CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
2018 BMW M5

Test Drive: Νέα BMW M5 11/6

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Το ερώτημα σου γεννάται αυθόρμητα στη θέα και μόνον της νέας Μ5. Μπορεί ένα αυτοκίνητο που σε μήκος πλησιάζει τα 5 μέτρα και το οποίο λίγο καιρό πριν είχες δοκιμάσει με τους «ταπεινούς» 2λιτρους κινητήρες βενζίνης και  πετρελαίου να σε βάλει στην «πρίζα», όπως ακριβώς οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της σειράς Μ; Η απάντηση δεν άργησε να έρθει και μάλιστα από τα πρώτα χιλιόμετρα, όταν βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του Βαυαρικού αυτοκινήτου οδηγώντας το στο Portoroz, ένα παραθαλάσσιο θέρετρο νοτιοδυτικά της Σλοβενίας, αν και τα specs δεν άφηναν καμία αμφιβολία.

Όπως ακριβώς οι βασικοί της αντίπαλοι, Audi RS6 και Mercedes E63 AMG, η νέα Μ5 διαθέτει στάνταρ σύστημα τετρακίνησης.


Και πώς θα μπορούσε να είναι διαφορετικά εξάλλου, όταν τη νέα M5 τροφοδοτεί ο ένας V8 χωρητικότητας 4.4 lt  (bi-turbo), που φέρει τις βελτιώσεις του τμήματος M (νέοι υπερσυμπιεστές, βελτιωμένη ψύξη αέρα υπερπλήρωσης και αυξημένη πίεση ψεκασμού καυσίμου)... Το θηριώδες μοτέρ αποδίδει 600 ps στις 5.600 – 6.700 rpm και την εντυπωσιακή ροπή 750 Nm μόλις από τις 1.800 rpm, που μπορεί να παραμείνει διαθέσιμη μέχρι τις 5.600 rpm!
Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα επιδόσεις επιπέδου super sport μια και η διαδικασία της επιτάχυνσης (0 - 100 km/h) ολοκληρώνεται σε 3,4 sec, ενώ αξίζει να τονιστεί ότι τα αυτοκίνητο 200σαρίζει από στάση σε μόλις 11,1 sec. Ως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, όμως υπάρχει η δυνατότητα μέσω του  M Driver’s Package (διατίθεται προαιρετικά) να… παραταθεί μέχρι τα 305 km/h.

Με τη χρήση πιο ελαφριών υλικών και παρά την ύπαρξη συστήματος τετρακίνησης το βάρος της νέας ΒΜW Μ5 έχει περιοριστεί στα 1.855 κιλά.


 Η εκπληκτική αυτή απόδοση του κινητήρα «περνάει» μέσω ενός ειδικά χαρτογραφημένου οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic , που έχει πάρει τη θέση του διπλοσύμπλεκτου των 7 σχέσεων της 5ης γενιάς.
Το κιβώτιο έχει υπεραρκετές παραμετροποιήσεις, σειριακή λειτουργία από τον επιλογέα, αλλά και από τα paddles, ωστόσο μπορεί να ρυθμιστεί πλήρως στις προσωπικές προτιμήσεις του οδηγού (Drivelogic), ενώ αναφοράς χρίζει το πρόγραμμα M Steptronic όπου οι αλλαγές γίνονται αστραπιαία και ενδείκνυται για χρήση σε πίστα.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 HYUNDAI KONA 13/6

    Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Hyundai Kona

    Το νέο Hyundai Kona το περιμέναμε πολύ καιρό μιας και ήδη τα στοιχεία του μας ήταν λίγο πολύ γνωστά. Μετά την πρώτη οδηγική επαφή με το νέο μοντέλο στους δρόμους της Αττικής διαπιστώνουμε ότι αποτελεί έναν από τους διεκδικητές της κορυφής στην κατηγορία του. Ας δούμε γιατί...

  • 2018 TOYOTA AYGO 12/6

    Οδηγούμε στην Κοπεγχάγη το νέο Toyota Aygo

    Με επιλεκτικές βελτιώσεις, η Toyota αναβαθμίζει το Aygo προσφέροντας πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, αλλά και στοιχεία που ταιριάζουν σε ένα πιο νεανικό κοινό. Από €10.980 οι τιμές πώλησης.

  • 2018 BMW M5 11/6

    Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στη Σλοβενία

    Μπορεί ένα sedan με τεχνολογίες και πολυτέλεια αυθεντικής limo να εκτοξεύσει την οδηγική λίμπιντο στα επίπεδα ενός super sport αυτοκινήτου;

  • 2018 TEST DRIVE: CITROEN C4 CACTUS 1.2 PURETECH EAT6 110 PS-1.6 BLUEHDI 100 PS 10/6

    Δοκιμάζουμε τα Citroen C4 Cactus 1.2 Puretech EAT6 110 PS-1.6 Bluehdi 100 PS

    Για μία εταιρία με την παράδοση της Citroen ο καλύτερος τρόπος να δει το μέλλον είναι να κοιτάξει στο παρελθόν της. Και με το νέο C4 Cactus δημιουργεί την ιδανική συνέχεια στην ξεχωριστή ιστορία του... 'Σιτροενισμού'.

  • 2018 VOLVO V60 7/6

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ: Οδηγούμε το νέο Volvo V60 (pics+video)

    To καινούργιο V60 είναι το τυπικότερο όχημα της Volvo, αυτό που απηχεί με τον καλύτερο τρόπο την κατασκευαστική φιλοσοφία και την ιστορία της Σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

  • 2018 RENAULT CLIO 1.5 DCI 110 PS 6/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Renault Clio 1.5 dCi 110 PS

    Η Renault επεκτείνει το εύρος της γκάμας του δημοφιλούς μοντέλου της με την προσθήκη της ισχυρότερης έκδοσης με diesel κινητήρα 1,5 λίτρων, που αποδίδει ισχύ 110 ίππων και καταναλώνει ελάχιστα.

  • 2018 MINI COOPER S E COUNTRYMAN ALL4 2/6

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper S E Countryman ALL4

    Το υβριδικό Μini δίνει έναν πιο cool τόνο στις μετακινήσεις σας. Έστω και αν κάποιες στιγμές σας ζητά να βγείτε από την... οδηγική 'πρίζα' των άλλων εκδόσεων.

  • 2018 DS3 PERFORMANCE 208 PS 31/5

    Δοκιμάζουμε το DS3 Performance 208 PS

    Το DS3 Performance έρχεται να αποτελέσει μια πιο 'πολιτισμένη' εκδοχή του θέματος 'Γαλλικό GTI'. Στην πράξη όμως αποδεικνύεται η πιο σκληροπυρηνική βόμβα αδρεναλίνης στην αγορά. Μπερδευτήκατε; Το ίδιο και εμείς.

  • 2018 SUZUKI SWIFT 1.2 GLX HYBRID 90 PS 29/5

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 GLX Hybrid 90 PS

    Το δημοφιλές Suzuki Swift επιστρέφει στη μάχη της αγοράς, διατηρώντας μεν το sportive χαρακτήρα της φίρμας που το κατασκευάζει, αλλά εισάγοντας ταυτόχρονα και ένα πιο φιλικό απέναντι στο περιβάλλον πρόσωπο.

  • 2018 PEUGEOT 5008 1.6 BLUEHDI 120 ΕΑΤ6 27/5

    Δοκιμάζουμε το Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 ΕΑΤ6

    Ένα MPV, που έγινε Crossover με ολίγη από SUV και μια επίγευση από ΜPV. Ή αν σας μπερδεύει η fusion 'μαγειρική' του marketing, κρατήστε αυτό: Ένα εξαιρετικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

  • 2018 FORD FIESTA ST 25/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta ST 200PS!

    Αφαιρώντας κυβικά και κυλίνδρους αλλά προσθέτοντας τεχνολογία και σπορ ενθουσιασμό, η Ford καταφέρνει με το νέο Fiesta ST να ξαναπάρει τα σκήπτρα των "pocket rockets".

  • 2018 FORD FIESTA ACTIVE 24/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active

    Η Ford με το Fiesta Active αναζητά μια εναλλακτική πρόταση στην κυριαρχία των compact SUV. Και όπως φαίνεται έχει να προτείνει μία πολύ εξυπνη ιδέα.

  • 2018 VOLKSWAGEN GOLF GTD 2.0 TDI 184PS DSG 18/5

    Δοκιμάζουμε το Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI 184PS DSG

    Ποιος είπε ότι ένα πετρελαιοκίνητο hatchback δεν μπορεί να είναι σπορ; Σίγουρα όχι οι άνθρωποι της Volkswagen.

  • 2018 BMW X2 SDRIVE 20I 192PS 13/5

    Δοκιμάζουμε τη BMW X2 sDrive 20i 192PS

    Εδώ και αρκετό καιρό πολλοί συζητούν για το πόσο σπορ μπορεί να είναι ένα compact SUV. Η BMW με την Χ2 απλά κλείνει την κουβέντα.

  • 2018 TOYOTA YARIS 1.5 DUAL VVT-IE 111 PS 12/5

    Δοκιμάζουμε το Toyota Yaris 1.5 DUAL VVT-iE 111 PS

    Αν και ταυτισμένη με τους υβριδικής διάταξης κινητήρες, η Toyota δεν σταματά την εξέλιξη των (αμιγώς) βενζινοκινητήρων της και η προσκόλληση στη βελτίωση της θερμοδυναμικής απόδοσής τους είναι ζήτημα τιμής για τους Ιάπωνες, ως γνωστόν.