CAR AND DRIVER ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
2018 BMW M5 COMPETITION

Test drive: ΒΜW M5 Competition 625 PS 15/8

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

 Για εκείνους που προφανώς έχουν λύσει πολλά από τα προβλήματα της ζωής τους και η «απλή» Μ5 δεν επαρκεί και τα 600 άλογά της είναι λίγα, η BMW έχει πλέον το απόλυτο «όπλο» τεχνολογικού overdose και ανθρώπινης ματαιοδοξίας. Η Μ5 Competition έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα, διαθέτοντας ένα full πακέτο αλλαγών και σπορ ρυθμίσεων, με στόχο ένα πιο καθαρόαιμο χαρακτήρα για όσους μπορούν και θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους (και τις φυσικές δυνάμεις του Πλαντήτη Γη) μέσα σε μία πίστα.

Η αρχή γίνεται από τον κινητήρα με 25 επιπλέον ίππους, φθάνοντας πια στους 625, ενώ η ροπή ανέβηκε στα 750 Nm. Oι επιδόσεις της έχουν εκτοξευτεί πλέον στα επίπεδα των κορυφαίων supercars, με το 0-100 km/h να έρχεται σε 3,3 δευτερόλεπτα (ναι, δεν διαβάζετε λάθος…), το 0-200 km/h σε 10,8 δευτερόλεπτα! Οι πιο σημαντικές βελτιώσεις υπάρχουν στο πλαίσιο και στις αναρτήσεις, με τον κινητήρα και την μετάδοση να στερεώνονται πάνω στο πλαίσιο με πιο άκαμπτους συνδέσμους, έτσι ώστε να περιοριστούν οι ταλαντώσεις σε οδήγηση σε πίστα. 

Η νέα ανάρτηση με πιο σκληρό κατά 10% σετ ελατηρίων-αμορτισέρ έχει και αυτή νέα έδραση πάνω στο πλαίσιο, ενώ υπάρχει και μία αλλαγή στο κάμπερ των εμπρός τροχών για καλύτερη κατευθυντικότητα. Το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 7 χιλιοστά σε σχέση με την απλή Μ5, ενώ υπάρχουν και καινούργιες πιο σκληρές αντιστρεπτικές εμπρός και πίσω, με την πρώτη να έχει και αυτή νέα σημεία στήριξης. 

Το αυτοκίνητο διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης που γνωρίζουμε και από την Μ5, με δυνατότητα και πλήρως πισωκίνητης λειτουργίας και εφοδιάζεται με την πληθώρα τον διαφόρων συστημάτων αλλαγής του set-up λειτουργίας του κινητήρα, της μετάδοσης, της ανάρτησης κ.λπ Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα οκτατάχυτο M-Steptronic με τεχνολογία Drivelogic και τρεις επιλγές στον τρόπο διαχείρισης της λειτουργίας του. Τα φρένα είναι κατασκευασμένα από ελαφρύτερα υλικά, με εξαπίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω, ενώ διατίθενται ως έξτρα και κεραμικά φρένα.

Οι αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα είναι αρκετά διακριτικές, και αφορούν κυρίως τη νέα γρίλια σε μαύρο χρώμα, τα διαφορετικά τελικά των εξατμίσεων σε μαύρο χρώμα επίσης, κάποιες μικρές σχεδιαστικές επεμβάσεις (όπως για παράδειγμα τα χερούλια που είναι πλέον στο χρώμα του αμαξώματος) και βέβαια τις μεγάλες 20άρες ζάντες, ειδικά σχεδιασμένες για αυτό το μοντέλο. Οι αλλαγές στο σαλόνι είναι επουσιώδεις (κάποια νέα καθίσματα, λίγο αλουμίνιο ή carbon στο ταμπλό), παραμένοντας ένα κορυφαίας ποιότητας και αισθητικής περιβάλλον για όσους μπορούν να φθάσουν σ’ αυτά τα χρήματα.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • KLEBER 2018 22/9

    Δοκιμάζουμε τα νέα ελαστικά της Kleber

    Σχετικά άγνωστη στη χώρα μας, η Kleber έχει ιστορία 108 ετών στη δημιουργία ελαστικών. Η τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει και η τεχνολογία που υιοθετεί στην κατασκευή τους απηχείται με τον καλύτερο τρόπο στα καινούργια Dynaxer ΗP4 και Dynaxer UHP.

  • 2018 SUZUKI JIMNY 20/9

    First Drive: Οδηγούμε το νέο Suzuki Jimny στη Γερμανία

    Διατηρώντας στο ακέραιο τον καθαρόαιμο χαρακτήρα του, το νέο Jimny, έχει επιδεχθεί μια σειρά βελτιώσεων στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού ώστε να συνεχίσει απερίσπαστο την πορεία του.

  • 2018 TEST DRIVE MERCEDES-BENZ CLA 180D 18/9

    Test drive: Mercedes-Benz CLA 180d

    Επιτυχημένο είναι το downsize όταν σε περιπτώσεις αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν σήμα το 'αστέρι' αφήνουν αναλλοίωτα τα εγγενή χαρακτηριστικά τους.

  • 2018 TEST DRIVE FORD FOCUS 17/9

    Δοκιμάζουμε: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS

    Έχοντας μπει για τα καλά στη συνείδηση των αγοραστών ως ένα από τα πιο fun-to-drive οικογενειακά αυτοκίνητα, το Ford Focus θα είχε δύσκολο έργο να παρουσιάσει κάτι νέο και καινοτόμο. Κι όμως...τα κατάφερε.

  • 2018 TEST DRIVE KIA SOUL 1.6 CRDI 136 PS 7-DCT 10/9

    Δοκιμάζουμε: KIA Soul 1.6 CRDi 136 PS 7-DCT

    Οικογενειακό με diesel κινητήρα, το οποίο δεν ξεφεύγει από πλευράς κόστους αλλά… ξεφεύγει από πλευράς αισθητικής; Μία καλή επιλογή είναι το KIA Soul 1.6 και μάλιστα με 'συν' της ευκολία ενός διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου.

  • 2018 MERCEDES-BENZ EQ 5/9

    Συνοδηγούμε στην Ισπανία το νέο EQC

    Το πρωτότυπο επιταχύνει στην έξοδο της στροφής με... αυτοπεποίθηση, τους μπροστινούς τροχούς να... τσιρίζουν, ενώ από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου γίνεται αισθητός και ένας ήχος υψηλών συχνοτήτων. Αυτό είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, που φαίνεται να καταφθάνει βιαστικά...

  • 2018 OPEL COMBO 30/8

    Οδηγούμε: 2018 Opel Combo

    Η Opel παρουσιάζει την 5η γενιά του πολυχρηστικού μοντέλου της, Combo, που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα EMP-2 της μητρικής της Opel, της PSA, όπως το Grandland X. Εμείς οδηγήσαμε τόσο τη βενζινοκίνητη όσο και μία από...

  • 2018 VW E-GOLF 19/8

    Δοκιμάζουμε: Volkswagen e-Golf 136 PS

    Το e-Golf δεν εντυπωσιάζει με το σχήμα του αλλά με το πόσο εύχρηστο είναι στις καθημερινές μετακινήσεις, εντός πόλης κατά βάση. Και σε πείθει ότι είναι ένα από τα καλύτερα αυτής της νεοπαγούς κατηγορίας οχημάτων.

  • 2018 TEST DRIVE YARIS 1.O VVTI 18/8

    Δοκιμάζουμε: Toyota Yaris 1.0 VVTi 69PS

    ​Η φήμη του πλέον μετά από μια εικοσαετία αγγίζει τα όρια του αστικού μύθου. Πως ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από έναν Έλληνα πήρε την Toyota από το χέρι και την έκανε διάσημη στην πιο δύσκολη αγορά του κόσμου: την Ευρωπαϊκή.

  • 2018 BMW M5 COMPETITION 15/8

    Oδηγούμε: ΒΜW M5 Competition 625 PS

    Με 25 επιπλέον άλογα και σημαντικές επεμβάσεις στο πλαίσιο, η BMW δημιουργεί το κορυφαίο σπορ σεντάν του κόσμου.

  • 2018 PEUGEOT 208 1.2 PURETECH 110 EAT6 14/8

    Δοκιμάζουμε: Peugeot 208 1.2 Puretech 110 EAT6

    Ένα ποιοτικό, μοδάτο supermini με τεχνολογικές περγαμηνές και την παραδοσιακή ποιότητα κύλισης made by Peugeot. Σίγουρα ένας τρόπος να ξεχωρίζεις χωρίς κόπο.

  • 2018 SKODA FABIA CUP EDITION 12/8

    Δοκιμάζουμε: Skoda Fabia Cup Edition

    Tο νέο Skoda Fabia είναι προ των πυλών, η σκόνη από το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις έχει καταλαγιάσει, κι εμείς οδηγούμε τον μακρινό ξάδελφο του φετινού νικητή.

  • 2018 BMW I3 REX TUSCANY 8/8

    ESCAPE: Ταξιδεύοντας στην Τοσκάνη με BMW i3 REX (Video)

    H Tοσκάνη της Αναγέννησης, και το ΒΜW i3 REX της αναγέννησης της αυτοκίνησης συναντώνται σε ένα ταξιδιωτικό 2.000 χιλιομέτρων και 15 χρόνων μετά, αναζητώντας ανάμεσα στο 'range anxiety' και την ασφάλεια μιας πρίζας, την υψηλή τάση των Νέων Καιρών.

  • 2018 ΗYUNDAI I30 FASTBACK 1.0 T-GDI 120PS 5/8

    Δοκιμάζουμε: Hyundai i30 Fastback 1.0 T-GDi 120PS

    Σε μια εξωστρεφή κίνηση αναβάθμισης του ρόλου της Hyundai στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, τα σχεδιαστικά τμήματα της κορεατικής φίρμας πήραν νότες από αρχέγονα, premium σχήματα για να δώσουν μια γερή δόση πολυτέλειας στις καθημερινές μας μετακινήσεις.  ...

  • 2018 VOLVO S90 D4 190 PS 4/8

    Δοκιμάζουμε: Volvo S90 D4 190 PS

    Είστε φίλοι των αυτοκινήτων της μεγάλο-μεσαίας κατηγορίας; Δε φτάνουν τα οικονομικά σας για να αγοράσετε ένα Audi A6, μία BMW Σειρά 5 ή μία Mercedes-Benz E-Class; Η Volvo σας έχει έτοιμη τη λύση: S90, το οποίο εμείς δοκιμάζουμε στην diesel εκδοχή D4, με το 2λιτρο κινητήρα των...