ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ

2018 Nissan Micra 0.9T 90 PS Vs. 2018 Peugeot 208 1.2 «PURETECH» 82 PS 21/12/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Αυτή η «γενιά» του Micra (πέμπτη κατά σειρά) κατάφερε ήδη να «απαλείψει» από τη μνήμη την προηγούμενη, η οποία μπορεί να θεωρηθεί «πισωγύρισμα» στην ιστορία του μοντέλου. Στη Nissan την προσδιορίζουν ως «επαναστατική», δηλώνουν ότι τη δημιούργησαν έχοντας ως γνώμονα τα ζητούμενα των Ευρωπαίων αγοραστών και λαμβάνοντας υπόψη τι προσφέρουν οι εμπορικοί ανταγωνιστές τους, καθώς και τι πρόκειται να κάνουν στο άμεσο μέλλον.

Ωστόσο δηλώνουν και κάτι επιπλέον: ότι στόχος τους είναι να επανενταχθεί το Micra εντός της πρώτης δεκάδας πωλήσεων μεταξύ των οχημάτων της supermini κατηγορίας. Κάτι που αφενός δείχνει ότι αναγνώρισαν και συνειδητοποίησαν τι έπρεπε να διορθωθεί στο μοντέλο τους και αφετέρου να επαναπροσδιορίσουν εκ βάθρων τα δεδομένα του. Πλέον δεν έπρεπε να είναι ένα «παγκόσμιο» αυτοκίνητο, αλλά να έχει συγκεκριμένη εμπορική στόχευση (άρα και σαφή «χαρακτήρα»).

To καινούργιο Micra άφησε πολύ καλές πρώτες εντυπώσεις και χαρακτηρίστηκε θετικά αναφορικά με την κατασκευή του και με αυτά που παρέχει στους επιβάτες του. Φαίνεται ότι ο «ευρωπαϊκός προσανατολισμός» της Nissan είναι επιτυχής αυτήν τη φορά, με τη συνεισφορά και των Γάλλων. Εντούτοις οι τελευταίοι αποτελούν ταυτόχρονα και «αντίπαλον δέος» εμπορικά, όπως το Peugeot 208.

Το νέο Micra σχεδιάστηκε σε συνεργασία στελεχών της που εργάζονται στα αντίστοιχα κέντρα της Nissan στο Τόκιο και το Λονδίνο και κατασκευάζεται στη Γαλλία (στο εργοστάσιο της Renault που βρίσκεται στο Flins-sur-Seine). Η μεταμόρφωση από ό,τι ίσχυε πριν είναι προφανής και αυτήν τη φορά το supermini της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας ακολουθεί την τάση της εποχής -αναφορικά με τη μορφή των οχημάτων της κατηγορίας-, ενώ δείχνει ποιοτικό και προσεγμένο από την πρώτη στιγμή. Μάλιστα το σχήμα του «κρύβει» τις αυξημένες διαστάσεις του (μήκος και πλάτος) συγκριτικά με την προηγούμενη «γενιά», ενώ το χαμηλότερο ύψος του αμαξώματος από πριν το κάνει να δείχνει περισσότερο επίμηκες.

Στο Peugeot τα αισθητικά δεδομένα είναι διαφορετικά, πιο στρογγυλοποιημένα και απηχούν έως σήμερα την πάλαι ποτέ «μόδα» της λεγόμενης «βιοσχεδίασης», την οποία οι Γάλλοι υιοθέτησαν σε σημαντικό βαθμό. Συγκριτικά, το 208 είναι κατά 3,7 cm μικρότερο σε μήκος, κατά 0,4 cm πιο στενό και κατά 0,5 cm ψηλότερο από το Micra. Σε ό,τι αφορά το μεταξόνιο, στο γαλλικό αυτοκίνητο είναι κατά 1,3 cm μακρύτερο συγκριτικά και αυτό δείχνει την έμφαση που είχαν δώσει στην Peugeot αναφορικά με την ευρυχωρία του εσωτερικού αλλά και την όσο το δυνατόν διευθέτηση του εσωτερικού χώρου.

Η διαφοροποίηση στη σχεδίαση κάνει το Micra να δείχνει αδρότερο σχηματικά, με ακμές και καμπύλες που το κάνουν να προσελκύει περισσότερο το ενδιαφέρον. Σαφώς εάν κάποιος δει τα δύο οχήματα δίπλα δίπλα, το ιαπωνικό όχημα είναι πιο εντυπωσιακό, αν και διαθέτει πολλά στοιχεία από την εγχώρια ποπ κουλτούρα.

Στο 208, εξωτερικά, τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία του είναι το σχήμα των φώτων εμπρός και πίσω, καθώς και η διαμόρφωση του παρμπρίζ στο τμήμα που ενώνεται με το επάνω μέρος του αμαξώματος.

Θέλεις ένα πραγματικά value for money συμβόλαιοΜπες τώρα στον κόσμο της Anytime.

 
< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΥΝΟΥ! 27/12/2017

    Με 19 super cars στο... Nürburgring των ΗΠΑ!

    Τα κορυφαία Sports Cars του πλανήτη, μία απαιτητική πίστα, ένας νικητής σε μια σκληρή δοκιμασία που φέρνει τα αυτοκίνητα στα όριά τους...

  • 2018 OPEL 25/12/2017

    Δοκιμάζουμε το Opel Insignia Grand Sport 1.6 Diesel 136 PS

    Η αρχική αντίδραση στη θέα του Insignia Grand Sport είναι ο εντυπωσιασμός που προκαλούν οι διαστάσεις του. Ωστόσο αυτό είναι μια πρώτη αίσθηση. Τι επιπλέον μπορεί να προσφέρει το νέο μοντέλο της Opel και πόσο διαφέρει σε σχέση με αυτό που αντικατέστησε;

  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ 23/12/2017

    Alfa Romeo Stelvio Q4 2.2 MJTE vs. Mercedes GLC 250D

    Με την ιστορία και τον μύθο της Alfa Romeo να εμπλέκονται per se, το νέο μοντέλο της Ιταλικής εταιρείας χαρακτηρίζεται 'ως ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία'. Κι αυτό γίνεται αιτία για συγκρίσεις...

  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ 21/12/2017

    Nissan Micra 0.9T 90 PS Vs. Peugeot 208 1.2 82 PS (pics)

    Διαφορετικές σχολές αυτοκίνησης, αλλά εξίσου ανταγωνιστικά τα σούπερ μίνι της συγκριτικής δοκιμής. To νέο Nissan Micra επέστρεψε σημαντικά αλλαγμένο, με έναν ξεκάθαρα διαφοροποιημένο χαρακτήρα. Το Peugeot 208 είναι σταθερή αξία την κατηγορία. Τα θέτουμε απέναντι...

  • 2018 AUDI 20/12/2017

    Test Drive: 2018 Audi S5 Sportback 2.0 TFSI 252 PS [pics+vid]

    Μια σπορτίβ λιμουζίνα, ένα Grand Tourer, ένα πεντάπορτο οικογενειακό και πάνω σε όλα αυτά η τετρακίνηση.

  • 2018 VOLKSWAGEN 20/12/2017

    Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Volkswagen T-ROC

    Λίγες μόλις εβδομάδες μετά την πρώτη μας οδηγική επαφή στο εξωτερικό οδηγούμε και στη χώρα μας το νέο, πολλά υποσχόμενο συμπαγές SUV της Volkswagen το T-ROC.

  • 2018 ​KIA 19/12/2017

    Δοκιμάζουμε: Kia Sportage 1.7 Diesel 141 PS DCT

    Σύμφωνα με τον ρυθμό της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας κινείται και το Kia Sportage με τον νέο diesel κινητήρα των 141 ίππων. Τάχιστα.

  • 2018 SUBARU 18/12/2017

    Δοκιμάζουμε το Subaru Outback 2.0T D 150PS CVT

    Καιρό είχαμε να οδηγήσουμε ένα τόσο πλήρες, ικανό και ισορροπημένο αυτοκίνητο. Είναι Subaru.

  • 2018 DACIA 15/12/2017

    Οδηγούμε στην Αττική το 2018 Dacia Duster

    Το Dacia Duster πέρασε στην επόμενη γενιά του, κι εμείς ερχόμαστε σε πρώτη επαφή μαζί του στο πλαίσιο της παγκόσμιας παρουσίασης που έγινε στην Αττική και είχε επίκεντρο το Σούνιο!

  • 2018 VOLVO 15/12/2017

    Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Volvo XC40

    Κάνοντας τα πρώτα χιλιόμετρα με το νέο Volvo XC40 αυτό που αντιλαμβάνεσαι μονομιάς είναι πώς πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο των Σουηδών που διαθέτει fun-to-drive χαρακτήρα. Πότε έρχεται, πόσο κοστίζει.

  • 2018 VOLKSWAGEN 14/12/2017

    Οδηγούμε στην Μαγιόρκα το νέο VW Polo GTI

    Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, με 2λιτρο πλέον κινητήρα και 200 άλογα αλλά και πιο καθαρόαιμο οδηγικό ταμπεραμέντο, το νέο κορυφαίο Polo είναι αυτό που δικαιώνει όσο κανένα άλλο πριν την ένδειξη GTI.

  • 2018 FORD 14/12/2017

    First Drive: 2019 Ford Ecosport [pics+vid]

    Το επανασχεδιασμένο EcoSport δεύτερης 'γενιάς' δείχνει ότι ένα τέτοιο όχημα μπορεί να είναι πολυσυλλεκτικό, ενδιαφέρον και χρηστικό.

  • 2018 PORSCHE MACAN 14/12/2017

    Δοκιμάζουμε: Porsche Macan

    Με την έκδοση Macan χωρίς κάποιο προσδιοριστικό για τον κινητήρα η Porsche ορίζει την entry level έκδοση για το μικρότερο SUV της. Πόσο… Porsche, όμως, είναι;

  • 2018 BMW 420D GRAN COUPE & 430I CABRIO 13/12/2017

    Δοκιμάζουμε: BMW 420d Gran Coupe & 430i Cabrio

    Η ανανεωμένη Σειρά 4 μας έρχεται πολύ σύντομα -η αλήθεια είναι- σημάδι κι αυτό ότι η εποχή μας αλλάζει με τόσο γρήγορους ρυθμούς που κανείς πια δεν προλαβαίνει να την απολαύσει. Ας κάνουμε λοιπόν ένα διάλειμμα για να απολαύσουμε τις δύο όμορφες BMW.

  • ΔΟΚΙΜΗ 13/12/2017

    Test Drive: 2018 Seat Ibiza 1.0 TSI 115 PS

    Καλοφτιαγμένο, πλούσια εξοπλισμένο και με εκείνο το μεσογειακό ταμπεραμέντο αναφορικά με τα οδηγικά του χαρακτηριστικά.