CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
2018 PEUGEOT 5008 1.6 BLUEHDI 120 ΕΑΤ6

Test Drive: Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 ΕΑΤ6 27/5

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Για την Peugeot, η «αναθεωρητική» στάση που κράτησε τόσο με το 2008 όσο και -κυρίως- με το 3008 υπήρξε μία από τις πιο έξυπνες βιομηχανικές κινήσεις των τελευταίων ετών. Βλέποντας ότι το παιχνίδι των πολυμορφικών είχε χαθεί οριστικά, άφησαν την αμυντική διάταξη και πέρασαν στην επίθεση και «γύρισαν» το παιχνίδι, σχεδιάζοντας και δημιουργώντας γρήγορα και αποτελεσματικά.

Στο ίδιο πνεύμα κινείται και το μεγαλύτερο μοντέλο της σειράς, το 5008, το οποίο από ένα πρακτικό μεν αλλά αδιάφορο δε πολυμορφικό, αποκτά την ταμπέλα του SUV, ντύνεται με ένα πολύ όμορφο και σικάτο αμάξωμα, και πλέον βλέπει τα τεκταινόμενα στην αγορά με ένα εντελώς άλλο αέρα. Στην πράξη, αυτό που έχει επιτύχει η Peugeot με το νέο 5008 είναι να καταφέρει να συνδυάσει τις δύο σχολές με έναν μοναδικό -θα λέγαμε- τρόπο. Μπορεί το υπερυψωμένο αμάξωμα και οι τετραγωνισμένες γραμμές να το εντάσσουν χωρίς δεύτερη κουβέντα στην συνομοταξία των SUV, όμως στο εσωτερικό τα πράγματα θυμίζουν πολύ το πολυμορφικό του παρελθόν.

Κάτι που σε καμιά περίπτωση δεν μας βρίσκει αντίθετους, μιας και στο σαλόνι του 5008 θα χωρέσουν άνετα επτά άτομα (χάρη και στο μεταξόνιο των 2,83 μέτρων) ενώ έχουν στην διάθεσή τους ένα πρακτικό και ιδιαίτερα ευχάριστο χώρο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις. Τα μεσαία καθίσματα μπορούν να μετακινηθούν σε μία διαδρομή 15 εκατοστών κατά τον εγκάρσιο άξονα, ενώ ο χώρος αποσκευών σε πενταθέσια διάταξη φθάνει στα 952 λίτρα, που μπορούν να γίνουν έως και πάνω από 2.150 (!) με τα καθίσματα αναδιπλωμένα. Σε όλα αυτά να προσθέσουμε το υψηλό επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, τις πολλές παροχές σε θήκες και πρακτικές λύσεις, καθώς και τα απαραίτητα γκατζετάκια που εντυπωσιάζουν όπως τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων i-Cockpit και το σύστημα infotainment με την οθόνη των 8 ιντσών (για το οποίο, μαζί με το υπερβολικά μικρό τιμόνι, έχουμε και τις μοναδικές μας ενστάσεις).

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 HYUNDAI KONA 13/6

    Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Hyundai Kona

    Το νέο Hyundai Kona το περιμέναμε πολύ καιρό μιας και ήδη τα στοιχεία του μας ήταν λίγο πολύ γνωστά. Μετά την πρώτη οδηγική επαφή με το νέο μοντέλο στους δρόμους της Αττικής διαπιστώνουμε ότι αποτελεί έναν από τους διεκδικητές της κορυφής στην κατηγορία του. Ας δούμε γιατί...

  • 2018 TOYOTA AYGO 12/6

    Οδηγούμε στην Κοπεγχάγη το νέο Toyota Aygo

    Με επιλεκτικές βελτιώσεις, η Toyota αναβαθμίζει το Aygo προσφέροντας πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, αλλά και στοιχεία που ταιριάζουν σε ένα πιο νεανικό κοινό. Από €10.980 οι τιμές πώλησης.

  • 2018 BMW M5 11/6

    Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στη Σλοβενία

    Μπορεί ένα sedan με τεχνολογίες και πολυτέλεια αυθεντικής limo να εκτοξεύσει την οδηγική λίμπιντο στα επίπεδα ενός super sport αυτοκινήτου;

  • 2018 TEST DRIVE: CITROEN C4 CACTUS 1.2 PURETECH EAT6 110 PS-1.6 BLUEHDI 100 PS 10/6

    Δοκιμάζουμε τα Citroen C4 Cactus 1.2 Puretech EAT6 110 PS-1.6 Bluehdi 100 PS

    Για μία εταιρία με την παράδοση της Citroen ο καλύτερος τρόπος να δει το μέλλον είναι να κοιτάξει στο παρελθόν της. Και με το νέο C4 Cactus δημιουργεί την ιδανική συνέχεια στην ξεχωριστή ιστορία του... 'Σιτροενισμού'.

  • 2018 VOLVO V60 7/6

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ: Οδηγούμε το νέο Volvo V60 (pics+video)

    To καινούργιο V60 είναι το τυπικότερο όχημα της Volvo, αυτό που απηχεί με τον καλύτερο τρόπο την κατασκευαστική φιλοσοφία και την ιστορία της Σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

  • 2018 RENAULT CLIO 1.5 DCI 110 PS 6/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Renault Clio 1.5 dCi 110 PS

    Η Renault επεκτείνει το εύρος της γκάμας του δημοφιλούς μοντέλου της με την προσθήκη της ισχυρότερης έκδοσης με diesel κινητήρα 1,5 λίτρων, που αποδίδει ισχύ 110 ίππων και καταναλώνει ελάχιστα.

  • 2018 MINI COOPER S E COUNTRYMAN ALL4 2/6

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper S E Countryman ALL4

    Το υβριδικό Μini δίνει έναν πιο cool τόνο στις μετακινήσεις σας. Έστω και αν κάποιες στιγμές σας ζητά να βγείτε από την... οδηγική 'πρίζα' των άλλων εκδόσεων.

  • 2018 DS3 PERFORMANCE 208 PS 31/5

    Δοκιμάζουμε το DS3 Performance 208 PS

    Το DS3 Performance έρχεται να αποτελέσει μια πιο 'πολιτισμένη' εκδοχή του θέματος 'Γαλλικό GTI'. Στην πράξη όμως αποδεικνύεται η πιο σκληροπυρηνική βόμβα αδρεναλίνης στην αγορά. Μπερδευτήκατε; Το ίδιο και εμείς.

  • 2018 SUZUKI SWIFT 1.2 GLX HYBRID 90 PS 29/5

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 GLX Hybrid 90 PS

    Το δημοφιλές Suzuki Swift επιστρέφει στη μάχη της αγοράς, διατηρώντας μεν το sportive χαρακτήρα της φίρμας που το κατασκευάζει, αλλά εισάγοντας ταυτόχρονα και ένα πιο φιλικό απέναντι στο περιβάλλον πρόσωπο.

  • 2018 PEUGEOT 5008 1.6 BLUEHDI 120 ΕΑΤ6 27/5

    Δοκιμάζουμε το Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 ΕΑΤ6

    Ένα MPV, που έγινε Crossover με ολίγη από SUV και μια επίγευση από ΜPV. Ή αν σας μπερδεύει η fusion 'μαγειρική' του marketing, κρατήστε αυτό: Ένα εξαιρετικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

  • 2018 FORD FIESTA ST 25/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta ST 200PS!

    Αφαιρώντας κυβικά και κυλίνδρους αλλά προσθέτοντας τεχνολογία και σπορ ενθουσιασμό, η Ford καταφέρνει με το νέο Fiesta ST να ξαναπάρει τα σκήπτρα των "pocket rockets".

  • 2018 FORD FIESTA ACTIVE 24/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active

    Η Ford με το Fiesta Active αναζητά μια εναλλακτική πρόταση στην κυριαρχία των compact SUV. Και όπως φαίνεται έχει να προτείνει μία πολύ εξυπνη ιδέα.

  • 2018 VOLKSWAGEN GOLF GTD 2.0 TDI 184PS DSG 18/5

    Δοκιμάζουμε το Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI 184PS DSG

    Ποιος είπε ότι ένα πετρελαιοκίνητο hatchback δεν μπορεί να είναι σπορ; Σίγουρα όχι οι άνθρωποι της Volkswagen.

  • 2018 BMW X2 SDRIVE 20I 192PS 13/5

    Δοκιμάζουμε τη BMW X2 sDrive 20i 192PS

    Εδώ και αρκετό καιρό πολλοί συζητούν για το πόσο σπορ μπορεί να είναι ένα compact SUV. Η BMW με την Χ2 απλά κλείνει την κουβέντα.

  • 2018 TOYOTA YARIS 1.5 DUAL VVT-IE 111 PS 12/5

    Δοκιμάζουμε το Toyota Yaris 1.5 DUAL VVT-iE 111 PS

    Αν και ταυτισμένη με τους υβριδικής διάταξης κινητήρες, η Toyota δεν σταματά την εξέλιξη των (αμιγώς) βενζινοκινητήρων της και η προσκόλληση στη βελτίωση της θερμοδυναμικής απόδοσής τους είναι ζήτημα τιμής για τους Ιάπωνες, ως γνωστόν.