Ράλλυ Πορτογαλίας - 2η μέρα (πρωί): Πέρασε πρώτος ο Katsuta, στο «καθάρισμα» ο Neuville


Ο Takamoto Katsuta ολοκλήρωσε το πρωινό loop της δεύτερης μέρας στην κορυφή, αφού η θέση εκκίνησης του Thierry Neuville στον δρόμο δεν τον βοήθησε ιδιαίτερα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: McKlein / Toyota GAZOO Racing
  • 10/5/2024

Το Ράλλυ Πορτογαλίας ξεκίνησε με το «δεξί» για τον Takamoto Katsuta, ο οποιός κατάφερε να ολοκληρώσει το πρωινό loop της δεύτερης μέρας του αγώνα στην πρώτη θέση. Ο Ιάπωνας κέρδισε την SS2, μειώνοντας τη διαφορά του από τον επικεφαλής, Thierry Neuville, στα 0,8 sec.

Ο οδηγός της Hyundai προσπάθησε να περιορίσει τον χαμένο χρόνο στις πρώτες τρεις Ε.Δ. της ημέρας, δεδομένης της κακής θέσης εκκίνησής του ως πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, πέφτοντας όμως αναπόφευκτα στην 4η θέση της γενικής κατάταξης και 5,2 sec μακριά από τον Katsuta μετά και την SS4, αφού είχε χρέη «καθαρίσματος» στις στεγνές, χωμάτινες διαδρομές του πρωινού loop.

Ωστόσο, το γεγονός ότι είχε κινηθεί πιο συντηρητικά στις προηγούμενες διαδρομές τον βοήθησε να διατηρήσει τα ελαστικά του σε καλύτερη κατάσταση, δίνοντάς του το πλεονέκτημα στην SS5. Ο Neuville επιτέθηκε και κέρδισε εκείνη την ειδική, ολοκληρώνοντας στη δεύτερη θέση, 2,9 sec πίσω από τον Ιάπωνα.

Στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης βρέθηκε ο Kalle Rovanpera, ο οποίος δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα, όμως παραπονέθηκε για τη αποπνικτική ατμόσφαιρα που δημιουργείται μέσα στην καμπίνα του Toyota GR Yaris Rally1 του, εξαιτίας του συνδυασμού του μαύρου χρώματος του αυτοκινήτου με τη ζέστη του πορτογαλικού βορρά.

Ο Ott Tanak τερμάτισε τέταρτος, έχοντας προηγουμένος ανεβεί στη δεύτερη θέση της κατάταξης. Ο Εσθονός συνέχισε να αντιμετωπίζει ζητήματα με την υποστροφή του Hyundai i20 N Rally1 του, χωρίς όμως να χάνει σημαντικά χρόνο εξαιτίας αυτού.

Πέμπτος ήρθε ο Sebastien Ogier, που οδήγησε συγκροτημένα στις πρώτες τέσσερις διαδρομές του loop, χωρίς να κάνει λάθη και με αρκετή αυτοπεποίθηση. Η θέση εκκίνησής του στον δρόμο τον ευνόησε, αφού όλο το καθάρισμα γινόταν από τους Neuville και Evans, όμως μια βλάβη στο σύστημα ενδοεπικοινωνίας στην SS5 ανάγκασε τον συνοδηγό του, Vincent Landais, να χρησιμοποιεί νοήματα για να μεταφέρει τις σημειώσεις στον τον Γάλλο πρωταθλητή, με τον ίδιο να κόβει ταχύτητα.

Ο Dani Sordo κέρδισε την SS3 και την SS4, λέγοντας ότι περνάει φανταστικά μέσα στο αυτοκίνητο. Ο Ισπανός οδηγός ξεκίνησε τη μέρα του στην 7η θέση, έπεσε στην 8η μετά την SS2 και κατάφερε να ολοκληρώσει το πρώτο loop στην 6η θέση της γενικής κατάταξης.

Ακολούθησε ο Adrien Fourmaux στην έβδομη κι ο Elfyn Evans στην όγδοη θέση, αντίστοιχα, αμφότεροι εκ των οποίων δεν αντιμετώπισαν κάποιο σημαντικό πρόβλημα, όμως υστερούσαν σε ρυθμό σε σχέση με τους πρωτοπόρους.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS5:

ΘέσηΟδηγόςΧρόνος / διαφορά από τον πρώτο
1Takamoto Katsuta43:53.7
2Thierry Neuville2.9
3Kalle Rovanpera3.3
3Ott Tanak4.1
5Sebastien Ogier7.5
6Dani Sordo9.1
7Adrien Fourmaux14.7
8Elfyn Evans17.5