Advertisement
ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
LEXUS NEW MODELS

Η Lexus ετοιμάζει τα ολοκαίνουργια ES και CT 16/4

  • img

Προς τα τέλη του μήνα σηκώνει αυλαία η έκθεση της Κίνας και εκεί θα παρουσιαστεί η νέα μεγάλη λιμουζίνα της Lexus που θα αντικαταστήσει το GS. Το μικρότερο CT θα ακολουθήσει σε περίπου δύο χρόνια και με ηλεκτρική crossover έκδοση.

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

H παρουσία της Lexus στην ευρωπαϊκή αγορά (και ειδικότερα στην ελληνική) μπορεί να μην είναι τόσο ισχυρή, αλλά στις δύο μεγαλύτερες αγορές του κόσμου το πολυτελές σήμα της Toyota είναι από τα πιο καθιερωμένα. Έτσι, οι Ιάπωνες προετοιμάζονται για το ντεμπούτο της νέας γενιάς ES και προς το παρόν έχουν δώσει στην δημοσιότητα την πρώτη teaser φωτογραφία που βλέπετε με την χαρακτηριστική τεράστια μάσκα.

Ωστόσο θεωρείται σίγουρο πως το νέο ES, που θα προχωρήσει στην 7η γενιά του, θα βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA της Toyota. Κάτι που σημαίνει το νέο ES θα είναι προσθιοκίνητο σε αντίθεση με το GS που θα αντικαταστήσει. Κάτι που ίσως να μην αποδειχτεί θετικό στην πορεία του μεσαίου premium σεντάν της μάρκας μιας και η Lexus έχει καθιερωθεί με την κίνηση στον πίσω άξονα και απέναντι στα BMW 5, Mercedes E-Class και Jaguar XF. Φυσικά αυτό μπορεί να μην σημαίνει και τίποτα αφού τα επίσης ανταγωνιστικά Audi A6 και Volvo S90 έχουν κατά βάση την κίνηση μπροστά.

Τα διακριτικά ES θα τα δούμε και στην Ευρώπη αφού το νέο μοντέλο της Lexus θα αντικαταστήσει το GS (όπως είπαμε). Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως θα υπάρχει ένας νέος V6 3.5 με 300 PS που θα συνδυάζεται με νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (αντί για 6 που είχε το GS). Η τετρακίνηση θα είναι προαιρετική, ενώ αργότερα θα εμφανιστεί και δίλιτρη υβριδική έκδοση.

Όσο για το μικρότερο CT τα σχέδια της Lexus είναι στοχευμένα περισσότερο στην Ευρώπη αφού η νέα γενιά πέρα από την κλασική υβριδική έκδοση θα έχει και μία καθαρά ηλεκτρική. Και εδώ η πλατφόρμα TNGA θα είναι η βάση με το υβριδικό σύστημα να έχει τις δύο εκδοχές που είδαμε και στη νέα γενιά Toyota Auris και με βασικό συστατικό τον βενζινοκινητήρα των 1.800 cc. Μάλιστα, η νέα γενιά CT θα περιλαμβάνει και μία crossover εκδοχή που πιθανότατα θα ονομάζεται UX και θα την δούμε σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • ASTON MARTIN 19/4

    Η κορυφαία σπορ Aston Martin δεν θα λέγεται Vanquish

    Η Aston Martin συνεχίζει με γοργούς ρυθμούς την ανανέωση της γκάμας της. Που περιλαμβάνει και τη διάδοχο του κορυφαίου της μοντέλου της Vanquish, η οποία όμως δεν θα λέγεται έτσι.

  • VW PIKES PEAK 19/4

    Έτοιμο το αγωνιστικό Volkswagen I.D. R για το Pikes Peak

    Η γερμανική εταιρία έδωσε μερικές ακόμη εικόνες από το αγωνιστικό που θα συμμετάσχει στην διάσημη ανάβαση στο Κολοράντο, η οποία φέτος θα γίνει στις 24 Ιουνίου.

  • MAZDA EUROPE 18/4

    Mazda: Οι κινητήρες diesel έχουν ακόμη μέλλον

    Μετά την Mercedes-Benz, την Porsche και άλλους κατασκευαστές, ένας ακόμη εκπρόσωπος εταιρίας έρχεται να τοποθετηθεί στο θέμα των πετρελαιοκινητήρων…

  • 2018 TEOREN-RENAULT 18/4

    Βράβευση της TEOREN MOTORS από το GROUPE RENAULT

    Η TEOREN MOTORS Β. Ν. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ, αποκλειστικός εισαγωγέας των αυτοκινήτων Renault & Dacia στην Ελλάδα, βραβεύτηκε από το GROUPE RENAULT στα πλαίσια του παγκόσμιου διαγωνισμού “P.A.R.I.S. CHALLENGE”.

  • VW NEW LOGO 18/4

    Θα αλλάξει το λογότυπο της η Volkswagen;

    Περνώντας στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης και θέλοντας να αφήσει πίσω της την ρετσινιά από το σκάνδαλο παραποίησης με την εκπομπή ρύπων, η γερμανική εταιρία εξετάζει το ενδεχόμενο να αλλάξει μέχρι και το σήμα της, σύμφωνα με το Bloomberg.

  • BMW DIGITAL DAYS 18/4

    H BMW ετοιμάζει νέο ψηφιακό εξοπλισμό

    Στα “Digital Days” που διοργάνωσε η BMW παρουσίασε το επόμενα βήματά της στο τομέα του ψηφιακού εξοπλισμού του μοντέλων της.

  • BMW 507 ROADSTER CLASSIC 17/4

    Αυτή η κλασική BMW 507 Roadster ανήκε στον τέως Βασιλιά Κωνσταντίνο!

    Σε μία δημοπρασία που θα γίνει στο Μονακό θα πωληθεί αυτή η σπάνια λευκή BMW 507 και το γεγονός πως πέρασε από το γκαράζ του τελευταίου βασιλιά της Ελλάδος ανεβάζει αρκετά την αξία μεταπώλησης.

  • BUGATTI TELEMETRY SUPPORT 17/4

    H Bugatti ελέγχει την απώλεια πίεσης (και όχι μόνο) οποιασδήποτε Chiron

    Για την ακρίβεια η γαλλική εταιρία έχει την δυνατότητα μέσω τηλεμετρίας να γνωρίζει την πίεση των ελαστικών κάθε Chiron που κυκλοφορεί σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου!

  • PEUGEOT 208 2019 17/4

    Το νέο Peugeot 208 δεν θα έχει τρίθυρη έκδοση

    Οι χαμηλές πωλήσεις των τρίθυρων μοντέλων οδηγούν όλο και πιο πολλούς κατασκευαστές στην κατάργησή τους. Η Peugeot δεν αποτελεί την εξαίρεση.

  • KIA CEED GT 17/4

    To Kia Ceed GT θα έχει 200 άλογα!

    Οι πιο πρόσφατες πληροφορίες για τη νέα γενιά Ceed, που παρουσιάστηκε επίσημα στην Γενεύη και την περιμένουμε στην χώρα μας με τα πρωτοβρόχια, αφορούν στην κορυφαία έκδοση GT.

  • SERGIO MARCHIONNNE 17/4

    Η Fiat Chrysler ψάχνει το διάδοχο του Marchionne

    Ο Marchionne, που είναι αμφιλεγόμενος αλλά έχει να επιδείξει και πολλές επιτυχημένες κινήσεις στο οικονομικό τουλάχιστον πεδίο, πρόκειται να συνταξιοδοτηθεί του χρόνου.

  • LEXUS NEW MODELS 16/4

    Η Lexus ετοιμάζει τα ολοκαίνουργια ES και CT

    Προς τα τέλη του μήνα σηκώνει αυλαία η έκθεση της Κίνας και εκεί θα παρουσιαστεί η νέα μεγάλη λιμουζίνα της Lexus που θα αντικαταστήσει το GS. Το μικρότερο CT θα ακολουθήσει σε περίπου δύο χρόνια και με ηλεκτρική crossover έκδοση.

  • DEVEL SIXTEEN 16/4

    Επιτέλους! Το πανίσχυρο Devel Sixteen με τα 3.000 PS κινείται! (video)

    Μόνο με αρκετή δόση χιούμορ θα μπορούσε κανείς περιγράψει το Sixteen των 3.000 PS που το ετοιμάζει η Devel Motors (μία start-up εταιρία από την Αραβία) εδώ και πάνω από μια δεκαετία.

  • 2018 SHELL ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 16/4

    Έντονο ελληνικό χρώμα στον 34ο Μαραθώνιο Οικονομίας της «Shell»

    Οι Έλληνες φοιτητές των Πολυτεχνικών σχολών είναι έτοιμοι να συμμετέχουν στον 34ο Μαραθώνιο Οικονομίας 'Shell' ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στις 5-8 Ιουλίου στο 'Queen Elizabeth Olympic Park', στο Λονδίνο.

  • VOLVO ELECTRICK TRUCK 16/4

    To FL Electric είναι το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό της Volvo Trucks

    H ηλεκτροκίνηση είναι λογικό και αναμενόμενο πέρα από τα επιβατικά να αναζητά πεδίο χρήσης και εξέλιξης και στα επαγγελματικά οχήματα ανεξαρτήτως μεγέθους.