ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 2018
2018 FORD FOCUS

Test Drive: Nέο Ford Focus 11/7

Πολλή τεχνολογία

Ας συγκεντρώσουμε λίγο τις νέες μηχανολογικές λύσεις που δεν είναι και λίγες. Νέα πλατφόρμα με κωδική ονομασία C2 η οποία αύξησε την ούτως ή άλλως άριστη ακαμψία του απερχόμενου Focus κατά 20% (!) και το μεταξόνιο κατά 53 mm. Είναι δε έτοιμη και για υβριδική τεχνολογία αλλά –χωρίς να επιβεβαιώνεται από τα στελέχη της Ford- και για τετρακίνηση. Πίσω η ανάρτηση συντίθεται με ανισομεγέθεις βραχίονες (SLA), διατηρώντας την παράδοση της σοφιστικές πίσω ανάρτησης. Όμως η Ford για λόγους κόστους επέλεξε για πρώτη φορά –και δεν είναι η μόνη- να τοποθετήσει στα Focus με κινητήρες 1.0L EcoBoost και diesel 1.5L EcoBlue πίσω ανάρτηση αποτελούμενη από ημιάκαμπτο άξονα. Για τις SLA όμως υλοποιήσεις επιφυλάσσει και Continuously Controlled Damping (CCD), τη μεταβαλλομενη αποσβετικότητα των αμορτισέρ δια χειρός ZF κάτι που ταιριάζει «γάντι» με τα νέα, επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes), Normal, Sport, Eco, Comfort και Eco-Comfort (τα δύο τελευταία μόνο με το CCD). Επίσης υπάρχει νέο πίσω υποπλαίσιο για βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και τεχνολογία ελατηρίων – πατέντα της εταιρίας. Συνολικά 45 (!) διαφορετικά σετ αναρτήσεων είναι διαθέσιμα σε όλες τις εκδόσεις του νέου Focus.

Σε επίπεδο κινητήρων έχουμε ανανέωση του 1000άρη μια νέα γενιά τρικύλινδρων συνόλων στα 1.500 cc αμφότερα και με απενεργοποίηση κυλίνδρου, ενώ ανανεωμένοι είναι και οι κινητήρες diesel 1,5 και 2,0  λίτρων. Κάτι που δεν είχαμε πριν 20 χρόνια ήταν η μικροηλεκτρονική. Τώρα, το 2018 η Ford χτίζει το δικό της «κάστρο» με την ονομασία Ford Co-Pilot360. Πάμπολλα συστήματα ελεγχόμενα με ραντάρ και κάμερες είναι έτοιμα να διατηρήσουν το αυτοκίνητο εντός λωρίδας, να στρίψουν να κατεβάσουν τη μεγάλη σκάλα φώτων, να ορίσουν την ταχύτητα με βάση την οδική σήμανση αλλά και τόσα άλλα. Όπως να σταθμεύσει, να αποφύγει πεζούς και δικυκλιστές να κινείται αυτόνομα στο σταμάτα-ξεκίνα του μποτιλιαρίσματος με επίπεδο αυτονομίας 2.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • HYUNDAI KONA 2018 19/7

    Δοκιμάζουμε το 2018 Hyundai Kona 1.6 CRDi 136ps

    H αναγεννημένη Hyundai ολοκληρώνει τη γκάμα του νεότευκτου Κona με τον νέο πετρελαιοκινητήρα 1.6 CRDi απόδοσης 115 ή 136 ίππων και με τετρακίκηση

  • 2018 HONDA CR-V 15/7

    Οδηγούμε το ανανεωμένο Honda CR-V 1.5 VTEC

    Έπειτα από την αρχική παρουσίασή του πριν από λίγα χρόνια, η Honda επεμβαίνει στο CR-V και το εξοπλίζει με ένα νέο κινητήρα βενζίνης 1,5.

  • 2018 KIA SRORTAGE 13/7

    Οδηγούμε το αναβαθμισμένο KIA Sportage

    Η επανασχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού στο KIA Sportage είναι το προφανές. Το ζητούμενο είναι η μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και του διοξειδίου του άνθρακα και οι νέοι κινητήρες της εταιρείας φροντίζουν γι' αυτό.

  • 2018 FORD FOCUS 11/7

    Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Ford Focus

    Σε μια Γαλλία που παρακολουθούσε με κομμένη την ανάσα την προσπάθεια των τρικολόρ να ανεβεί στην κορυφή του κόσμου, εμείς οδηγούσαμε το εντελώς νέο Ford Focus που έχει ακριβώς τον ίδιο στόχο.

  • NISSAN MICRA 1.0 71 PS 8/7

    Δοκιμάζουμε το Nissan Micra 1.0 71 PS

    Αν πιστεύατε ότι η έκδοση 'εισόδου' στην γκάμα του Nissan Micra είναι αυτή με τον κινητήρα των 900 cc, απατάσθε... Γιατί η επίσημη ελληνική εισαγωγική εταιρεία (Νικ. Ι. Θεοχαράκης) έφερε στη χώρα μας και το μοντέλο, που εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό...

  • 2018 SEAT LEON CUPRA ST 300 PS 6/7

    Δοκιμάζουμε το Seat Leon Cupra ST (300 PS)

    Λίγο πριν δούμε το πρώτο μοντέλο της ανεξαρτητοποιημένης πλέον 'Cupra' οδηγούμε στην χώρα μας το Leon Cupra με τους 300 ίππους και την εξαιρετική σχέση value for money.

  • 2018 MINI COOPER D CLUBMAN 2.0 150 PS AUTOMATIC 4/7

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper D Clubman 2.0 150 PS Automatic

    To Clubman δημιουργήθηκε για να είναι μια πιο πρακτική εκδοχή του ΜΙΝΙ. Ωστόσο, το στυλ και η ακόμα περισσότερο ιδιότυπη σχεδίασή του είναι αυτά για τα οποία διακρίνεται.

  • 2018 MINI CLUBMAN ONE D STEPTRONIC 116 PS 2/7

    Δοκιμάζουμε το νέο MINI Clubman One D Steptronic 116 PS

    Η έκδοση Clubman απευθύνεται περισσότερο στους οικογενειάρχες φίλους της MINI, καθώς διαθέτει έναν πιο οικογενειακού τύπου χαρακτήρα Σε όλους τους τομείς, αλλά και μεγαλύτερους χώρους...

  • 2018 PEUGEOT 308 1.6 «BLUEHDI» 120 PS «EAT6»​ 1/7

    Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120 PS EAT 6

    Η αλλαγή στο αμάξωμα του 308 δεν είναι η μόνη διαφοροποίηση σε σχέση με πριν. Το μικρομεσαίο μοντέλο της Peugeot έγινε ανταγωνιστικότερο σε καίριους τομείς του, κάτι που χρειαζόταν.

  • 2018 AUDI A4 2.0 TDI 150 PS S-TRONIC 30/6

    Δοκιμάζουμε το Audi A4 2.0 TDI 150 PS S-TRONIC

    Είναι κρίμα που διανύουμε την εποχή των SUV και των crossover με τόση ένταση και αποδοχή. Κρίμα γιατί την ίδια στιγμή υπάρχουν καλλίγραμμες λιμουζίνες έτοιμες να σε πάνε μακρύτερα και ανετότερα, όπως τούτο το Audi και μάλιστα με έναν ήπιο, σοφιστικές χαρακτήρα.

  • 2018 MITSUBISHI ECLIPSE CROSS 1.5 MIVEC TURBO 163 PS CVT 27/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo 163 PS CVT

    Η Mitsubishi εισάγει στην Ελλάδα το νέο Eclipse Cross, ένα SUV με coupe σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Εμείς δοκιμάσαμε την τετρακίνητη έκδοση με το CVT κιβώτιο και τον turbo κινητήρα των 1,5 λίτρων και των 163 PS.

  • 2018 NISSAN LEAF 26/6

    Δοκιμάζουμε το 2018 Nissan LEAF

    Το Nissan Leaf ήταν το πρώτο ευρέως διαθέσιμο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Είναι η δεύτερη γενιά του τόσο καλή, ώστε να απομακρύνει από το μυαλό του ενδιαφερόμενου αγοραστή σκέψεις για την αγορά ενός Tesla Model 3;

  • 2018 KIA CEED 21/6

    Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο KIA Ceed

    Τεχνολογική αναβάθμιση, αποπομπή της αποστρόφου από την ονομασία του, αποδοτικότεροι και οικονομικότεροι κινητήρες, αισθητική ανανέωση αλλά διατήρηση της σχεδιαστικής γραμμής του αμαξώματος. Αυτά είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του καινούργιου KIA Ceed.

  • 2018 MERCEDES-BENZ C-CLASS 20/6

    Test Drive: Οδηγούμε τη νέα Mercedes-Benz C-Class

    Η πιο δημοφιλής και αναγνωρίσιμη Mercedes, το αυτοκίνητο που επί πολλά χρόνια έχει φέρει πελάτες και χρήμα στη φίρμα από τη Στουτγάρδη, ανανεώθηκε με ό,τι χρειαζόταν για να δείχνει και να είναι μια...baby S-Class.

  • 2018 RENAULT KADJAR 1.6 DCI 4WD 17/6

    Δοκιμάζουμε το Renault Kadjar 1.6 dCi 130 4WD

    Τη δική της διάσταση στην δημοφιλή κατηγορία των SUV βάζει η Renault με το Kadjar, προσθέτοντας στα ήδη γνωστά, το know-how για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι χρηστικό.