CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
2018 DS3 PERFORMANCE 208 PS

Test Drive: DS3 Performance 208 PS 31/5

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Για τους Γάλλους κατασκευαστές, η κατηγορία των μικρών GTI ήταν -και παραμένει- ένα παιχνίδι εντός έδρας. Γενιές και γενιές νέων οδηγών στην χώρα μας μεγάλωσαν πίσω από το τιμόνι μιας μικρής «γαλλικής βόμβας», από τις εποχές των υπέροχων 205 GTI, μέχρι την εποποιία των... Σαξόραλων που έμαθαν τους Έλληνες  τι σημαίνει γρήγορη οδήγηση (και στενές σχέσεις με τους ανά την επικράτεια λαμαρινάδες...).

Σήμερα που οι σφετεριστές έχουν πληθύνει και σοβαρέψει (βλέπε Polo GTI, το κρυπτο-WRC Yaris GRMN και το νέο Fiesta ST), οι Γάλλοι -και δη το γκρουπ PSA- επιμένουν να δηλώνουν το «παρών» χωρίς φόβο αλλά με αρκετό πάθος. Ένα πάθος που στην περίπτωση του 208 GTI by Peugeot Sport βρίσκει ακριβώς την φλέβα της κατηγορίας, και που με την άφιξη του «αδελφού» DS3 Performance δίνει και μία δεύτερη εναλλακτική, σε ένα πιο premium πακέτο μιας πιο προχωρημένης σχεδιαστικής προσέγγισης.

Το DS3, μετά και την ανανέωσή του, παραμένει η πιο ευτυχής στιγμή της μάρκας πολυτελείας της Citroen σε ό,τι αφορά τα οδηγικά του χαρακτηριστικά. Εξ αρχής υπήρξε το πιο ευρωπαϊκά εστιασμένο όχημα της νεοσύστατης εταιρίας, και έτσι παραμένει 7 χρόνια μετά την παρουσίασή του, ακόμα και στις βασικές του εκδοχές. Στην έκδοση Performance τα πράγματα έχουν πλέον σοβαρέψει αρκετά, με την εταιρία να θέλει να δώσει μια πιο «πολιτισμένη» συνέχεια στο προηγούμενο και πιο hardcore DS3 Racing που είχε έντονη την αύρα από την τότε συμμετοχή της εταιρίας στο WRC. Η οπτική διαφοροποίηση αφορά κυρίως την χαμηλότερη μάσκα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, την πίσω αεροτομή και τον διαχύτη με την διπλή απόληξη της εξάτμισης, το χαμηλότερο κατά 15 χιλιοστά αμάξωμα και πάνω απ’ όλα την επιλογή των ελαστικών διαστάσεων 205/40-R18! Η συγκεκριμένη επιλογή (στην οποία θα αναφερθούμε και πιο κάτω) είναι τμήμα της σπορ  ιεροτελεστίας στο Performance, με τις υπόλοιπες αλλαγές να περιλαμβάνουν διαφορετικό σετ αμορτισέρ-ελατηρίων, την υιοθέτηση ενός μπλοκέ διαφορικού τύπου Torsen στον εμπρός άξονα και αύξηση των μετατροχίων κατά 26 και 14 χιλιοστά εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 HYUNDAI KONA 13/6

    Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Hyundai Kona

    Το νέο Hyundai Kona το περιμέναμε πολύ καιρό μιας και ήδη τα στοιχεία του μας ήταν λίγο πολύ γνωστά. Μετά την πρώτη οδηγική επαφή με το νέο μοντέλο στους δρόμους της Αττικής διαπιστώνουμε ότι αποτελεί έναν από τους διεκδικητές της κορυφής στην κατηγορία του. Ας δούμε γιατί...

  • 2018 TOYOTA AYGO 12/6

    Οδηγούμε στην Κοπεγχάγη το νέο Toyota Aygo

    Με επιλεκτικές βελτιώσεις, η Toyota αναβαθμίζει το Aygo προσφέροντας πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, αλλά και στοιχεία που ταιριάζουν σε ένα πιο νεανικό κοινό. Από €10.980 οι τιμές πώλησης.

  • 2018 BMW M5 11/6

    Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στη Σλοβενία

    Μπορεί ένα sedan με τεχνολογίες και πολυτέλεια αυθεντικής limo να εκτοξεύσει την οδηγική λίμπιντο στα επίπεδα ενός super sport αυτοκινήτου;

  • 2018 TEST DRIVE: CITROEN C4 CACTUS 1.2 PURETECH EAT6 110 PS-1.6 BLUEHDI 100 PS 10/6

    Δοκιμάζουμε τα Citroen C4 Cactus 1.2 Puretech EAT6 110 PS-1.6 Bluehdi 100 PS

    Για μία εταιρία με την παράδοση της Citroen ο καλύτερος τρόπος να δει το μέλλον είναι να κοιτάξει στο παρελθόν της. Και με το νέο C4 Cactus δημιουργεί την ιδανική συνέχεια στην ξεχωριστή ιστορία του... 'Σιτροενισμού'.

  • 2018 VOLVO V60 7/6

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ: Οδηγούμε το νέο Volvo V60 (pics+video)

    To καινούργιο V60 είναι το τυπικότερο όχημα της Volvo, αυτό που απηχεί με τον καλύτερο τρόπο την κατασκευαστική φιλοσοφία και την ιστορία της Σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

  • 2018 RENAULT CLIO 1.5 DCI 110 PS 6/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Renault Clio 1.5 dCi 110 PS

    Η Renault επεκτείνει το εύρος της γκάμας του δημοφιλούς μοντέλου της με την προσθήκη της ισχυρότερης έκδοσης με diesel κινητήρα 1,5 λίτρων, που αποδίδει ισχύ 110 ίππων και καταναλώνει ελάχιστα.

  • 2018 MINI COOPER S E COUNTRYMAN ALL4 2/6

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper S E Countryman ALL4

    Το υβριδικό Μini δίνει έναν πιο cool τόνο στις μετακινήσεις σας. Έστω και αν κάποιες στιγμές σας ζητά να βγείτε από την... οδηγική 'πρίζα' των άλλων εκδόσεων.

  • 2018 DS3 PERFORMANCE 208 PS 31/5

    Δοκιμάζουμε το DS3 Performance 208 PS

    Το DS3 Performance έρχεται να αποτελέσει μια πιο 'πολιτισμένη' εκδοχή του θέματος 'Γαλλικό GTI'. Στην πράξη όμως αποδεικνύεται η πιο σκληροπυρηνική βόμβα αδρεναλίνης στην αγορά. Μπερδευτήκατε; Το ίδιο και εμείς.

  • 2018 SUZUKI SWIFT 1.2 GLX HYBRID 90 PS 29/5

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 GLX Hybrid 90 PS

    Το δημοφιλές Suzuki Swift επιστρέφει στη μάχη της αγοράς, διατηρώντας μεν το sportive χαρακτήρα της φίρμας που το κατασκευάζει, αλλά εισάγοντας ταυτόχρονα και ένα πιο φιλικό απέναντι στο περιβάλλον πρόσωπο.

  • 2018 PEUGEOT 5008 1.6 BLUEHDI 120 ΕΑΤ6 27/5

    Δοκιμάζουμε το Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 ΕΑΤ6

    Ένα MPV, που έγινε Crossover με ολίγη από SUV και μια επίγευση από ΜPV. Ή αν σας μπερδεύει η fusion 'μαγειρική' του marketing, κρατήστε αυτό: Ένα εξαιρετικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

  • 2018 FORD FIESTA ST 25/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta ST 200PS!

    Αφαιρώντας κυβικά και κυλίνδρους αλλά προσθέτοντας τεχνολογία και σπορ ενθουσιασμό, η Ford καταφέρνει με το νέο Fiesta ST να ξαναπάρει τα σκήπτρα των "pocket rockets".

  • 2018 FORD FIESTA ACTIVE 24/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active

    Η Ford με το Fiesta Active αναζητά μια εναλλακτική πρόταση στην κυριαρχία των compact SUV. Και όπως φαίνεται έχει να προτείνει μία πολύ εξυπνη ιδέα.

  • 2018 VOLKSWAGEN GOLF GTD 2.0 TDI 184PS DSG 18/5

    Δοκιμάζουμε το Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI 184PS DSG

    Ποιος είπε ότι ένα πετρελαιοκίνητο hatchback δεν μπορεί να είναι σπορ; Σίγουρα όχι οι άνθρωποι της Volkswagen.

  • 2018 BMW X2 SDRIVE 20I 192PS 13/5

    Δοκιμάζουμε τη BMW X2 sDrive 20i 192PS

    Εδώ και αρκετό καιρό πολλοί συζητούν για το πόσο σπορ μπορεί να είναι ένα compact SUV. Η BMW με την Χ2 απλά κλείνει την κουβέντα.

  • 2018 TOYOTA YARIS 1.5 DUAL VVT-IE 111 PS 12/5

    Δοκιμάζουμε το Toyota Yaris 1.5 DUAL VVT-iE 111 PS

    Αν και ταυτισμένη με τους υβριδικής διάταξης κινητήρες, η Toyota δεν σταματά την εξέλιξη των (αμιγώς) βενζινοκινητήρων της και η προσκόλληση στη βελτίωση της θερμοδυναμικής απόδοσής τους είναι ζήτημα τιμής για τους Ιάπωνες, ως γνωστόν.