CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
SSANGYONG MUSSO

H SsangYong παρουσίασε το Musso 12/3

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Η είσοδος ακόμη και της Mercedes με την X-Class έχει πλέον φέρει τόσες πολλές επιλογές στην κατηγορία των pick-up που θα έλεγε κανείς πως υπάρχουν επιλογές για όλα τα γούστα. Μία από αυτές είναι και το Musso που βρίσκεται πιο κοντά στα Nissan Navara, Renault Alaskan, Mitsubishi L200, Toyota Hilux κ.α. Πρόκειται για ένα τετράθυρο ημιφορτηγό που βασίζεται στο Rexton  με ωφέλιμο φορτίο 1 tn και δυνατότητα έλξης 3,5 tn.

Ο πετρελαιοκινητήρας των 2,2 lt είναι της σειράς e-XDi220 που αποδίδει 181 PS στις 4.000 rpm και 420 Nm από τις 1.600 έως τις 2.600 rpm. Πρόκειται για το μοτέρ του Rexton που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 6άρι της Aisin. Οι Κορεάτες κάνουν ιδιαίτερο λόγο για το άκαμπτο πλαίσιο και τις δυνατότητες της τετρακίνησης (κατά κύριο λόγο η ροπή μεταφέρεται στους πίσω τροχούς) που συνδυάζεται και με «κοντές» σχέσεις.

Στο ιδιαίτερα προσεγμένο εσωτερικό βλέπουμε να υπάρχει μία κεντρική οθόνη 8 ιντσών. Η κορεατική εταιρία αναφέρει πως υπάρχουν ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμός… μέχρι και πλήρης συνδεσιμότητα με smartphones με υποστήριξη σε πρωτόκολλο Apple CarPlay και Android Auto.

Το νέο SsangYong Musso κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας (της οποίας το 73% κατέχει η Mahindra & Mahindra) στη Νότιο Κορέα και στην Ευρώπη θα διατεθεί σε συγκεκριμένες επιλεγμένες αγορές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ