Το ηλεκτροκίνητο mini θα κυκλοφορήσει το 2019


Η εταιρεία e.Go Mobile είχε παρουσιάσει το 2017 στο Ανόβερο το ηλεκτροκίνητο e.Go Life. Ωστόσο, οι παραδόσεις των μοντέλων του, που ξεκινούν στο εξωτερικό από τα 15.900 ευρώ, θα αρχίσουν το 2019.

 
  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 11/10/2018

Η γερμανική εταιρεία e.Go Mobile θέλει να προωθήσει την ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζοντας το e.Go Life. Μάλιστα, από τα πρώτα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι το κόστος κτήσης. Ακόμα και με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 23,9 kWh η τιμή δεν ξεπερνά τα 20.000 ευρώ. Η λιγότερο ισχυρή έκδοση των 14,9 kWh κοστίζει 11.900 ευρώ.

Το σκάνδαλο diesel φρενάρει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Παρά το χαμηλό κόστος κτήσης υπάρχει μία στενάχωρη είδηση: Οι παραδόσεις δε θα ξεκινήσουν μέσα στο φθινόπωρο της φετινής χρονιάς, αλλά στις αρχές του 2019. Υψηλά ιστάμενοι άνθρωποι της εταιρείας αναφέρουν ότι υπήρξαν προβλήματα με τους παρόχους μηχανικών μερών, καθώς ένας από αυτούς πωλήθηκε, ενώ άλλοι αναγκάστηκαν να αλλάξουν τους εμπορικούς κανόνες εξαιτίας του diesel gate. Μάλιστα, ακόμα και σήμερα να παραγγείλει κανείς το e.Go Life, η παραγγελία θα ακυρωθεί και η προκαταβολή των 1.000 ευρώ θα επιστραφεί. Όσοι θελήσουν να περιμένουν, θα δουν την παραγγελία τους να εκτελείται τελικά μεταξύ Απριλίου και Σεπτεμβρίου 2019.

Οι εκδόσεις του e.Go Life είναι τρεις και διαφοροποιούνται με βάση την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα τους. Διαθέτουν μπαταρίες 14,9, 17,9 και 23,9 kWh και οι κινητήρες είναι ισχύος 20, 40 και 60 kW, επιταχύνουν από στάση έως τα 50 km/h σε 6,6, 4,1 και 3,2 sec, αντίστοιχα. Η αυτονομία τους (κατά NEDC) φτάνει τα 136, 146 και 194 km, ενώ μέσα στην πόλη η αντίστοιχη απόσταση είναι 104, 114 και 154 km. Κι αν αναφερθήκαμε νωρίτερα στις τιμές της λιγότερο ισχυρής και της ισχυρότερης έκδοσης, σας ενημερώνουμε και για το κόστος αγοράς της ενδιάμεσης: 19.900 ευρώ.

Κλείνοντας με το e.Go Life, αξίζει να σημειώσουμε ότι πρόκειται για ένα τρίθυρο μοντέλο, 2 2 θέσεων, με διαστάσεις ΜΠΥ 3,35x1,70x1,57 m. Σχεδιαστικά μοιάζει πολύ με μια μίξη των VW Lupo και up!. Το βάρος του αυτοκινήτου χωρίς μπαταρίες ανέρχεται στα 650 kg.