To νέο Hyundai Veloster έχει και πάλι 2+1 πόρτες για τους επιβάτες


Πρεμιέρα στο Detroit και για τη δεύτερη γενιά του ίσως πιο ιδιαίτερου μοντέλου της Hyundai, του Veloster. Το οποίο μένει πιστό στο ιδιαίτερο και ταυτόχρονα χαρακτηριστικό σχεδιαστικό concept με τη μια πόρτα από την πλευρά του οδηγού και τις δύο από του συνοδηγού.

  • 16/1/2018

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

Η καινούργια γενιά του χαρακτηρίζεται από νέα, τρισδιάστατη μάσκα που συνδυάζεται τόσο με LED φώτα ημέρας όσο και προβολείς. Εδώ και σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο οι εμπρός κολώνες βρίσκονται λίγο πιο πίσω, η οροφή είναι επιμηκυμένη και τα φτερά πιο τονισμένα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν ο διαχύτης και οι κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις για την εξάτμιση, καθώς και τα φώτα LED.

Στο εσωτερικό και στο κέντρο του καινούργιου ταμπλό υπάρχει μια ελεύθερη οθόνη αφής, ο πίνακας αποτελείται από δύο στρογγυλά όργανα, η εκκίνηση γίνεται με μπουτόν, ενώ στα εξτρά περιλαμβάνεται και HUD. Σπορ στοιχεία υπάρχουν και στο εσωτερικό, όπως μπάκετ καθίσματα και μπλε λεπτομέρειες για το διάκοσμο, ενώ για τις επιδόσεις του Hyundai Veloster N σημειώστε ένα 6,1 sec για το 0-100 kmh.

Το νέο Veloster θα κατασκευάζεται στην Κορέα και δεν θα έρχεται στην Ευρώπη. Για τις ΗΠΑ η γκάμα των κινητήρων του αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο 2.000 cc με 150 PS στη βάση και έναν turbo 1.600 cc με 201 PS για τη συνέχεια. Και οι δύο συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων. Για τον πρώτο διατίθεται και κλασικό αυτόματο επίσης 6 σχέσεων, ενώ για το δεύτερο το αυτόματο είναι διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.

Η κορυφαία έκδοση του Veloster είναι και η πιο σπορ και ονομάζεται Ν. Ο κινητήρας της είναι ένας turbo 2.000 cc με 275 PS που συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων με κοντές διαδρομές. Κινητήριοι τροχοί είναι και πάλι οι εμπρός. Σε σχέση με τις στάνταρ εκδόσεις εδώ η ρύθμιση της ανάρτησης είναι πιο σφιχτή, το σύστημα διεύθυνσης πιο σπορτίφ, υπάρχει ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό, καθώς και μεγαλύτερα φρένα.