CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
VALENTINO ROSSI

Κάτι τρέχει με τον «Vale»… 16/3

  • img
  • img
  • img

Άλλοι στην ηλικία του θα είχαν ήδη αποσυρθεί από την ενεργό δράση και θα απολάμβαναν τα εκατομμύρια που με κόπο και… ρίσκο έβγαλαν κατά τη διάρκεια της καριέρας τους. Ο Valentino Rossi, όμως, είναι μια εντελώς διαφορετική περίπτωση αθλητή.

Έχοντας φτάσει αισίως στην τελευταία χρονιά της τέταρτης δεκαετίας της ζωής του, ο «γιατρός» των δύο τροχών σκέφτεται όλα τα υπόλοιπα εκτός από το να αποσυρθεί στο ράντσο του στην Ταβούλια και να επικεντρωθεί στην ανάδειξη νέων «αστεριών» των δύο τροχών.

Δεν χωρά αμφιβολία πως για τον Rossi οι αγώνες είναι η ίδια η ζωή του. Το έχει αποδείξει, άλλωστε, όλα αυτά τα χρόνια, με πιο τρανό παράδειγμα την περασμένη σεζόν, όταν κατέρριψε κάθε ρεκόρ ανάρρωσης έπειτα από το κάταγμα που υπέστη στο πόδι κάνοντας προπόνηση, κι επέστρεψε στη δράση έπειτα από λιγότερο από έναν μήνα.

Δεν μπορεί χωρίς αγώνες ο Valentino. Δεν μπορεί, όμως, και χωρίς νίκες. Ακόμα και την περυσινή σεζόν, ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου και σε 22 χρόνια επαγγελματικής καριέρας, από το 1996 όταν και πρωτοεμφανίστηκε στα 125 cc με την Aprilia RS125 της Scuderia AGV Aprilia, μόνο τη διετία της συνεργασίας του με τη Ducati, το 2011 και το 2012, δεν πανηγύρισε έστω μία νίκη.

Αποτελεί κομβικής σημασίας στοιχείο για τον Rossi να μπορεί να κερδίζει. Δεν του αρκεί απλά να… γυρίζει μέσα στις πίστες, θυμίζοντας απλά κάτι από τον Rossi των εννέα παγκόσμιων τίτλων σε όλες τις κατηγορίες. Ναι, έχουν περάσει εννέα χρόνια από το τελευταίο του Πρωτάθλημα, το 2009 με τη Yamaha, όμως όσο ο ίδιος αισθάνεται ικανός να πρωταγωνιστεί, θα τρέχει στο MotoGP.

Καθοριστικό, λοιπόν, θα είναι το πρώτο τρίμηνο της νέας σεζόν. Εάν η Yamaha καταφέρει να φτιάξει μια μοτοσικλέτα που να «ταιριάζει» στον Rossi, να τον κάνει να αισθάνεται άνετα και να μπορεί να διεκδικεί νίκες και –γιατί όχι;- και τον Παγκόσμιο τίτλο, ο «γιατρός» θα πει το «ναι» στην επέκταση της συνεργασίας του με την ιαπωνική ομάδα.

Είναι γεγονός πως τα χρόνια έχουν περάσει κι αυτό φαίνεται και από το ότι και ο ίδιος ο Valentino παραδέχθηκε πως για πρώτη φορά στην καριέρα του οι όποιες συζητήσεις θα αφορούν σε μονοετές συμβόλαιο, κι όχι σε διετές, όπως συνήθιζε να υπογράφει έως τώρα. Γνωρίζει πολύ καλά πως είναι σε μια ηλικία που μπορεί το μυαλό να θέλει, όμως κάποια στιγμή το σώμα να αρνηθεί να… ακολουθήσει. Και το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε θα ήταν να αποσυρθεί από την ενεργό δράση κι ο κόσμος να μην τον μνημονεύει για τα ασύλληπτα κατορθώματά του, αλλά για το (πιθανά άδοξο) φινάλε της καριέρας του.

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 MOTOGP 25/5

    MotoGP: Πολλά τα ανοικτά μέτωπα για τις ομάδες...

    Και η 'silly season' στο MotoGP καλά κρατεί! Μπορεί οι ομάδες να προσπαθούν να κλείσουν τα βασικά 'μέτωπα' ενόψει του 2019, εντούτοις οι ανοιχτές υποθέσεις είναι πολλές κι εξόχως καθοριστικές. Με βασικές, όπως εξελίσσονται τα πράγματα, αυτές των Dani...

  • 8/4

    MotoGP|Αργεντινή: Η ντροπιαστική στιγμή που ο Marquez διεμβολίζει τον Rossi [Video]

    Κανονικά θα έπρεπε να είχαν βγάλει οι διοργανωτές μαύρη σημαία και όχι να περίμεναν μισή ώρα μετά το πέρας του αγώνα για να τον τιμωρήσουν. Ο Marc Marquez κατάφερε να τραβήξει τα βλέμματα επάνω του στην Αργεντινή, αλλά για εντελώς αρνητικό λόγο.

  • 2018 MOTO GP 19/3

    2018 MOTO GP: Επίδειξη δύναμης από τη Ducati

    Η εκκίνηση του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP ήταν ακριβώς αυτή που περιμέναμε. Στη φωτισμένη από τους προβολείς πίστα του Κατάρ, οι αναβάτες του κορυφαίου Πρωταθλήματος στους δύο τροχούς έδωσαν μια μοναδική παράσταση, στέλνοντας το καταλληλότερο μήνυμα ενόψει της σεζόν...

  • VALENTINO ROSSI 16/3

    Κάτι τρέχει με τον «Vale»…

    Στα 39 χρόνια του, ο Valentino Rossi είναι έτοιμος για ακόμα μία σεζόν στα MotoGP και συνολικά για μια ακόμη τριετία μετά τη χθεσινή επέκταση του συμβολαίου του με τη Yamaha. Πόσο ανταγωνιστικός, όμως, μπορεί να είναι σε αυτή την ηλικία;

  • MOTOGP 23/1

    Ποιός μπορεί να σπάσει την "διαρχία" Ιταλών και Ισπανών στο MotoGP;

    Ισπανία και Ιταλία κυριαρχούν απόλυτα στις τρεις κατηγορίες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος μοτοσικλετών.