ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΪΟΥ 2018
LEGEND RELOADED

Δοκιμάζουμε το νέο Jeep Wrangler 7/4

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Ο No1 κανόνας στη σχεδίαση ενός νέου Jeep είναι ο εξής: «Μην μπερδέψετε τα πράγματα.» Ο Νο2 κανόνας στη σχεδίαση ενός νέου Jeep Wrangler είναι ο παρακάτω: «Ακολουθείτε πάντα το No1 κανόνα! Και ο κανόνας Νο3 στη σχεδίαση ενός νέου Jeep Wrangler είναι αυτός: «Μην τα θαλασσώσετε, τοποθετώντας του ορθογώνιους προβολείς... Ενώ η cabrio εκτός δρόμου εκδοχή του Wrangler δεν είναι πια franchise (τυπικά δεν είναι το best seller της Jeep), αυτό το αυτοκίνητο συνεχίζει να είναι το... πνευματικό κέντρο της εταιρείας. Είναι το σύμβολο, που παρέχει στη φίρμα την αξιοπιστία, με τον ίδιο τρόπο που το κάνει η 911 στην Porsche, ακόμα κι αν η γερμανική εταιρεία πουλά τα μισά sport αυτοκίνητά της σε σύγκριση με ό,τι κάνει με τα SUV της. Η Jeep είναι σε θέση να αντέξει ακόμα και ένα μεγάλο αριθμό αποτυχιών, από το «βαρύ» Commander έως το «λίγο» Compass και συνεχίζει να πορεύεται το δρόμο μόνη της. Ωστόσο, αν ανακατέψει πολύ την τράπουλα του Wrangler, η κατάσταση θα γίνει πολύ άσχημη. Το σύστημα δε θα αντέξει και η αναρχία θα εξαπλωθεί σε όλον τον κόσμο.

Αυτό ισχύει επειδή, με την πρώτη ματιά, η νέα JL εκδοχή δείχνει πως μοιάζει πολύ με την παλιότερη JK, την οποία αντικαθιστά. Δείτε άλλωστε στο παρελθόν μερικές προγενέστερες γενιές και θα αναγνωρίσετε πόσο πολύ άλλαξε το αυτοκίνητο σε κάθε επόμενο βήμα από παλιότερα έως σήμερα. Η πολύ... αρχαιότερη γενιά CJ μοιάζει με ένα αυτοκινητάκι των Power Wheels, όταν βρίσκεται ένας εκπρόσωπός της παρκαρισμένος δίπλα στο συγκριτικά θηριώδες σύγχρονο Wrangler.

Το νέο αμάξωμα είναι, κυριολεκτικά σε κάθε λεπτομέρεια, διαφορετικό. Προσέξτε το κυρτό προς τα πίσω παρμπρίζ, τον τρόπο με τον οποίο τα φαντεζί φωτιστικά σώματα... πλήττουν τα ανοίγματα στο εξωτερικό μέρος της γρίλιας και πόσο πλατιά είναι. Άλλωστε, το νέο Wrangler είναι φαρδύτερο. Η δίθυρη εκδοχή έχει ένα κατά περίπου 30 cm μακρύτερο μεταξόνιο και ένα κατά σχεδόν 70 cm αυξημένο μήκος. Η τετράθυρη εκδοχή είναι ακόμα μεγαλύτερη, με τα παραπάνω σχεδόν 70 cm να προστίθενται στο μεταξόνιο και περίπου 1 m στο συνολικό μήκος. Αυτές είναι μικρές αυξήσεις με βάση τη μεγάλη κλίμακα των αντικειμένων, αλλά για το χρήστη που θα προσπαθήσει να περάσει το Jeep του πάνω από μια τυπική βραχώδη προεξοχή παίζουν το ρόλο τους. Για τους οδηγούς των Wrangler, που... φράζουν τις εισόδους των κολεγιακών εγκαταστάσεων, το αυξημένο μέγεθος δεν είναι κάποια σοβαρή... ζημιά και κάθε επιπλέον διαθέσιμο cm στις τετράθυρες εκδοχές είναι καλοδεχούμενο. Για να αντισταθμίσει το αυξημένο μέγεθος, η Jeep περιόρισε τον κύκλο στροφής σε αμφότερες τις δίθυρες κα

ι τετράθυρες εκδοχές και αύξησε την απόσταση του πατώματος όλων των εκδόσεων του Wrangler από το έδαφος.

Για το Wrangler Rubicon, αυτή η αύξηση (από τα 25 στα 28 περίπου cm) προέκυψε κατά κύριο λόγο από την τοποθέτηση μεγαλύτερων ελαστικών. Το JL Rubicon φέρει ελαστικά διαστάσεων 285/70R-17, που είναι πιο γνωστά στους φίλους των off road αυτοκινήτων από την εξωτερική διάμετρό τους, αφού φτάνει τις 33 ίντσες! Το JK Rubicon «φορούσε» ελαστικά 32 ιντσών. Προκειμένου να είναι ικανό σε όλων των ειδών τις εκτός δρόμου επιφάνειες, το Rubicon εφοδιάζεται πλέον με ελαστικά BF Goodrich All-Terrain T/A KO2, τα οποία συναντήσαμε ξανά στο Ford Raptor. Όπου ίσως υστερούν αυτά στη λάσπη σε σύγκριση με τα Mud-Terrain T/A KM του παλιού Rubicon, υπάρχει η αντιστάθμιση της καλής ποιότητας κύλισης στη στεγνή (ή και τη βρεγμένη) άσφαλτο, αλλά και το καλό επίπεδο εκτός δρόμου πρόσφυσης. Εξάλλου, η Jeep λαμβάνει υπόψιν όσους στρέφουν συχνά το τιμόνι του αυτοκινήτου τους σε ιδιαίτερες επιφάνειες, προχωρώντας στην αλλαγή των ελαστικών πρώτης τοποθέτησης με κάποια άλλα, κατά πολύ πιο εξειδικευμένα.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST DRIVE 2018 SUZUKI SWIFT SPORT 19/4

    Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Suzuki Swift Sport (pics+vid)

    Στους δρόμους της Ανδαλουσίας το νέο Swift Sport ξεδιπλώνει το οδηγικό του ταμπεραμέντο, που παραμένει πιστό στο κατασκευαστικό DNA της Suzuki.

  • ΤΕST DRIVE NEA MERCEDES-BENZ A- CLASS 2018 18/4

    Οδηγούμε στην Κροατία τη νέα Mercedes-Benz A-Class

    Επιβεβαιώνοντας το motto 'The Best or Nothing' η Mercedes-Benz παρουσίασε τη νέα γενιά A-Class. Του μικρότερου αυτοκινήτου της γκάμας της εταιρείας, αλλά με ποιοτικά χαρακτηριστικά και τεχνολογίες της ναυαρχίδας S-Class.

  • SMART FORFOUR ED 81 PS 16/4

    Test Drive: smart forfour ed 81 PS

    Δεν απέχει πολύ η ημέρα που η smart θα μετασχηματιστεί σε μια εταιρία με αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Πριν συμβεί αυτό δοκιμάζουμε το τετραθέσιο smart με την ηλεκτρική καρδιά.

  • KIA RIO 1.25 MPI 84 PS 14/4

    Test Drive: 2018 Kia Rio 1.25 MPI 84 PS

    Το Rio δεν προσπαθεί να διακριθεί προβάλλοντας στοιχεία τα οποία δεν έχει ή μια εικόνα που δεν το αντιπροσωπεύει. Διατηρεί τα πλεονεκτήματα ενός οχήματος που στοχεύει πρωτίστως στην ουσία της κατασκευής και την ποιοτική αναβάθμισή του.

  • 2018 SUZUKI IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP 12/4

    Test Drive: Suzuki IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP

    Σε ένα τόσο δα αυτοκίνητο χώρεσε με περίσσιο θάρρος αρκετή από την ιαπωνική τεχνολογία αυτοκίνησης και όχι μόνο.

  • AΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΝΙΚΑΙΑ 7/4

    First Drive: 2018 Ford Mustang [pics+video]

    Mε νέα πιο δυναμική εμφάνιση και σημαντικές αλλαγές στο μηχανολογικό της υπόβαθρο, η νέα Mustang πλησιάζει όσο ποτέ άλλοτε τα ευρωπαϊκά δεδομένα μιας καθαρόαιμης σπορ κατασκευής. Και αυτός ο ήχος!...

  • ΟΙ ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ 7/4

    Test Drive: Audi RS3 Vs BMW M2 Vs Mercedes-AMG A45

    Kυκλοφορούν διακριτικά, 'πυροβολούν' αδιακρίτως και βγάζουν την γλώσσα στο ηλεκτρικό μέλλον ως τα supercars της 'διπλανής πόρτας'. Ζούμε τις πιο όμορφες -και πιο λυσσασμένες- ημέρες της αυτοκίνησης! Και μας αρέσει τρελά.

  • LEGEND RELOADED 7/4

    Test Drive: 2018 Jeep Wrangler [pics+video]

    Πιο ψηλό, πιο μακρύ από ποτέ και πλέον -προαιρετικά- με δύο νέους turbo κινητήρες, το νέο Wrangler της Jeep συνεχίζει να δίνει τον ορισμό αυτής της εταιρείας.

  • 2018 VOLKSWAGEN T-ROC 1.0 TSI 115 PS 29/3

    Test Drive: Volkswagen T-ROC 1.0 TSI 115 PS

    Σε μια εποχή που όλα αλλάζουν οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας έβγαλαν τη γραβάτα (κάτι θυμίζει) και φόρεσαν T-Shirt για να αποτυπώσουν με το T-Roc το νέο δόγμα που θέλει χρώμα, φαντασία και ποικιλία.

  • 2017 OPEL CROSSLAND Χ 1.2 T 110 PS 28/3

    Test Drive: Opel Crossland Χ 1.2 T 110 PS

    Με γαλλική μηχανολογική αγωγή και γερμανικό σχεδιαστικό αξάν, το Opel Crossland X καλείται να βρει την δική του θέση σε μια multilingual κατηγορία. Και όπως φαίνεται τα καταφέρνει αρκετά καλά.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ DESIGN 20/3

    Test Drive: 2018 Volvo XC40 [pics+video]

    Το XC40, το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2018, δείχνει να αποτελεί μια μικρή...παρέκκλιση λόγω μεγέθους για τα δεδομένα της Volvo και μαζί την απαρχή για κάτι νέο και εξαιρετικό στην κατηγορία των συμπαγών SUV.

  • ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ RACE ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ 15/3

    Test Drive: 2018 Ford GT

    Κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερου κομματιού του έτους, ένα μέρος της πίστας του Le Mans είναι απλώς ένας δημόσιος δρόμος. Εμείς επαναφέρουμε το Ford GT στις οδούς του γαλλικού επαρχιακού διαμερίσματος Sarthe, δηλαδή στον τόπο της νίκης στην κατηγορία του το 2016, ώστε να δούμε...

  • FUN-TO-DRIVE ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ 12/3

    Test Drive: 2018 Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140PS

    Επιτέλους η Ford έσπευσε να αναθεωρήσει το συμπαγές της SUV και να το επικαιροποιήσει τόσο καλά που δείχνει πλέον να βάζει υποψηφιότητα για την κορυφή της κατηγορίας του, χωρίς μάλιστα να χάνει τίποτε από την οδηγική του αξία.

  • ΕΥΕΛΙΚΤΟ, ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟ 12/3

    Test Drive: 2018 Mitsubishi Space Star

    Το ανανεωμένο Space Star αντιπαραθέτει στην ανταγωνιστική κατηγορία των supermini την οικονομία, την χρηστικότητα, αλλά και τον πλούσιο εξοπλισμό μαζί φυσικά με την απαράμιλλη αξιοπιστία των Ιαπώνων.

  • ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ 9/3

    KIA Picanto: Tο πιο.. πικάντικο αυτοκίνητο πόλης!

    Η KIA διαθέτει στην γκάμα του mini της, του Picanto, τρεις εκδόσεις βενζινοκινητήρων. Η βασική εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό, τρικύλινδρο 1.000άρη των 67 PS και αφήνει, ειδικά μέσα στην πόλη, τις καλύτερες εντυπώσεις.