CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
CES 2018 - BYTON CONCEPT

Το Byton Concept SUV είναι κινέζικο με 476 PS 8/1

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

Η υπόθεση αποκτά ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον αφού πίσω από την start-up Byton υπάρχει το πρόσωπο του Carsten Breitfled, πρώην στελέχους της BMW και ειδικότερα του υπεύθυνου στο τμήμα ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων «i». Το concept της Byton είναι ένα premium καθαρά ηλεκτρικό SUV που θα μπει στην παραγωγή τον επόμενο χρόνο και στις ΗΠΑ θα κοστίζει περίπου 45.000 δολάρια.

Το μήκος του πρώτου δείγματος της Byton φτάνει τα 4,85 m, το πλάτος τα 1,94 m και το ύψος τα 1,65 m, ενώ το σύνολο τονίζουν οι τεράστιοι τροχοί 22 ιντσών. Φυσικά υπάρχουν φουλ LED προβολείς παντού, ενώ στο εσωτερικό την προσοχή τραβά το ταμπλό που καλύπτεται από μία ενιαία διαδραστική οθόνη (ουσιαστικά αποτελείται από τρεις) που υποστηρίζει πλήρη διασύνδεση (5G με ταχύτητα έως 10 gigabytes/sec) με φορητές συσκευές, μια σειρά από apps, απεικονίζει τα πρόσωπα των πίσω επιβατών για καλύτερη επικοινωνία του οδηγού π.χ. με παιδιά κ.α., υποστηρίζει αναγνώριση οδηγών/χρηστών για να ξεκλειδώνει τις πόρτες και για να προσαρμόζει τα πάντα στο προφίλ τους, ενώ στο τιμόνι είναι ενσωματωμένη μία μικρή οθόνη 8 ιντσών με όλες τις πληροφορίες για το όχημα και την διαδρομή.

Σύμφωνα με το Concept αναμένεται να υπάρχουν δύο εκδοχές, μία βασική με έναν ηλεκτροκινητήρα των 272 PS στον πίσω άξονα και μία τετρακίνητη με δύο μοτέρ και συνδυαστική ισχύς στα 476 PS. Η αυτονομία θα ξεκινά από τα 400 km (θα υπάρχει και επιλογή για μεγαλύτερη μπαταρία που θα δίνει πάνω από 500 km) και η Byton σημειώνει πως πρόκειται για μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.

Αξιοσημείωτο είναι πως το μοντέλο που θα περάσει στην παραγωγή το 2019 θα έχει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3, ενώ τον επόμενο χρόνο υπάρχει προοπτική αναβάθμισης σε επίπεδο 4. Μετά το 2020 η Byton σχεδιάζει να λανσάρει στην αμερικανική (και φυσικά κινεζική) αγορά ένα sedan και ένα compact διαστάσεων μοντέλο στοχεύοντας σε ένα μεγάλο βαθμό στην κυριαρχία της Tesla.  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ