CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
TEST DRIVE SKODA OCTAVIA RS 2.0 TDI 184 PS DSG 4X4

Test drive: Skoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4X4 10/10

Το μηχανολογικό υπόβαθρο

Ο κινητήρας 2 λίτρων πετρελαίου αποδίδει «µόνο» 184 ίππους αλλά και 380 Nm ροπής που ξεκινά να προσφέρεται σε γενναίες δόσεις από τις 1.750 rpm και έτσι το αυτοκίνητο δε χρειάζεται περισσότερα από 8 sec για να αγγίξει τα πρώτα 100 km/h από στάση. Στη δε περίπτωσή µας υπάρχει µόνιµη τετρακίνηση αλλά και 6αρι κιβώτιο διπλού συµπλέκτη. Κι όλα αυτά βρίσκονται 15mm χαµηλότερα από τα απλά Octavia ενώ και τα φρένα είναι µεγαλύτερα. 

Τα –αναµενόµενα- καλά νέα είναι ότι σε επίπεδο αναρτήσεων ο πίσω άξονας φιλοξενεί πολλαπλούς συνδέσµους και το πίσω µετατρόχιο είναι αυξηµένο κατά 30mm. Ο καλύτερος συνδυασµός για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Πλειάδα ηλεκτρονικών συστηµάτων θωρακίζει ακόµα περισσότερο το αυτοκίνητο (ΕSC µε το ψευδοµπλοκέ πρόγραµµα XDS+ έλεγχος ευστάθειας, EBD, MSR, ASR, EDL, HBA, DSR, ESBS & TSA) αλλά και σύστηµα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων (multi-collision brake) και βέβαια επιλογή προφίλ οδήγησης «Performance Mode Select» µε ανάλογη ρύθµιση, στην αίσθηση του τιµονιού και την απόδοση του κινητήρα (λειτουργική και ηχητική) ανάµεσα σε προγράµµατα Eco, Normal, Sport και Individual.

Πως µπορεί λοιπόν ένα αυτοκίνητο µε το σήµα της Octavia να κινείται γρήγορα και άνετα και προβλέψιµα και καταιγιστικά και, και, και;

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST DRIVE FORD ECOSPORT 1.5L ECOBLUE 125 PS IAWD 14/10

    Δοκιμάζουμε το Ford EcoSport 1.5L EcoBlue 125 PS iAWD

    Το είχαµε γράψει, το είχαµε πει σε κατά καιρούς παρουσιάσεις της Ford και να που τώρα έγινε πραγµατικότητα! Η κατηγορία των συµπαγών αυτοκινήτων ελευθέρου χρόνου αποκτά το πρώτο της 'γήινο' τετρακίνητο µοντέλο.

  • TEST DRIVE 2019 HONDA CR-V 12/10

    Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Honda CR-V (Video)

    Το Honda CR-V δε χρειάζεται συστάσεις. Κι όμως είναι τόσα τα κατορθώματά του που το κατατάσσουν στο κλαμπ των κορυφαίων αυτοκινήτων παγκοσμίως. Σκεφτείτε λοιπόν τώρα που ανανεώθηκε εκ βάθρων τι μπορεί αυτό να σημαίνει για τη μετέπειτα πορεία του.

  • TEST DRIVE SKODA OCTAVIA RS 2.0 TDI 184 PS DSG 4X4 10/10

    Δοκιμάζουμε: Skoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4X4

    Τα δύο πρόσωπα του Ιανού: Η αρχαία ρωµαϊκή θεότητα µε τα δύο πρόσωπα, εκείνη που όριζε πύλες είναι στην περίπτωσή µας ο καλύτερος τρόπος να περιγράψεις τούτο το αυτοκίνητο.

  • 2018 TEST DRIVE: ΗONDA JAZZ DYNAMIC 1.5 I VTEC 130 PS 8/10

    Δοκιμάζουμε: Ηonda Jazz Dynamic 1.5 i-VTEC 130 PS

    Ο συνδυασµός των λέξεων Honda και Dynamic σε ένα µοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας δηµιουργεί προσδοκίες και, τρόπον τινά, εξάπτει τη φαντασία. Θεωρητικά, κάτι καλό µπορεί να υπάρχει από αυτή τη σύµπραξη. Ωστόσο, ποιο είναι το έµπρακτο...

  • 2018 AUDI Q8 55 3.0 TFSI 5/10

    Οδηγούμε το Audi Q8 55 3.0 TFSI Quattro Tiptronic (Video)

    Στους σκεπτόμενους με ψυχρή λογική ένα όχημα όπως το νέο Audi Q8 είναι μία ανοησία. Αλλά κανένας δεν θέλει τους τύπους με την ψυχρή λογική γιατί αποτελούν πάντα μία τροχοπέδη. Πήγαινέ μας όπου αλλού θές, Μίστερ Σποκ.

  • 2018 KIA CEED 27/9

    Ήρθε το νέο KIA Ceed και το δοκιμάζουμε

    Νέο σε όλα το KIA Ceed συστήνεται ξανά στο ευρωπαϊκό κοινό με όπλα του την ποιότητα, τα τεχνολογικά ευρήματα και μια οδική συμπεριφορά πρωτόγνωρα ευχάριστη.

  • 2018 TOYOTA SUPRA 26/9

    First Drive: Οδηγούμε τη νέα Toyota Supra στην Ισπανία [Video]

    Οδηγήσαμε το πρωτότυπο της πέμπτης γενιάς Supra και ανακαλύψαμε ότι η Toyota δεν έχει ξεχάσει πώς να φτιάχνει ένα σοβαρό αυτοκίνητο επιδόσεων.

  • KLEBER 2018 22/9

    Δοκιμάζουμε τα νέα ελαστικά της Kleber

    Σχετικά άγνωστη στη χώρα μας, η Kleber έχει ιστορία 108 ετών στη δημιουργία ελαστικών. Η τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει και η τεχνολογία που υιοθετεί στην κατασκευή τους απηχείται με τον καλύτερο τρόπο στα καινούργια Dynaxer ΗP4 και Dynaxer UHP.

  • 2018 SUZUKI JIMNY 20/9

    First Drive: Οδηγούμε το νέο Suzuki Jimny στη Γερμανία

    Διατηρώντας στο ακέραιο τον καθαρόαιμο χαρακτήρα του, το νέο Jimny, έχει επιδεχθεί μια σειρά βελτιώσεων στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού ώστε να συνεχίσει απερίσπαστο την πορεία του.

  • 2018 TEST DRIVE MERCEDES-BENZ CLA 180D 18/9

    Test drive: Mercedes-Benz CLA 180d

    Επιτυχημένο είναι το downsize όταν σε περιπτώσεις αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν σήμα το 'αστέρι' αφήνουν αναλλοίωτα τα εγγενή χαρακτηριστικά τους.

  • 2018 TEST DRIVE FORD FOCUS 17/9

    Δοκιμάζουμε: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS

    Έχοντας μπει για τα καλά στη συνείδηση των αγοραστών ως ένα από τα πιο fun-to-drive οικογενειακά αυτοκίνητα, το Ford Focus θα είχε δύσκολο έργο να παρουσιάσει κάτι νέο και καινοτόμο. Κι όμως...τα κατάφερε.

  • 2018 TEST DRIVE KIA SOUL 1.6 CRDI 136 PS 7-DCT 10/9

    Δοκιμάζουμε: KIA Soul 1.6 CRDi 136 PS 7-DCT

    Οικογενειακό με diesel κινητήρα, το οποίο δεν ξεφεύγει από πλευράς κόστους αλλά… ξεφεύγει από πλευράς αισθητικής; Μία καλή επιλογή είναι το KIA Soul 1.6 και μάλιστα με 'συν' της ευκολία ενός διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου.

  • 2018 MERCEDES-BENZ EQ 5/9

    Συνοδηγούμε στην Ισπανία το νέο EQC

    Το πρωτότυπο επιταχύνει στην έξοδο της στροφής με... αυτοπεποίθηση, τους μπροστινούς τροχούς να... τσιρίζουν, ενώ από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου γίνεται αισθητός και ένας ήχος υψηλών συχνοτήτων. Αυτό είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, που φαίνεται να καταφθάνει βιαστικά...

  • 2018 OPEL COMBO 30/8

    Οδηγούμε: 2018 Opel Combo

    Η Opel παρουσιάζει την 5η γενιά του πολυχρηστικού μοντέλου της, Combo, που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα EMP-2 της μητρικής της Opel, της PSA, όπως το Grandland X. Εμείς οδηγήσαμε τόσο τη βενζινοκίνητη όσο και μία από...

  • 2018 VW E-GOLF 19/8

    Δοκιμάζουμε: Volkswagen e-Golf 136 PS

    Το e-Golf δεν εντυπωσιάζει με το σχήμα του αλλά με το πόσο εύχρηστο είναι στις καθημερινές μετακινήσεις, εντός πόλης κατά βάση. Και σε πείθει ότι είναι ένα από τα καλύτερα αυτής της νεοπαγούς κατηγορίας οχημάτων.