Το Ράλλυ Ιαπωνίας ολοκληρώθηκε και μαζί του έπεσε κι η αυλαία για τη φετινή σεζόν του WRC.
Για την Toyota, ήταν μία τρομερή επιτυχία το 1-2-3 που πέτυχαν εντός έδρας, με τον Elfyn Evans να κερδίζει για τρίτη φορά μέσα στο 2023.
Ωστόσο, λίγο πιο κάτω στην κατάταξη, στην 10η θέση, ένας άλλος οδηγός είχε κάθε λόγο να χαίρεται με το αποτέλεσμά του.
Πρόκειται για τον Hiroki Arai, ένας 32χρονο Ιάπωνα οδηγό, που μέχρι και το 2018 ήταν στο πρόγραμμα της Toyota, teammate με τον Takamoto Katsuta που προχώρησε ως το WRC.
Ο Arai, γιος του επίσης οδηγού ράλλυ Toshi Arai που αγωνίστηκε και με τα χρώματα της Subaru στο κορυφαίο επίπεδο, αγωνίζεται πια με Peugeot 208 Rally4, δηλαδή προσθιοκίνητο με μοτέρ 1,2 L. Με αυτό το αυτοκίνητο κατέβηκε και στον αγώνα της πατρίδας του το περασμένο Σαββατοκύριακο.
WRCJAPAN ??10?!????????(2?????????)
???WRC???????????????????????Ahead Japan Racing Team???1???????????????????????????
?????????????????O??????? pic.twitter.com/YMQaD5rS1i
— ???? (Hiroki Arai) (@Hiroki_Arai82) November 19, 2023
Με τις συνθήκες της Παρασκευής να αφήνουν εκτός αρκετά πληρώματα της WRC και WRC2, και με δεδομένο ότι ο αγώνας είναι ασφάλτινος, οπότε και το πλεονέκτημα της τετρακίνησης είναι σαφές, ο Arai βρήκε την ευκαιρία να κερδίσει θέσεις και να καταφέρει να τερματίσει 10ος στη γενική κατάταξη, εξασφαλίζοντας έναν βαθμό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που ένα δικίνητο όχημα πετυχαίνει κάτι τέτοιο στο WRC από το 2010 και τον Aaron Burkart, που με Suzuki Swift S1600 πήρε την 10η θέση στην Τουρκία.
Το στατιστικό εντόπισε ο χρήστης @HartusvuoriWRC στο X (πρώην Twitter), που σε μεταγενέστερο post τόνισε ότι κάτι αντίστοιχο κατάφερε κι ένας ακόμη οδηγός που συνέδεσε πια το όνομά του με την Toyota, o Sebastien Ogier. Ο Γάλλος πήρε την 8η θέση στο Ράλλυ Μεξικού το 2008.
Πηγή φωτογραφίας: Toyota Gazoo Racing/Αρχειακό Υλικό (2015)