CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Ο Έντσο ήδη θα είχε πάρει «σκούπα»… 17/9

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Τι να πει κανείς για τη Σιγκαπούρη; Ναι, ο Λιούις Χάμιλτον έκανε έναν επικό γύρο στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου και πήρε μια pole που… προσγείωσε ανώμαλα τους Ιταλούς. Ακόμα πιο άσχημα, όμως, θα πρέπει να αισθάνθηκαν διότι δεν έχασαν μόνον από τον Χάμιλτον, αλλά και από τον Μαξ Φερστάπεν.

Ο Φέτελ, ο οποίος φέτος ούκ ολίγες φορές έχει αδικήσει τον εαυτό του με τα λάθη πίεσης που έχει κάνεις σε αγώνες όπως αυτός του Μπακού, ή στη Γαλλία και τη Γερμανία, έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του για να καλύψει τη χασούρα, προσπερνώντας τον Ολλανδό πριν βγει το safety car στην πίστα. ΚΙ εκεί που οι «τιφόζι» άρχισαν να αναθαρρούν και να θεωρούν πως θα μπορούσε να διεκδικήσει ακόμα και τη νίκη το «finger boy», ήρθε το… pit wall της «σκουντερία» για βάλει το χεράκι του και να χύσει την καρδάρα με το γάλα.

Ultrasoft γόμα ήταν η επιλογή των υπευθύνων στρατηγικής της Ferrari, οι οποίοι για ακόμα μία φορά πιάστηκαν αδιάβαστοι και έκανα ένα λάθος που στοίχισε στον Φέτελ όχι μόνο τη νίκη, αλλά και τη δεύτερη θέση που κατέληξε στον Φερστάπεν. Διότι, πολύ απλά, στη Mercedes επέλεξαν τη soft και έδωσαν στον Χάμιλτον τα λάστιχα με τα οποία θα τερμάτιζε… δια περιπάτου τον αγώνα όντας νικητής.

Το βέβαιο είναι πως πλέον στο Μαρανέλο δεν χρειάζεται απλά να υπερβούν τους εαυτούς τους και να δώσουν στον φέτελ ακόμα πιο πολλά «όπλα» στα χέρια του. Δεν αρκεί ο Γερμανός να συγκεντρωθεί, να οδηγήσει όπως πολύ καλά γνωρίζει και να αποφύγει τα λάθη πίεσης που έχει κάνει πολλάκις φέτος. Χρειάζονται και… ατυχίες της Mercedes, ώστε να μπορέσουν να πάρουν τους δύο τίτλους.

Πάντως με αυτά που βλέπουμε να συμβαίνουν φέτος στη Ferrari, σε μια χρονιά κατά την οποία δίχως αμφιβολία διαθέτει το κορυφαίο μονοθέσιο στο grid, ένα είναι βέβαιο: ο αείμνηστος Έντσο Φεράρι θα είχε πάρει ήδη τη… σκούπα του και θα είχε αρχίσει τις εκκαθαρίσεις…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 7/10

    Απονενοημένο διάβημα

    Προσπαθώ, είναι η αλήθεια, εδώ και καιρό, να ερμηνεύσω την αγωνιστική συμπεριφορά του Sebastian Vettel στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Μα όση προσπάθεια και να καταβάλω, δεν είναι εύκολο να καταλήξω. Διότι ο Vettel με την εν γένει στάση του φέτος έχει καταρρίψει...

  • 30/9

    Τυφώνας!

    Αυτό το πρωτάθλημα ο Lewis Hamilton θα το χάσει μόνον εάν ο ίδιος το… θελήσει! Για την ακρίβεια, για να το χάσει, θα πρέπει είτε να κάνει απανωτά λάθη στους τελευταίους πέντε αγώνες της σεζόν, είτε η κακοδαιμονία να του χτυπήσει την πόρτα και να στερηθεί βαθμούς που η...

  • 28/9

    Λοχαγός… Ogier!

    Ο Sebastien Ogier επιστρέφει στον… τόπο του εγκλήματος, μιας και συμφώνησε να οδηγεί για λογαριασμό της Citroen από την επόμενη σεζόν. Και φυσικά η γαλλική ομάδα κάνει ένα μεγάλο βήμα για την 'επιστροφή' της στο WRC, καθώς τα τελευταία χρόνια η εικόνα της...

  • 17/9

    Ο Έντσο ήδη θα είχε πάρει «σκούπα»…

    Λάθη, λάθη, λάθη… Μόνον τούτη η λέξη μπορεί να περιγράψει τη φετινή εικόνα της Ferrari μέσα στις πίστες. Ό,τι με κόπο 'χτίζουν' καθημερινά στο Μαρανέλο όσοι σχεδιάζουν, κατασκευάζουν, εξελίσσουν και τελειοποιούν το μονοθέσιο της 'σκουντερία', το...

  • 9/9

    Κυριακή του… Θωμά!

    Την ώρα που εντός των συνόρων 'βράζουμε στο ζουμί μας' όσοι ασχολούμαστε με το motorsport, μιας και οι ελληνικοί αγώνες προσπαθούν να ανακάμψουν έπειτα από μια πολύ δύσκολη πενταετία που προηγήθηκε, έξω πάμε καλά!

  • 2/9

    Ζήτημα προσωπικότητας...

    Τελικά η Formula 1 είναι ατομικό ή ομαδικό σπορ; Η γενική αίσθηση που υπάρχει έπειτα και από τον αγώνα στη Μόντσα είναι πως μιλάμε για ένα καθαρά ομαδικό σπορ.

  • 26/8

    Σοκαρισμένος!

    Ο αγώνας στο Σπα έχει μόλις ολοκληρωθεί. Ο Lewis Hamilton έχει βγει από το μονοθέσιό του, έχοντας τερματίσει δεύτερος, πίσω από τον… άπιαστο Sebastian Vettel. Ο Martin Brundle έχει μόλις ολοκληρώσει τη συνέντευξη στον Vettel και προσεγγίζει τον Hamilton.

  • 29/7

    Τελικά ήταν damage limitation;

    Θεωρητική η δεύτερη θέση για τον Sebastian Vettel στην Ουγγαρία ήταν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, με δεδομένη αφενός τη δυσκολία προσπεράσεων στη συγκεκριμένη πίστα, αφετέρου το ότι ο Γερμανός εκκίνησε τον αγώνα από την τέταρτη θέση. Στην ουσία, όμως, ήταν όντως damage...

  • 22/7

    Μούσκεμα!

    Ότι η βροχή φέρνει ανατροπές στα grand prix της Formula 1 το γνωρίζουν άπαντες. Αυτό που έγινε στο Χόκενχαϊμ, όμως, ήταν βγαλμένο από τη σφαίρα της… επιστημονικής φαντασίας. Ένας αγώνας με εξέλιξη που δεν θα μπορούσε να φανταστεί ούτε σεναριογράφος εξελίχθηκε στη γερμανική...

  • 8/7

    Κάτω η μπάλα!

    Διττή σημασία έχει ο τίτλος του άρθρου. Η… εύκολη ερμηνεία έχει να κάνει με τη… φόρα που έχει πάρει φέτος η Ferrari, καθώς έπειτα και από τη νίκη του Sebastian Vettel στο Σίλβερστοουν, η 'σκουντερία' είναι στο +20 από τη Mercedes στη μάχη των κατασκευαστών...

  • 1/7

    Το Red Bull (Ring) δίνει φτερά!

    'Panem et circenses' έλεγαν οι Ρωμαίοι, όταν ο εκάστοτε Αυτοκράτοράς τους φρόντιζε να μοιράζει σιτάρι στον λαό που παρακολουθούσε θεαάματα στο αμφιθέατρο, σε μια προσπάθειά του να αποσπάσει το μυαλό των πολιτών από τα καθημερινά προβλήματα.

  • 24/6

    Mercedes strikes back!

    Λίγο-πολύ ήταν αναμενόμενο. Η τοποθέτηση της αναβαθμισμένης μονάδας ισχύος στα μονοθέσια της Mercedes θα έδινε ξανά ένα σημαντικό αβαντάζ στη γερμανική ομάδα, η οποία είχε μείνει δύο αγώνες δίχως νίκη, με τον Daniel Ricciardo να κερδίζει στο Μονακό και τον Sebastian Vettel στον...

  • 10/6

    Αυτό που λέμε «νίκη τίτλου»

    Είναι μερικές νίκες στη διάρκεια ενός Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, οι οποίες μπορεί να μην δίνουν… περισσότερους βαθμούς σε σχέση με τις υπόλοιπες, όμως είναι 'νίκες τίτλου'. Είναι αυτές οι νίκες, οι οποίες δίνουν τεράστιο ψυχολογικό αβαντάζ και φυσικά την...

  • 27/5

    Ricciardo όπως... Senna και Schumacher

    Οι δύσκολες καταστάσεις είναι αυτές που κάνουν έναν πιλότο της Formula 1 να δείχνει εάν είναι γεννημένος για μεγάλα πράγματα. Εάν μπορεί να διαχειριστεί συνθήκες, κάτω από τις οποίες άλλοι ίσως και να λύγιζαν.

  • ΠΡΟΣΩΠΑ 22/5

    Jim Clark: το απόγειο και ο άδικος χαμός του

    Ποτέ του δεν έβαλε στόχο να κάνει την ενασχόλησή του με το motorsport, τρόπο ζωής. Η μοίρα, όμως, τον έφερε στην κορυφή, τον έκανε ίνδαλμα των πολλών.