ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 2018
ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ

Πόσο μακριά θα φτάσετε με τη «ρεζέρβα»; 30/6

  • img

Όλοι μας το γνωρίζουμε! Αυτό το λαμπάκι δίπλα από το ταχύμετρο, που όταν ανάβει, ενημερώνει τον οδηγό ότι αυτός κινείται με τη «ρεζέρβα». Πόσο λίγο καύσιμο υπάρχει στην πραγματικότητα στο ρεζερβουάρ ακόμη και για πόσα km ακόμη μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το αυτοκίνητο;

Όταν ένα αυτοκίνητο κινείται με τη «ρεζέρβα», δεν είναι σαφές πόσα λίτρα καυσίμου έχει στο ρεζερβουάρ ακόμη και πόσα περαιτέρω km μπορεί να διανύσει. Φυσικά, τα παραπάνω εξαρτώνται από τον τύπο του αυτοκινήτου, αλλά και από τον τρόπο, με τον οποίο οδηγεί ο οδηγός. Γενικότερα, όμως, ισχύει ότι σε... καθεστώς «ρεζέρβας» τα υπολειπόμενα lt καυσίμου είναι 5, επομένως η απόσταση, που μπορεί να διανύσει κανείς είναι περίπου 50 km. Αν εσείς, τώρα, θεωρείτε ότι η «ρεζέρβα» σας είναι μεγαλύτερη, εμείς δεν έχουμε αντίρρηση, αλλά, για καλό και για κακό, μην υπερβείτε το προτεινόμενο όριο των 50 km.

Είναι δεδομένο και φυσιολογικό πως σε κάθε αυτοκίνητο οι ενδείξεις για το απόθεμα του καυσίμου διαφέρουν. Θυμηθείτε, εσείς οι παλιότεροι, ή μάθετε, οι νεότεροι, ότι τα πιο παλιά αυτοκίνητα έχουν στον πίνακα οργάνων τους το κλασικό «ρολογάκι» με τον αναλογικό δείκτη. Το κόκκινο πλαίσιο είναι η ένδειξη της «ρεζέρβας», ενώ ένα λαμπάκι κίτρινου χρώματος... απαιτεί από εσάς να βάλετε στο αυτοκίνητο καύσιμο. Αντίθετα, τα km, που απομένουν στα σύγχρονα αυτοκίνητα, δίνονται μέσω ψηφιακών ενδείξεων.

Από εκεί και πέρα, δεν υπάρχει λόγος να ρισκάρει κανείς να «μείνει» από καύσιμα. Γιατί, πέρα από την καθυστέρηση, που θα επηρεάσει το πρόγραμμά του, είναι βέβαιο ότι θα υποστεί και μεγάλη ταλαιπωρία. Υπενθυμίζουμε στους... παλιούς ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν «παίρνουν» ξανά μπροστά με σπρώξιμο ή -πιο σωστά- αν συμβεί κάτι τέτοιο, θα παρουσιαστούν πιθανότατα προβλήματα στον καταλύτη. Έτσι, θεωρούμε ότι η καλύτερη λύση είναι το «προσέχουμε για να έχουμε». Γιατί, και πάλι, ένα ντεπόζιτο με βενζίνη ή πετρέλαιο στο χώρο αποσκευών δεν είναι η καλύτερη ή/και η πιο ασφαλής επιλογή...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ CABRIO 18/7

    Να γιατί είναι αυξημένη η κατανάλωση των cabrio

    Σύμφωνοι, δε ζούμε τις οικονομικά πιο άνετες ημέρες της ζωής μας, αλλά υπάρχουν κάποιοι τυχεροί, οι οποίοι είναι σε θέση να αγοράσουν και να διατηρήσουν ένα ανοικτό αυτοκίνητο, ένα cabrio. Ωστόσο, υπάρχει ακόμα ένας παράγοντας, εξαιτίας του οποίου η χρήση τους είναι πιο ακριβή...

  • ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ 30/6

    Πόσο μακριά θα φτάσετε με τη «ρεζέρβα»;

    Όλοι μας το γνωρίζουμε! Αυτό το λαμπάκι δίπλα από το ταχύμετρο, που όταν ανάβει, ενημερώνει τον οδηγό ότι αυτός κινείται με τη 'ρεζέρβα'. Πόσο λίγο καύσιμο υπάρχει στην πραγματικότητα στο ρεζερβουάρ ακόμη και για πόσα km ακόμη μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε...

  • ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ DIESEL ΑΚΟΜΗ; 25/6

    ΕΡΕΥΝΑ: Αυτό είναι το μέλλον των κινητήρων diesel σε Ελλάδα και Ευρώπη!

    Οι απαντήσεις που όλοι περιμένατε για το μέλλον των κινητήρων diesel στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Ποιά θα κυκλοφορούν στο κέντρο των πόλεων, που θα γίνουν οι απαγορεύσεις, τι θα γίνει με τα Euro5 και παλαιότερα οχήματα...

  • ΠΟΣΟ ΑΠΕΧΕΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ; 15/6

    Οι τιμές είναι... φανταστικές

    Εννοείται πως η λέξη 'φανταστικές' έχει ειρωνικό τόνο και στην περίπτωσή μας δε σημαίνει 'πολύ καλές, εξαιρετικές κτλ.'. Στην πράξη, η πραγματική κατανάλωση των αυτοκινήτων μπορεί να απέχει από την τιμή, που ανακοινώνουν τα εργοστάσια, ακόμα και κατά...

  • ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ; 8/6

    Τι ισχύει στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες για το κάπνισμα στο ΙΧ

    Το κάπνισμα βλάπτει την υγεία, ακόμα και μέσα στο αυτοκίνητο. Γι' αυτόν το λόγο, και εφόσον είστε... θεριακλήδες, δείτε τι ισχύει τόσο στη χώρα μας όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη...

  • ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΟΔΗΓΟΙ; 1/6

    Μάθε... πατέρα γράμματα!

    Δείξε μου την ταυτότητά σου, να σου πω τι οδηγός είσαι... Η ικανότητα της οδήγησης εξαρτάται σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό από την ηλικία του οδηγού. Αυτό δείχνουν τουλάχιστον οι ανά την Ευρώπη στατιστικές ατυχημάτων.

  • ΤΑ «ΘΥΜΑΤΑ» ΤΗΣ ΝΟΡΜΑΣ EURO 6D ΜΕ ΤΑ WLTP ΚΑΙ RDE 5/5

    Τα μοντέλα των BMW και VW που καταργούνται λόγω ρύπων!

    Ο νέος, πιο αυστηρός κύκλος οδήγησης WLTP έχει ήδη ρίξει τη βαριά σκιά του στις δυναμικές εκδόσεις πολλών εταιρειών. Οι περισσότερες από αυτές σύντομα θα πάψουν να υφίστανται...

  • Η BUGATTI CHIRON SPORT ΠΕΡΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ! 28/4

    Βελτιώνοντας το κορυφαίο!

    Πόσο εύκολο είναι να κάνεις το ήδη καλό ακόμα καλύτερο; Ο όμιλος Volkswagen δεν είχε πρόβλημα να κατασκευάσει μία πολύ πιο ισχυρή Bugatti Chiron και να την εφοδιάσει με 1.500 PS! Ας δούμε μερικά στοιχεία για την Bugatti Chiron Sport.

  • ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΤΣΙΤΑΤΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 13/4

    «Ένα γκαράζ χωρίς μία Porsche 911 είναι μια βαρετή

    'Το αυτοκίνητο είναι μία παροδική παρουσία. Εγώ πιστεύω στο άλογο.' Είτε το πιστεύετε είτε όχι, τάδε έφη ο Γερμανός αυτοκράτορας Γουλιέλμος ο 2ος, ο οποίος στα τέλη του 19ου αιώνα είχε... ποντάρει στο λάθος άλογο.

  • ΠΩΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΙΔΑΝΙΚΑ; 3/4

    Η καλύτερη... εκτόξευση

    Όλοι καταλαβαίνουμε ότι μία επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h κατά την κίνησή μας σε φυσιολογικούς ρυθμούς μέσα στην κυκλοφορία σημαίνει πολύ λίγα πράγματα. Ωστόσο, η φυσική, που κρύβεται πίσω από αυτήν τη διαδικασία είναι συναρπαστική. Πώς επιταχύνει ιδανικά ένα αυτοκίνητο...

  • ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ CUPRA ΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ 23/3

    Η νεοσύλλεκτη...

    Το όνομα “Cupra” δεν είναι νέο στο χώρο του αυτοκινήτου, αφού εδώ και αρκετά χρόνια γνωρίζουμε πως οι εκδόσεις Cupra ήταν οι sportive εκδοχές διάφορων μοντέλων της SEAT. Ωστόσο, εδώ και λίγο καιρό η Cupra είναι πλέον μία ξεχωριστή μάρκα!

  • V10 ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 1/3

    Το «10»

    Οι V10 κινητήρες ανήκουν φυσικά στις εξωτικές δημιουργίες, σε ό,τι αφορά βέβαια τα επιβατικά αυτοκίνητα, αφού εμφανίζονται επίσης σε pick up και διάφορα φορτηγά. Ωστόσο, εδώ και καιρό τους βλέπουμε σε εκτός δρόμου οχήματα, αλλά και σε sport προτάσεις. Πάρτε μία γεύση από V10...

  • 9/3

    Τα 7 λάθη που κάνουν οι κακοί οδηγοί

    Οι καταστάσεις που εγκυμονούν κινδύνους κατά την οδήγηση προκύπτουν ακόμα κι αν τηρεί κανείς ευλαβικά όλους τους κανόνες του ΚΟΚ. Δείτε 7 τυπικά λάθη οδηγών, οι οποίοι δεν είναι σίγουρα οι πιο ασφαλείς.

  • 16/2

    Οι μοτοσικλετιστές είναι φίλοι μας!

    Όλοι εμείς, οι οδηγοί των αυτοκινήτων, έχουμε τοποθετήσει σε μία συγκεκριμένη θέση της καρδιάς μας τους οδηγούς των μοτοσικλετών. Κάποιοι τους έχουμε βάλει στο... ράφι με τους καλούς, ενώ άλλοι σε αυτό με τους κακούς και τους αντιπαθείς. Εσείς, ως οδηγοί αυτοκινήτου, έχετε...

  • 12/2

    Εσείς ακόμα τηλεφωνείτε όταν οδηγείτε;

    Εμείς, οι Έλληνες, έχουμε ένα πολύ κακό συνήθειο: να μη συμμορφωνόμαστε σε υποδείξεις και απαγορεύσεις, ακόμα και αν πρόκειται για το καλό μας, ακόμα κι αν ενδέχεται να τιμωρηθούμε με υψηλά χρηματικά πρόστιμα. Στην υπόλοιπη Ευρώπη; Tην 1η Φεβρουαρίου απαγορεύτηκε η χρήση του...