Τest drive: Mercedes-Benz E 200 Cabrio 184 PS


Αναμφίβολα, ένα από τα πιο γοητευτικά αυτοκίνητα της γκάμας της Mercedes-Benz είναι το μεγάλο 4θέσιο cabriolet της. Παλιότερα, το γνωρίζαμε ως “CLK Cabrio”, σήμερα αυτό φιλοξενεί το λογότυπο της E-Class. Ποιες είναι οι εντυπώσεις μας από τη βασική έκδοση E 200 Cabrio;

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 1/8/2018
 
Η Mercedes-Benz διαθέτει ακόμη πολυτελή αυτοκίνητα με κινητήρες υψηλού κυβισμού, έστω κι αν οι περισσότερες εταιρείες έχουν ρίξει κατά πολύ τον πήχη της χωρητικότητας των μηχανικών συνόλων των μοντέλων τους. Εννοείται πως στις νεότερες δημιουργίες της και η Mercedes-Benz ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία, αν κρίνουμε από την επαφή μας με την τελευταία γενιά της A-Class, όπου το μικρομεσαίο μοντέλο εφοδιαζόταν σε μία έκδοσή του με έναν κινητήρα 1.332 cc, ο οποίος αποδίδει -με τη βοήθεια turbo- 163 PS! Απλώς, η σύγχρονη E-Class δεν εξοπλίζεται με τη νεότερη τεχνολογία.
 
 
Επομένως, έχουμε και λέμε: Mercedes-Benz E-Class, η οποία στην cabrio εκδοχή της έχει μήκος σχεδόν 5 m και φιλοξενεί στη βασική έκδοση κάτω από το καπό της τον 2λιτρο κινητήρα με τα 184 PS. Οι παραδοσιακοί φίλοι της γερμανικής εταιρείας θα το ευχαριστηθούν αυτό το αυτοκίνητο, τόσο από πλευράς διαστάσεων όσο και από πλευράς χωρητικότητας του κινητήρα.
 

Κορυφαίο σαλόνι

 
 
Για το εσωτερικό, ούτε κουβέντα να γίνεται! Η ποιότητα των υλικών και της συναρμογής τους είναι κορυφαία. Τα πάντα βρίσκονται σε σωστή θέση και δεν υπάρχουν δυσάρεστες εκπλήξεις σε ό,τι έχει να κάνει με την εργονομία. Ό,τι άλλο και να πει κανείς για τα συναισθήματα που δημιουργούνται σε οδηγό και επιβάτες είναι περιττό. Με ό,τι κι αν έρθει σε επαφή το χέρι σου ή δει το μάτι σου, θα νιώσεις ευχάριστα.
 
 
Βέβαια, λίγο περισσότερο χώρο για τα πόδια των επιβατών, που κάθονται στην πίσω σειρά θέσεων θα θέλαμε, αλλά αυτό πλέον δεν αλλάζει, καθώς το μεταξόνιο της E-Class Cabrio ήταν, είναι και θα μείνει στα 2.873 mm.
 
 
Από τη θέση του οδηγού δεν υπάρχει κανένα παράπονο. Όλα τα χειριστήρια και οι δύο... οθονάρες (μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το infotainment) βρίσκονται σε ιδανική θέση, με αποτέλεσμα η οδήγηση της E-Class Cabrio να είναι παιχνιδάκι. Απλώς, επειδή ο διακόπτης των alarm είναι κάτι που πρέπει στην πλειονότητα των περιπτώσεων να πιεστεί άμεσα, θα θέλαμε είτε να βρίσκεται πιο κοντά στον οδηγό είτε να είναι ένα άλλο, μεγαλύτερων διαστάσεων πλήκτρο.
 

Με την E-Class Cabrio στο δρόμο

 
Κατά τα άλλα και σε ό,τι έχει να κάνει με την οδήγηση, ο χειριστής της E-Class θα βρει οτιδήποτε θελήσει άμεσα και θα απολαύσει τους πολλούς διαφορετικούς παράγοντες της -μίας και καλής- επιτυχίας: Το ιδιαίτερα άμεσο τιμόνι, με όσο μεγάλη ταχύτητα ταχύτητα κι αν κινείται το γερμανικό cabrio, τα αποτελεσματικά φρένα και την εξαιρετική ανάρτηση, που... σβήνει τις κακοτεχνίες του δρόμου, προσφέρει άνεση σε κάθε είδους διαδρομή, αλλά υποστηρίζει και το αμάξωμα, όταν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί με κάπως πιο σπορτίφ ύφος.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)
MERCEDES-BENZ E-Class Cabrio 200 (184 PS)

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 8

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ9

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 8

ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 9

ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ 9

ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ 8

ΑΣΦΑΛΕΙΑ 9

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ 9

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 9

VALUE FOR MONEY 8

ΣΥΝΟΛΟ86

Σε 2ο επίπεδο, η Mercedes-Benz E-Class παρέχει επίσης στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής ενός προγράμματος οδήγησης: Το ξεκίνημα γίνεται με το “Individual’, με το οποίο ο οδηγός αποφασίζει τη ρύθμιση του κινητήρα και του τιμονιού, η συνέχεια έρχεται με το “Sport ”, όπου οι ρυθμίσεις είναι στην ανάρτηση πολύ sport και στο τιμόνι απλώς... sport, ακολουθεί το πρόγραμμα Sport, όπου και οι δύο παράγοντες έχουν ρύθμιση sport, το πρόγραμμα Comfort, όπου και οι δύο παράγοντες είναι πιο άνετοι και χαλαροί, άρα... comfort και, τέλος, υπάρχει και ο παράγοντας Eco, με τον κινητήρα να περιορίζει αισθητά την κατανάλωσή του και το τιμόνι να «συμπεριφέρεται» απαλά και χαλαρά.
 
 
Αναφερόμενοι στην κατανάλωση, σημειώνουμε ότι η E 200 Cabrio της δοκιμής έφτασε να χρειάζεται κατά μέσο όρο 11,7 l/100 km, τιμή, που -φυσικά- δεν είναι δείγμα της πιο οικονομικής κατανάλωσης, αλλά δεν είναι και κάτι το φοβερό και τρομερό με δεδομένη την υψηλή χωρητικότητα (2.0 lt) του κινητήρα αυτής της Mercedes-Benz. Τουλάχιστον, με δεδομένο ότι το ρεζερβουάρ είναι τεράστιο, η πτώση της στάθμης του καυσίμου δεν είναι κάτι, που συμβαίνει με ταχύτητα.
 
Κλείνοντας το άρθρο μας για τη Mercedes-Benz E 200 Cabrio, σας ενημερώνουμε πως η τιμή της είναι 78.101 ευρώ. Με περίπου 3.500 ευρώ επιπλέον μπορείτε να αποκτήσετε την τετρακίνητη (4MATIC) εκδοχή της.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ MERCEDES-BENZ E-Class Cabrio 200 (184 PS) 2018   TIMH €78.101   ΤΕΛΗ €262,7

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.991 cc, Turbo, 4 Κύλινδρος, Σε σειρά  ΚΑΥΣΙΜΟ Αμόλυβδη Βενζίνη

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 135(184)/5.500  ΡΟΠΗ Nm/rpm 300/1.200-4.000

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αυτόματο, 9 σχέσεων, κίνηση στους πίσω τροχούς

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 8,1 sec, τελική 234 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 6,2 L/100km, 142 g/km

MERCEDES-BENZ E-Class Cabrio 200 (184 PS) 2018

ΥΠΕΡ ΑΝΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ, ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ, ΟΜΟΡΦΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ CABRIO

ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ, ΤΙΜΗ