2018 Ford Kuga 1.5 TDCi 120 PS vs. 2018 Opel Granland X 1.6TD 120 PS AUTO


Το Grandland X έρχεται με κεκτημένη ταχύτητα από την πρόσφατη εξαγορά της Opel από τον γαλλικό όμιλο PSA, να αποδείξει ότι διαθέτει όλα τα απαραίτητα συστατικά της επιτυχίας. Πόσο μπορεί να κοντραριστεί με ένα από τα καλύτερα SUV της κατηγορίας;

  • 24/1/2018

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου για την επίσημη ανακοίνωση εξαγοράς της Opel και Vauxhall από τον Όμιλο PSA, o Πρόεδρος κ.Carlos Tavares, δήλωσε: «Η Opel θα παραμείνει Γερμανική, η Vauxhall θα παραμείνει Βρετανική. Είναι δύο εταιρείες που ταιριάζουν απόλυτα με τις Γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες Peugeot, Citroën και DS. H συγχώνευση είναι η “γέννηση” ενός πραγματικά Ευρωπαίου Πρωταθλητή».

Το συνολικό κόστος της εξαγοράς ορίστηκε στα 2,2 δισεκατομμύρια ευρώ και στο επιχειρηματικό σχέδιο προβλέπεται η δημιουργία νέων μοντέλων τα οποία θα μοιράζονται τα μηχανικά μέρη τους. Βεβαίως, στην Opel είχαν εκπονήσει το πρόγραμμα το οποίο ονομάστηκε «7 in 17» και το οποίο προσδιόριζε την παρουσίαση επτά νέων μοντέλων και εκδόσεων αυτών εντός του 2017. Ένα από αυτά είναι το Grandland X. Περί τίνος πρόκειται και γιατί παρουσιάστηκε τώρα;

Είναι το νέο crossover της (αντίστοιχης) μικρομεσαίας κατηγορίας το οποίο στην Opel θεωρούν ότι θα επιτρέψει την αύξηση των συνολικών πωλήσεών της. Είναι το τρίτο τέτοιο μοντέλο που εντάσσεται στην γκάμα της (μετά τα Mokka X και Crossland X) και θεωρείται ως το «αντιπροσωπευτικότερο δείγμα» της νέας εποχής για την Opel, υπό την έννοια ότι ενσωματώνει σε μεγαλύτερο βαθμό από τα άλλα δύο την κατασκευαστική «φιλοσοφία» και εξοπλιστική δυνατότητα που χαρακτηρίζει τη γερμανική εταιρία.

Το Grandland X έρχεται με κεκτημένη ταχύτητα από την πρόσφατη εξαγορά της Opel από τον γαλλικό όμιλο PSA, να αποδείξει ότι διαθέτει όλα τα απαραίτητα συστατικά της επιτυχίας. Πόσο μπορεί να κοντραριστεί με ένα από τα καλύτερα SUV της κατηγορίας;

Η χρονική συγκυρία πλέον ήταν κατάλληλη για τη δημιουργία του Grandland X, παρότι η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία άργησε να το παρουσιάσει, συγκριτικά με ό,τι έχουν πράξει οι άμεσοι εμπορικοί ανταγωνιστές της (σημ.: το Opel Antara δεν μπόρεσε να προσελκύσει το αγοραστικό κοινό που έπρεπε). Η συνέργεια με τον Γαλλικό Όμιλο παρείχε τα εχέγγυα για το όσο το δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα αναφορικά με τα δεδομένα παραγωγής και από κοινού υιοθέτησης μηχανικών μερών. Εντούτοις, το Grandland X δεν είναι ένα «βεβιασμένο δημιούργημα» καθώς η διαδικασία εξέλιξής του είχε ξεκινήσει από το 2013.

Παρά τη όποια «κοινή βάση», το Grandland X είναι ένα αμιγώς τυπικό, σύγχρονο δείγμα της Opel. Οι σχεδιαστές τού προσέδωσαν μια αισθητική «ταυτότητα» η οποία είναι προσδιοριστική του οχήματος αλλά ταυτόχρονα και άμεσα αναγνωρίσιμη. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, απώτερος στόχος ήταν να συνδυάζει μια έντονη και «περιπετειώδη προσωπικότητα» με την άμεσα αντιληπτή ποιοτική κατασκευή και τον πολυτελή «χαρακτήρα» που επιδιώκει για τα μοντέλα της η Opel.

Το Grandland Χ εντυπωσιάζει με το μέγεθός του χωρίς να είναι τόσο μεγάλο όσο νομίζει κάποιος που θα το πρωτοδεί. Μάλιστα το γεγονός ότι η γραμμή του αμαξώματος στο πίσω μέρος είναι κεκλιμένη σχετικά, το κάνει να δείχνει πιο χαμηλό απ’ ό,τι είναι πραγματικά.

Το αμάξωμα του Grandland X είναι πιο διακριτικό σχεδιαστικά, ακολουθώντας την αισθητική της Opel όπως αυτή ορίζεται από τα Mokka X και Insignia Grand Sport.
Το αμάξωμα του Grandland X είναι πιο διακριτικό σχεδιαστικά, ακολουθώντας την αισθητική της Opel όπως αυτή ορίζεται από τα Mokka X και Insignia Grand Sport.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Karl-Thomas Neumann, CEO της Opel, αυτό που επιδιώχθηκε ήταν να δημιουργείται άμεσα σε όποιον το βλέπει η επιθυμία να θέλει να μάθει περισσότερα γι’ αυτό αλλά και να το αποκτήσει.

Εσωτερικά, το αυτοκίνητο έχει επιρροές τόσο από το μικρότερο Crossland όσο και από το Insignia Grand Sport. Η διαμόρφωση του ταμπλό και της κονσόλας είναι λιτή -κατά τα πρότυπα της Opel- και η εργονομική διάταξή του κρίνεται καλή, σε γενικές γραμμές. Ομως οι θήκες για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων δεν είναι τόσο χρηστικές όσο θα θέλαμε.

Η ευρυχωρία του είναι χαρακτηριστική, τόσο σε ό,τι αφορά το πλάτος όσο και αναφορικά με το ωφέλιμο μήκος και ύψος. Τα καθίσματα είναι σφιχτά σε αίσθηση, το ταμπλό απαρτίζεται από μαλακό υλικό σε σημαντικό ποσοστό του, ενώ η ποιότητα των υλικών και της κατασκευής είναι σε πολύ καλό επίπεδο.

 

Το Grandland X απέναντι στο Kuga

Το ταμπλό του Grandland X είναι λιτά σχεδιασμένο και δείχνει ποιοτικό. Το μαλακό υλικό κυριαρχεί στο επάνω μέρος του και συνδυάζεται με αντίστοιχης ποιότητας σκληρό πλαστικό.
Το ταμπλό του Grandland X είναι λιτά σχεδιασμένο και δείχνει ποιοτικό. Το μαλακό υλικό κυριαρχεί στο επάνω μέρος του και συνδυάζεται με αντίστοιχης ποιότητας σκληρό πλαστικό.

Αναπόφευκτα, το Grandland X υπόκειται σε συγκρίσεις και το Ford Kuga είναι ένας από τους άμεσους ανταγωνιστές του, τουλάχιστον στη δικίνητη εκδοχή του. Το μοντέλο της «Μπλε Οβάλ» έχει εγνωσμένη αξία στην συγκεκριμένη κατηγορία και εδραιωμένη θέση μεταξύ των υπόλοιπων οχημάτων αυτής. Το καινούργιο μοντέλο της Opel είναι κατά 5,4 cm μικρότερο σε μήκος, κατά 1,8 cm πιο ευρύ και κατά 9,4 cm πιο χαμηλό σε ύψος συγκριτικά με το Ford. Το τελευταίο στοιχείο δείχνει και την όποια διαφοροποίηση μεταξύ τους σε ό,τι αφορά τον «χαρακτήρα» τους. Παρότι ίδια σε ύφος, το Grandland X δεν θα διατίθεται σε τετρακίνητη εκδοχή, κάτι που ισχύει για το Kuga. Συνεπώς, στην Opel είχαν την ευχέρεια να μην χρειάζεται να δημιουργήσουν ένα ψηλότερο όχημα.

Το εσωτερικό του Kuga είναι ευρύχωρο, τα καθίσματα τοποθετημένα σχετικά ψηλά και η ποιότητα των υλικών καλή. Η σχεδίαση του ταμπλό είναι πιο «πολύπλοκη», συγκριτικά, αλλά η εργονομία κρίνεται θετικά.
Το εσωτερικό του Kuga είναι ευρύχωρο, τα καθίσματα τοποθετημένα σχετικά ψηλά και η ποιότητα των υλικών καλή. Η σχεδίαση του ταμπλό είναι πιο «πολύπλοκη», συγκριτικά, αλλά η εργονομία κρίνεται θετικά.

Το μικρότερο μήκος του πρώτου έχει ως επακόλουθο και το μικρότερο μήκος μεταξονίου (κατά 1,5 cm, συγκριτικά). Ωστόσο, το Grandland X είναι ευρύχωρο ακόμα και για πέντε ψηλόσωμους ενηλίκους. Μάλιστα, χάρη στην καλύτερη διευθέτηση του εσωτερικού, το Opel έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Καλύτερα είναι και τα υλικά στο εσωτερικό του, σε σχέση με αυτά του Kuga. Εντούτοις, στο Ford οι θήκες μικροαντικειμένων είναι πρακτικότερες. Το πίσω κάθισμα είναι άνετο για τρεις ενηλίκους, ενώ θετική συμβολή στην πρακτικότητα παρέχει ο μηχανισμός που αναδιπλώνει τις πλάτες αυτού άμεσα, δημιουργώντας ένα σχεδόν επίπεδο χώρο με το πορτμπαγκάζ. Το επίπεδο εξοπλισμού είναι ικανοποιητικότατο ακόμα και στις λεγόμενες «βασικές» εκδόσεις των δύο μοντέλων και οι επιβάτες θα μείνουν ικανοποιημένοι με τα συστήματα ενημερωδιασκέδασης και διασυνδεσιμότητας στο διαδίκτυο. 

 

Οδική συμπεριφορά

Η οδική συμπεριφορά του Kuga είναι καλή, σε σημείο που να θεωρείται από πολλούς «σημείο αναφοράς» για την κατηγορία.
Η οδική συμπεριφορά του Kuga είναι καλή, σε σημείο που να θεωρείται από πολλούς «σημείο αναφοράς» για την κατηγορία.

Το Kuga έχει κριθεί για την οδική συμπεριφορά του επανειλημμένως και έχει οριστεί ως ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας σε αυτόν τον τομέα. Επηρεασμένο από την εν γένει «αύρα» που θέλει τα οχήματα της Ford να διακρίνονται επί σκοπώ, ανταποκρίνεται στη φήμη. Τηρουμένων των αναλογιών, είναι πιο άμεσο στην εναλλαγή κατεύθυνσης, το τιμόνι του έχει πιο «κοντή» κρεμαγέρα, συγκριτικά, και πληροφορεί τον οδηγό με ικανοποιητικό τρόπο. Ο τελευταίος, παρότι κάθεται ψηλότερα απ’ ό,τι στο Grandland X, έχει την αίσθηση ενός «επιβατικού» οχήματος και όχι ενός crossover (εν προκειμένω).

Στο Opel, τα δεδομένα είναι διαφορετικά. Οδηγός και επιβάτες κάθονται χαμηλότερα ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης είναι τέτοια ώστε να προσφέρει την καλύτερη δυνατή άνεση. Οι κακοτεχνίες του δρόμου απορροφούνται αποτελεσματικότερα στο Grandland X και το επίπεδο θορύβου είναι χαμηλότερο, συγκριτικά. Γενικά, στο Opel, η ποιότητα κύλισης είναι καλύτερη. Βεβαίως, το σύστημα διεύθυνσης δεν είναι το ίδιο άμεσο όπως στο Ford αλλά αυτό μάλλον δεν ήταν το ζητούμενο για τους ανθρώπους της Opel.

Η οδική συμπεριφορά του Grandland X είναι καλή, η ρύθμιση της ανάρτησης σχετικά σφιχτή αλλά αρκούντως άνετη. Η ποιότητα κύλισης είναι καλύτερη συγκριτικά ενώ το επίπεδο θορύβου χαμηλό για τέτοιο όχημα.
Η οδική συμπεριφορά του Grandland X είναι καλή, η ρύθμιση της ανάρτησης σχετικά σφιχτή αλλά αρκούντως άνετη. Η ποιότητα κύλισης είναι καλύτερη συγκριτικά ενώ το επίπεδο θορύβου χαμηλό για τέτοιο όχημα.

Στη στροφή, το Grandland X θα γείρει περισσότερο ενώ δεν εμπνέει τον οδηγό να επιλέξει ένα ταχύτερο ρυθμό κίνησης, όπως συμβαίνει με το Kuga. Το τελευταίο διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη το οποίο έχει διαμόρφωση «Sport» (όταν επιλεγεί, αλλάζουν ταχύτερα οι σχέσεις και αυξάνονται οι rpm πριν αυτό συμβεί) ενώ παρέχει τη δυνατότητα αλλαγής αυτών και μέσω μοχλοδιακοπτών στο τιμόνι. Ωστόσο, το Ford είναι πιο αργό σε επιδόσεις από το Opel εξαιτίας του μεγαλύτερου βάρους του αλλά έχει αποδοτικότερα φρένα.

Όπως έχει ανακοινωθεί, στην Opel έχουν αποφασίσει να μην δημιουργήσουν μια τετρακίνητη εκδοχή του Grandland X. Εντούτοις, εφοδιάζουν το όχημα με το σύστημα «IntelliGrip» (σημ.: προέρχεται από τον Όμιλο PSA) το οποίο παραμετροποιεί μερικώς τον τρόπο μετάδοσης της ροπής στον εμπρός άξονα, αναλόγως της επιφάνειας στην οποία κινείται το όχημα. Αυτό διαθέτει πέντε διαφορετικές επιλογές οι οποίες γίνονται μέσω περιστροφικού διακόπτη.

Τέλος, αναφορικά με τους πετρελαιοκινητήρες, αυτός του Opel έχει καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας, είναι πιο ήσυχος και οικονομικότερος σε κατανάλωση από αυτόν του Ford. Βέβαια ο TDCi πετρελαιοκινητήρας του Kuga αποδίδει ικανοποιητικά τη ροπή του από τις σχετικά χαμηλές rpm και σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κινεί αξιοπρεπώς το όχημα.

 

Το αποτέλεσμα της "αντιπαράθεσης"

Η απευθείας αντιπαράθεση του Grandland X με το Kuga αναδεικνύει το πρώτο, μεταξύ τους. Στην Opel δημιούργησαν ένα όχημα που έχει έναν καλό μέσο όρο σε όλους τους τομείς του και αυτό είναι άμεσα αντιληπτό. Ο ανταγωνισμός είναι έντονος στη συγκεκριμένη κατηγορία και θα γίνεται διαρκώς εντονότερος, όσο αυτή αυξάνει το μερίδιό της στην ευρύτερη αγορά αυτοκινήτου.

Η επανασχεδίαση έκανε το Kuga να δείχνει τυπικότερο ως SUV ενώ η αναβάθμιση του εξοπλισμού αποτελεί βασικό πλεονέκτημά του.

Συνεπώς, οι άνθρωποι της εταιρείας εφάρμοσαν αυτό που πράττουν την τελευταία πενταετία, δηλαδή την παραγωγή αυτοκινήτων με κριτήριο την πολυτέλεια των τεχνολογικών εφαρμογών που διαθέτουν και οι οποίες απαντώνται συνήθως σε οχήματα μεγαλύτερων κατηγοριών.

Η Opel άργησε να παρουσιάσει ένα όχημα στην κατηγορία σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, όμως το Grandland X είναι ικανοποιητικό ως αποτέλεσμα.

Πράγματι, σε αυτό το χρονικό διάστημα τα μοντέλα της ξεχώρισαν των ανταγωνιστών τους σε αυτόν τον τομέα και εν μέρει αποτέλεσαν «ατμομηχανή» και βρήκαν μιμητές. Υπό αυτό το πρίσμα εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε και το Grandland Χ. Δείχνει ότι έχει πολλά πλεονεκτήματα και ο χρόνος μαζί με την πρόθεση των υποψήφιων αγοραστών θα ορίσουν τελικά το σημάδι του στην κατηγορία.

 

TECH INFO

Το εσωτερικό του Kuga είναι ευρύχωρο, τα καθίσματα τοποθετημένα σχετικά ψηλά και η ποιότητα των υλικών καλή. Η σχεδίαση του ταμπλό είναι πιο «πολύπλοκη», συγκριτικά, αλλά η εργονομία κρίνεται θετικά.
Το εσωτερικό του Kuga είναι ευρύχωρο, τα καθίσματα τοποθετημένα σχετικά ψηλά και η ποιότητα των υλικών καλή. Η σχεδίαση του ταμπλό είναι πιο «πολύπλοκη», συγκριτικά, αλλά η εργονομία κρίνεται θετικά.

FORD KUGA 1.5 TDCi 120 PS2WDPOWERSHIFT // OPEL GRANDLAND X 1.6 TURBO D 120 PS AUTO

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ                    4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO   //   4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO

ΚΑΥΣΙΜΟ                                                          ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ  //    ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc)                                                        1.499     //    1.560

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm]                      88 (120)/3.600 // 97 (120)/3.700

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm)                           300/1.500-2.000      //     300/3.500

ΚΙΒΩΤΙΟ                                   ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ 6 ΣΧΕΣΕΩΝ  // AYTOMATO 6 ΣΧΕΣΕΩΝ

ΚΙΝΗΣΗ                                       ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ    //    ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΕΜΠΡΟΣ//ΠΙΣΩ)    ΓΟΝΑΤΑ MacPHERSON ΜΕ ΨΑΛΙΔΙΑ ΒΑΣΗΣ, ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ/ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ, ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ  //  ΓΟΝΑΤΑ MacPHERSON ΜΕ ΨΑΛΙΔΙΑ ΒΑΣΗΣ, ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ/ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ

EΛΑΣΤΙΚΑ       MICHELIN LATITUDE TOUR HP    //    CONTINENTAL CONTI CROSS CONTACT LX2

ΔΙΑΣΤΑΣΗ                                  235/55-R17         //            225/55-R18

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXΥ (mm)                                4.531x1.838x1.703    //     4.477x1.856x1.609

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm)                                                 2.690    //        2.675

ΒΑΡΟΣ (kg)                                                           1.530     //       1.358

ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (l) min/max              456/1.603        //       514/1.652

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (l)                                                 60           //              53

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h)**                         171                //                    185

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ (s)                                                                 

0-80 km/h                                                      8,3 (ΘΕΣΗ «S»)         //          8,1 (ΘΕΣΗ «D»)

0-100 km/h                                                    12,5 (ΘΕΣΗ «S»)       //          11,8 (ΘΕΣΗ «D»)

0-120 km/h                                                    18,1 (ΘΕΣΗ «S»)      //           17,3 (ΘΕΣΗ «D»)

0-400 m                                                         18,5 (ΘΕΣΗ «S»)     //            18,1 (ΘΕΣΗ «D»)

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ (s)

50-80 km/h                                                    4,4 (ΘΕΣΗ «S»)      //             4,3 (ΘΕΣΗ «D»)

70-100 km/h                                                  6,0 (ΘΕΣΗ «S»)      //             5,6 (ΘΕΣΗ «D»)

80-120 km/h                                                  10,5 (ΘΕΣΗ «S»)     //            9,6 (ΘΕΣΗ «D»)

ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ (m)

90-0 km/h                                                         29,8             //                      30,3

120-0 km/h                                                      52,5            //                        54,5

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km)

ΕΝΤΟΣ/ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ*                                          5,1/4,6        //                      5,1/4,2

ΜEΙΚΤΗ*                                                                    4,8              //                       4,6

ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ                                                        8,3             //                        7,1

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km)*                                           124              //                       118

ΘΟΡΥΒΟΣ, ΘΕΣΗ «D» (dBA)

90 km/h                                                         60             //                         60

110 km/h                                                       63             //                         62

130 km/h                                                       67             //                         64

ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ (ΕΥΡΩ)        27.751 BUSINESS»)    //  27.300 («X-CITE»)

ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΕΥΡΩ)                                         148,80   //    115,64

* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.

 

FORD KUGA 1.5 TDCi 120 PS 2WD POWERSHIFT

ΥΠΕΡ

  • ΑΔΡΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ,
  • ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,
  • ΦΡΕΝΑ (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ).

ΚΑΤΑ

  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ,

  • ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΩΝ (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ),

 

 

OPEL GRANDLAND X 1.6 TURBO D 120 PS AUTO

ΥΠΕΡ

  • ΣΧΕΔΙΑΣΗ,
  • ΕΥΡΥΧΩΡΙΑ,
  • ΕΠΙΠΕΔΟ ΘΟΡΥΒΟΥ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ

ΚΑΤΑ

  • ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΗΚΩΝ ΕΝΤΟΣ,
  • ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ,
 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)

FORD KUGA 1.5 TDCi 120 PS2WD  POWERSHIFT   //   OPEL GRANDLAND X 1.6 CDTi 120 PS AUTO

  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ                                                 7        //       8
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ                                                  7        //        7
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ                                             7         //       8
  • ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ                               9         //       9
  • ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ                           9         //       8
  • ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ                                             9         //       9
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ                                                    9        //        9
  • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ                                     8         //       8
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ                                               9         //       9
  • VALUE FOR MONEY                                   8          //      8

       ΣΥΝΟΛO                                                          82        //      83

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ FORD KUGA 1.5 TDCi 120 PS 2018   TIMH €26.404   ΤΕΛΗ €273,8

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.499, Turbo, 4 Κύλινδρος, Σε σειρά  ΚΑΥΣΙΜΟ Πετρέλαιο

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 88(120)/3.600  ΡΟΠΗ Nm/rpm 300/1.500-2.000

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αυτόματο, 6 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 12,4 sec, τελική 171 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 4,8 L/100km, 124 g/km

FORD KUGA 1.5 TDCi 120 PS 2018

ΥΠΕΡ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ENTONH ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ, ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,ΦΡΕΝΑ.

ΚΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ OPEL Grandland X 1.6TD 120 PS AUTO 2018   TIMH €   ΤΕΛΗ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ,   ΚΑΥΣΙΜΟ

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm   ΡΟΠΗ Nm/rpm

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε sec, τελική km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 L/100km, g/km

OPEL Grandland X 1.6TD 120 PS AUTO 2018

ΥΠΕΡ

ΚΑΤΑ