 15/7

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Με αφετηρία το φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η Honda ανανεώνει το CR-V, το οποίο έχει πλέον βελτιωμένη ποιότητα υλικών στο εσωτερικό, μεγαλύτερους χώρους και παρέχει στον αγοραστή του τη δυνατότητα επιλογής 6ης και 7ης θέσης. Σχεδιαστικά, οι μπροστινές κολώνες του ιαπωνικού SUV είναι πιο λεπτές, ώστε να παρέχεται καλύτερη ορατότητα στον οδηγό, ενώ στο αυτοκίνητο έχουν τοποθετηθεί επίσης ενεργές γρίλιες, οι οποίες βελτιώνουν την κατανάλωση του καυσίμου.

Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Honda είναι παγκοσμίως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής κινητήρων εσωτερικής καύσης και ότι παράγει μοτοσικλέτες, αυτοκίνητα, αλλά και κινητήρες για σκάφη σε τεράστιες ποσότητες. Την περσινή χρονιά το εργοστάσιο κατασκεύασε 29 εκατομμύρια κινητήρες! Ποιος είναι ο λόγος της μεγάλης ζήτησης; Το μικρό μέγεθός τους και η άρτια λειτουργία τους.

Από το λανσάρισμα της 1ης γενιάς του CR-V το 1995, το ιαπωνικό SUV κατέληξε στη σύγχρονη εποχή να είναι το μοντέλο στην κατηγορία του με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως! Παρ’ όλα αυτά, οι Ασιάτες αποφάσισαν να το ανανεώσουν και να το εξοπλίσουν με μία σειρά εξεζητημένων τεχνολογιών. Το Honda CR-V διαθέτει ανανεωμένη σχεδίαση, ενώ βελτιωμένη είναι και η ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό. Σε ό,τι αφορά το τελευταίο, δίνεται η δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να το παραγγείλει ως και 7θέσιο (στα AWD μοντέλα βενζίνης)!

Το αναβαθμισμένο CR-V έχει ελαφρώς αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις, μεγαλύτερο μεταξόνιο και, συνεπώς, είναι πιο άνετο από πλευράς χώρων εσωτερικό. Πιο ευρύχωρος είναι πλέον και ο χώρος των αποσκευών, ενώ το πάτωμά του είναι αποσπώμενο, με αποτέλεσμα να είναι σε θέση να φιλοξενεί πιο άνετα μεγαλύτερου όγκου αποσκευές. Ο όγκος του χώρου των αποσκευών κυμαίνεται από τα 561 έως τα 1.756 λίτρα! Αναφερόμενοι σε αυτόν το χώρο, αξίζει να σημειωθεί ότι το ύψος του ανοίγματος της πόρτας του μπορεί να ρυθμιστεί εκ των προτέρων, ώστε να αποφεύγονται οι -πάντα δυσάρεστες- επαφές με τις χαμηλές οροφές των χώρων, που βρίσκεται το αυτοκίνητο.

Σε ό,τι αφορά την ασφάλεια, το ανανεωμένο CR-V εφοδιάζεται με μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ώστε αυτός να αποφεύγει τελικά τις όποιες δυσάρεστες επιπτώσεις προκύψουν από την οποιαδήποτε επαφή, χάρη στη χρήση radar, αλλά και καμερών. Ο οδηγός έχει πλέον στη διάθεσή του μία TFT-LCD οθόνη 7 ιντσών, το Driver Information Interface (DII), με άλλα λόγια τον πίνακα οργάνων, ο οποίος τον ενημερώνει για πολλές και διάφορες πληροφορίες, όπως η θερμοκρασία, η αυτονομία καυσίμου, το ταχύμετρο και το στροφόμετρο. Μέσω του DII μπορεί ο οδηγός να επιλέξει και το αγαπημένο «κομμάτι» από το infotainment, ανάμεσα στα οποία είναι το σύστημα πλοήγησης, η λήψη SMS και e-mail (που συμπεριλαμβάνουν ακόμα και απόκριση στα μηνύματα μέσω φωνητικών εντολών), πληροφορίες για τη μουσική από το ηχοσύστημα, οι επαφές του smartphone, αλλά και το status του συστήματος AWD.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 BMW M5 COMPETITION 15/8

    Oδηγούμε: ΒΜW M5 Competition 625 PS

    Με 25 επιπλέον άλογα και σημαντικές επεμβάσεις στο πλαίσιο, η BMW δημιουργεί το κορυφαίο σπορ σεντάν του κόσμου.

  • 2018 PEUGEOT 208 1.2 PURETECH 110 EAT6 14/8

    Δοκιμάζουμε: Peugeot 208 1.2 Puretech 110 EAT6

    Ένα ποιοτικό, μοδάτο supermini με τεχνολογικές περγαμηνές και την παραδοσιακή ποιότητα κύλισης made by Peugeot. Σίγουρα ένας τρόπος να ξεχωρίζεις χωρίς κόπο.

  • 2018 SKODA FABIA CUP EDITION 12/8

    Δοκιμάζουμε: Skoda Fabia Cup Edition

    Tο νέο Skoda Fabia είναι προ των πυλών, η σκόνη από το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις έχει καταλαγιάσει, κι εμείς οδηγούμε τον μακρινό ξάδελφο του φετινού νικητή.

  • 2018 BMW I3 REX TUSCANY 8/8

    ESCAPE: Ταξιδεύοντας στην Τοσκάνη με BMW i3 REX (Video)

    H Tοσκάνη της Αναγέννησης, και το ΒΜW i3 REX της αναγέννησης της αυτοκίνησης συναντώνται σε ένα ταξιδιωτικό 2.000 χιλιομέτρων και 15 χρόνων μετά, αναζητώντας ανάμεσα στο 'range anxiety' και την ασφάλεια μιας πρίζας, την υψηλή τάση των Νέων Καιρών.

  • 2018 ΗYUNDAI I30 FASTBACK 1.0 T-GDI 120PS 5/8

    Δοκιμάζουμε: Hyundai i30 Fastback 1.0 T-GDi 120PS

    Σε μια εξωστρεφή κίνηση αναβάθμισης του ρόλου της Hyundai στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, τα σχεδιαστικά τμήματα της κορεατικής φίρμας πήραν νότες από αρχέγονα, premium σχήματα για να δώσουν μια γερή δόση πολυτέλειας στις καθημερινές μας μετακινήσεις.  ...

  • 2018 VOLVO S90 D4 190 PS 4/8

    Δοκιμάζουμε: Volvo S90 D4 190 PS

    Είστε φίλοι των αυτοκινήτων της μεγάλο-μεσαίας κατηγορίας; Δε φτάνουν τα οικονομικά σας για να αγοράσετε ένα Audi A6, μία BMW Σειρά 5 ή μία Mercedes-Benz E-Class; Η Volvo σας έχει έτοιμη τη λύση: S90, το οποίο εμείς δοκιμάζουμε στην diesel εκδοχή D4, με το 2λιτρο κινητήρα των...

  • 2018 SEAT IBIZA 1.0 TSI 116 PS DSG 3/8

    Δοκιμάζουμε: Seat Ibiza 1.0 TSI DSG 116 PS

    Το σχετικά πρόσφατο λανσάρισμα της τελευταίας γενιάς του SEAT Ibiza φέρνει στο προσκήνιο τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα του που μας κάνουν να συμπεράνουμε ότι θα μπορούσε να είναι ένα αυτοκίνητο ακόμα και της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας!

  • 2018 MERCEDES-BENZ E 200 CABRIO 184 PS 1/8

    Δοκιμάζουμε: Mercedes-Benz E 200 Cabrio 184 PS

    Αναμφίβολα, ένα από τα πιο γοητευτικά αυτοκίνητα της γκάμας της Mercedes-Benz είναι το μεγάλο 4θέσιο cabriolet της. Παλιότερα, το γνωρίζαμε ως “CLK Cabrio”, σήμερα αυτό φιλοξενεί το λογότυπο της E-Class. Ποιες είναι οι εντυπώσεις μας από τη βασική έκδοση E 200 Cabrio...

  • 2018 DACIA SANDERO STEPWAY 1.5 DCI 90 PS 31/7

    Δοκιμάζουμε το Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi 90 PS

    Με απόσταση 173 mm από το έδαφος, αδρή αλλά κομψότερη από πριν σχεδίαση και ύφος crossover το Sandero Stepway παραμένει ένα από τα προσιτότερα supermini οχήματα έτοιμα για το 'κάτι παραπάνω' εκτός ασφάλτου.

  • 2018 BMW X2 XDRIVE 25D 231 PS STEPTRONIC 29/7

    Test Drive: BMW X2 xDrive 25d 231 PS STEPTRONIC

    Αντιμετωπίστηκε με θετικό τρόπο από τον παγκόσμιο Τύπο και με σχόλια που αφορούν στο νεωτεριστικό στοιχείο που προσέδωσε στη BMW αναφορικά με τη σχεδίαση του αμαξώματός της. Ως αναμενόμενο, η X2 εφοδιάζεται με πολλά από τα τεχνολογικά επιτεύγματα που έχει στη 'φαρέτρα»...

  • HONDA CIVIC 1.6 I-DTEC 26/7

    Test Drive: Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS

    Η Honda παρουσιάζει την diesel εκδοχή του σύγχρονου Civic, η οποία εφοδιάζεται με έναν turbo κινητήρα 1,6 λίτρου. Πόσο καλή είναι αυτή η έκδοση, που οδηγήσαμε από την Αθήνα έως τη Λίμνη Βουλιαγμένης ή Ηραίου κοντά στο Λουτράκι;

  • 2018 FIAT 500L 1.6 MT 120PS MIRROR 24/7

    Δοκιμάζουμε το FIAT 500L 1.6 MTJ 120 PS Mirror

    Ακούγοντας κανείς και μόνο το όνομα «500», πριν λίγα χρόνια ερχόταν στο μυαλό του ένα... λιλιπούτειο 3θυρο μοντέλο και τίποτε άλλο. Τώρα πλέον στη Fiat με ένα τμήμα marketing που "πετάει φωτιές" σε ό,τι αφορά το στυλ, ο αριθμός 500 είναι το "επίθετο" μιας ολόκληρης οικογένειας...

  • HYUNDAI KONA 2018 19/7

    Δοκιμάζουμε το 2018 Hyundai Kona 1.6 CRDi 136ps

    H αναγεννημένη Hyundai ολοκληρώνει τη γκάμα του νεότευκτου Κona με τον νέο πετρελαιοκινητήρα 1.6 CRDi απόδοσης 115 ή 136 ίππων και με τετρακίκηση

  • 2018 HONDA CR-V 15/7

    Οδηγούμε το ανανεωμένο Honda CR-V 1.5 VTEC

    Έπειτα από την αρχική παρουσίασή του πριν από λίγα χρόνια, η Honda επεμβαίνει στο CR-V και το εξοπλίζει με ένα νέο κινητήρα βενζίνης 1,5.

  • 2018 KIA SRORTAGE 13/7

    Οδηγούμε το αναβαθμισμένο KIA Sportage

    Η επανασχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού στο KIA Sportage είναι το προφανές. Το ζητούμενο είναι η μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και του διοξειδίου του άνθρακα και οι νέοι κινητήρες της εταιρείας φροντίζουν γι' αυτό.