CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
2018 VOLKSWAGEN

Δοκιμάζουμε το νέο VW Polo 1.0 TSI 95 PS 7/2

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

 

Το 1975 η Volkswagen παρουσίασε ένα νέο μοντέλο της στην κατηγορία των supermini οχημάτων και το ονόμασε Polo. Ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής της εταιρείας στο οποίο υπήρξε διαφορετική διαδικασία ονοματοδοσίας από αυτή που ακολουθούσε ως τότε. Πήρε την ονομασία του από άθλημα, καθότι ως τότε προσδίδονταν στα αυτοκίνητά της ονομασίες από ανέμους.

Η τεχνολογία και η τάση της εποχής για ένα «ηλεκτρονικό περιβάλλον» στα νέα οχήματα αναπότρεπτα επηρέασε και το καινούργιο Polo. Στην έκτη «γενιά» του είναι μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο από ποτέ στη 42χρονη, ως τώρα, εμπορική πορεία του.

Επί της ουσίας, βασιζόταν στο Audi 50 της εποχής ωστόσο είχε παραλλαχτεί ώστε να διαφέρει από αυτό αλλά και να τεθούν οι βάσεις για την εν μέρει συσχέτισή του με το Golf. Στην ως τώρα εμπορική πορεία του το  Polo έχει πουλήσει περισσότερες από 14.000.000 μονάδες (περίπου 16.500.000 μονάδες εάν συνυπολογιστούν και οι διάφορες εκδοχές του αμαξώματος, π.χ. αυτές για τους επαγγελματίες), αριθμός που το κάνει ένα από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά μοντέλα της. Και όπως δηλώνουν τα στελέχη της εταιρείας, με το νέο μοντέλο θέλουν να συνεχίσουν αυτή την πορεία βασιζόμενοι όχι μόνο στην ιστορία του αλλά και σε αυτή που επιδιώκουν να διαμορφώσουν εφεξής.

Μεγαλύτερο

Το διαφημιστικό σύνθημα που ακολούθησε το  Polo από την αρχή ήταν: «Μικρό εξωτερικά, μεγάλο εσωτερικά». Η πρακτική αυτή τηρήθηκε διαρκώς μέχρι τώρα. Όμως, για την καινούργια «γενιά», τα στελέχη της Volkswagen  αποφάσισαν να μεγαλώσουν ουσιαστικά σε διαστάσεις το αυτοκίνητο συγκριτικά με πριν. Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του που το μήκος του ξεπέρασε τα τέσσερα μέτρα, έστω και οριακά.

Αυτό το κατάφεραν χάρη στην πλατφόρμα «MQB» (η οποία, φυσικά, χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία του καινούργιου μοντέλου) και συγκεκριμένα η εκδοχή της με την κωδική ονομασία «Α0». Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Volkswagen , το αμάξωμα του νέου  Polo είναι κατά 8,1 cm μεγαλύτερο σε μήκος, κατά 6,3 cm πλατύτερο και κατά 0,7 cm χαμηλότερο σε ύψος από ό,τι πριν. Ως επόμενο, η αύξηση του μήκους επέτρεψε αντίστοιχα και την αύξηση του μεταξονίου το οποίο είναι κατά 9,4 cm πιο μακρύ συγκριτικά. Η τιμή αυτή προκαλεί εντύπωση ως προς την διαδοχικά άμεση επίτευξή της σε ένα όχημα της supermini κατηγορίας αλλά πραγματοποιήθηκε λόγω των πιο κοντών προβόλων εμπρός και πίσω καθώς και της καλύτερης διαμόρφωσης του εσωτερικού χώρου που επιτρέπει η πλατφόρμα «MQB». Τέλος, ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 71 l σε σχέση με πριν, φτάνοντας τουλάχιστον τα 355 l.

Η νέα «γενιά» του  Polo θα διατίθεται μόνο σε πεντάθυρο αμάξωμα θέτοντας στην ιστορία την αντίστοιχη τρίθυρη έκδοσή του έπειτα από 42 χρόνια. Όπως μάθαμε, η απόφαση γι’ αυτό ελήφθη έπειτα από την ανάλυση δεδομένων πωλήσεων της εν λόγω εκδοχής –οι οποίες δεν ήταν όσο ικανοποιητικές θα έπρεπε– αλλά και υπό το γενικότερο επιχειρηματικό σχέδιο που θα εφαρμόσει στο προσεχές μέλλον η Volkswagen. Βάσει αυτού, για το Polo προβλέπεται η ενίσχυση του πρακτικού αλλά και νεανικού «χαρακτήρα» του με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων σε μια κατηγορία η οποία αναμένεται να ισχυροποιηθεί σε μερίδιο αγοράς εντός Ευρώπης τα προσεχή χρόνια.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ DESIGN 20/3

    Test Drive: 2018 Volvo XC40 [pics+video]

    Το XC40, το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2018, δείχνει να αποτελεί μια μικρή...παρέκκλιση λόγω μεγέθους για τα δεδομένα της Volvo και μαζί την απαρχή για κάτι νέο και εξαιρετικό στην κατηγορία των συμπαγών SUV.

  • ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ RACE ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ 15/3

    Test Drive: 2018 Ford GT

    Κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερου κομματιού του έτους, ένα μέρος της πίστας του Le Mans είναι απλώς ένας δημόσιος δρόμος. Εμείς επαναφέρουμε το Ford GT στις οδούς του γαλλικού επαρχιακού διαμερίσματος Sarthe, δηλαδή στον τόπο της νίκης στην κατηγορία του το 2016, ώστε να δούμε...

  • FUN-TO-DRIVE ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ 12/3

    Test Drive: 2018 Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140PS

    Επιτέλους η Ford έσπευσε να αναθεωρήσει το συμπαγές της SUV και να το επικαιροποιήσει τόσο καλά που δείχνει πλέον να βάζει υποψηφιότητα για την κορυφή της κατηγορίας του, χωρίς μάλιστα να χάνει τίποτε από την οδηγική του αξία.

  • ΕΥΕΛΙΚΤΟ, ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟ 12/3

    Test Drive: 2018 Mitsubishi Space Star

    Το ανανεωμένο Space Star αντιπαραθέτει στην ανταγωνιστική κατηγορία των supermini την οικονομία, την χρηστικότητα, αλλά και τον πλούσιο εξοπλισμό μαζί φυσικά με την απαράμιλλη αξιοπιστία των Ιαπώνων.

  • ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ 9/3

    KIA Picanto: Tο πιο.. πικάντικο αυτοκίνητο πόλης!

    Η KIA διαθέτει στην γκάμα του mini της, του Picanto, τρεις εκδόσεις βενζινοκινητήρων. Η βασική εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό, τρικύλινδρο 1.000άρη των 67 PS και αφήνει, ειδικά μέσα στην πόλη, τις καλύτερες εντυπώσεις.

  • 2018 BRIDGESTONE TURANZA 7/3

    Δοκιμάζουμε στην Ρώμη το νέο Bridgestone Turanza T005

    To Bridgestone Turanza T005 είναι το νέο ελαστικό τουρισμού της εταιρίας με ιδιαίτερα εξελιγμένη τεχνολογία και δεκάδες εκδόσεις. Το δοκιμάσαμε στο Κέντρο Εξέλιξης της εταιρίας έξω από την Ρώμη και μείναμε εντυπωσιασμένοι.

  • 2018 CITROEN 24/2

    First Drive: 2018 Citroen C4 Cactus [pics+vid]

    Διατηρώντας αρκετό από τον αρχικό, αυθεντικό του χαρακτήρα, το νέο C4 Cactus υπόσχεται αναβαθμισμένο, premium αέρα σε σχεδίαση και ποιότητα αλλά και την κλασική άνεση που προσδοκά κάποιος από τη γαλλική φίρμα. Αλήθεια όμως: Τι είναι το νέο C4 Cactus;

  • 2018 RENAULT 21/2

    Test Drive: 2018 Renault Captur 1.5 DCi 110 PS

    Το νέο Renault Captur παίρνει από το χέρι την κατηγορία ολόκληρη αναβαθμίζοντας την καθώς φέρνει στο προσκήνιο όχι μόνο νεανικότητα, customization ή αντιληπτή ποιότητα αλλά και κάτι ακόμη: έναν premium αέρα.

  • 2018 BMW 16/2

    Test Drive: 2018 BMW X3 2.0d xDRIVE 190 PS Steptronic

    Η καινούργια Χ3 έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι πιο εντυπωσιακή και να δείχνει πολυτελέστερη και πιο όμορφη. Βεβαίως δεν είναι μόνο αυτά, είναι η συνολική εικόνα και κατασκευή της που θα πείσουν για την απόκτησή της.

  • 2018 MERCEDES-BENZ 15/2

    Test Drive: Mercedes-Benz X 250d 4Matic 190 PS [pics+vid]

    Ποια Ferrari; Αν θέλεις να έχεις την Ελλάδα στα πόδια σου, ο μόνος σίγουρος τρόπος είναι να βρεθείς στο τιμόνι μιας Mercedes X-Class. Και να ήταν μόνο αυτό...

  • 2018 FORD 13/2

    Video: Tο Ford GT σε hot lap που κόβει την ανάσα

    Το Lightning Lap ξεκίνησε πριν από 11 χρόνια ως η αμερικανική εκδοχή της χρονομέτρησης των γύρων της πίστας του Nürburgring, στο Virginia International Raceway με τη θρυλική διαδρομή των σχεδόν 6,6 km. Είναι ο 'ναός' της ταχύτητας για το Car and Driver εδώ και...

  • KAINOTOMIA KAI ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ 13/2

    Test Drive: 2018 Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi 110PS [pics+vid]

    Η σύγχρονη εικόνα της Citroën αντικατοπτρίζεται στο C3 Aircross, όχι ως είδωλο αλλά ως μια δημιουργία με έντονη 'προσωπικότητα'. Ας ανακαλύψουμε τι μπορεί να προσφέρει το νέο μοντέλο και τι επιδιώκει να καταργήσει.

  • ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΕ ΟΛΑ 13/2

    Test Drive: 2018 Hyundai i30 1.6D 136 PS

    Αν νομίζετε ότι οι σύγχρονες προτάσεις της Hyundai έχουν να ζηλέψουν κάτι από αυτές πιο δημοφιλών εταιρειών, τότε... πλανάστε! Απόδειξη είναι το τελευταίο i30, που δοκιμάσαμε στην έκδοση με τον diesel κινητήρα των 1,6 λίτρων και των 136 PS...

  • 2018 VOLKSWAGEN 7/2

    Test Drive: 2018 VW Polo 1.0 TSI 95 PS (pics)

    Πλήρης δοκιμή για το νέο Polo με τον οικονομικό 3κύλινδρο κινητήρα 1.0 TSI των 95 PS. Τεχνολογία, ανέσεις, αλλά και οδικά χαρακτηριστικά ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου για το γερμανικό σούπερ μίνι.

  • 2018 HONDA 6/2

    First Drive: 2018 Honda Jazz 1.5 130PS & Honda Civic i-DTEC 120PS

    Οδηγούμε στην Ιταλία το ανανεωμένο Jazz και το Civic με τον νέο ντήζελ κινητήρα.