Νυχτερινός αγώνας με στυλ hypersoft


Το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της Σιγκαπούρης είναι ότι πρόκειται για το μοναδικό νυχτερινό αγώνα του πρωταθλήματος, ο οποίος θέτει μερικές μοναδικές προκλήσεις και υπόσχεται συναρπαστικό θέαμα.

  • 13/9/2018

Στο Grand Prix της Σιγκαπούρης θα εμφανιστεί για 3η φορά φέτος (μετά το Μονακό και τον Καναδά) η P Zero ροζ, εξαιρετικά μαλακή γόμα. Επίσης είναι η 4η φορά φέτος που υπάρχει ένα κενό ανάμεσα στις επιλεγείσες γόμες. Στη Marina Bay θα δούμε την εξαιρετικά μαλακή (hypersoft) και την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft). Μετά όμως υπάρχει κενό καθώς έγινε επιλογή της μαλακής γόμας (soft). Θα λείπει η πολύ μαλακή γόμα (supersoft): Είναι η πρώτη φορά που γίνεται ένας τέτοιος συνδυασμός. Επίσης, η P Zero ροζ εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft) εμφανίζεται για πρώτη φορά στη Σιγκαπούρη. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι έχουμε δυο επίπεδα πιο μαλακή γόμα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, πάρα πολύ μαλακή γόμα καθότι όλες οι φετινές γόμες είναι ένα επίπεδο πιο μαλακές, από τις αντίστοιχες του 2017. Νυχτερινός αγώνας σημαίνει ότι δεν ισχύει η τυπική διακύμανση θερμοκρασίας που απαντάται στους απογευματινούς αγώνες.

Το Grand Prix της Σιγκαπούρης διεξήχθη πρώτη φορά το 2008, φέτος κλείνει 10 χρόνια. Η δε διαδρομή έχει 23 στροφές τις περισσότερες από κάθε άλλη πίστα της F1. Αυτό σημαίνει πως τα ελαστικά δουλεύουν συνεχώς κατά τη διάρκεια του γύρου. Το δε πίσω αριστερά ελαστικό καταπονείται περισσότερο στη Σιγκαπούρη, στον δεύτερο πιο αργό σε ρυθμό γύρο πρωταθλήματος, μετά απ’ αυτόν στο Μονακό. Πέρυσι ο Sebastian Vettel έσπασε το ρεκόρ πίστας στις κατατακτήριες δοκιμές: Φέτος με την εξαιρετικά μαλακή γόμα περιμένουμε νέο ρεκόρ. Επίσης πέρυσι για πρώτη φορά στη Σιγκαπούρη είχαμε βροχή κατά τη διάρκεια του αγώνα: Ο Lewis Hamilton κέρδισε με στρατηγική μιας αλλαγής, έβγαλε τα ενδιάμεσα ελαστικά και έβαλε την πάρα πολύ μαλακή γόμα στον 29ο γύρο. Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι σε όλους τους προηγούμενους αγώνες στη Σιγκαπούρη έχει εμφανιστεί αυτοκίνητο ασφαλείας (ρεκόρ 100%). Αυτό επηρεάζει σημαντικά την στρατηγική και συχνά ο αγώνας φτάνει στο χρονικό όριο των δυο ωρών. Άλλη μεγάλη πρόκληση είναι ότι ο αγώνας διεξάγεται σε δρόμους πόλης οπότε η διαδρομή χωρίς στρωμένη γόμα (‘green’), γλιστρά στην πρώτη περίοδο. Επίσης οι ομάδες πρέπει να συνυπολογίσουν όλα όσα απαντώνται στο συνήθη εξοπλισμό των δημόσιων δρόμων. Η φορά του γύρου είναι αντίθετη των δεικτών του ρολογιού.

Το πρόγραμμα εξέλιξης ελαστικών της Pirelli για το 2019 συνεχίζεται την ερχόμενη εβδομάδα. Οι Ferrari και Mercedes θα δοκιμάσουν σλικ ελαστικά την Πέμπτη και την Παρασκευή στο Paul Ricard. Την προηγούμενη εβδομάδα ο Lando Norris με McLaren, στην ίδια πίστα, συμπλήρωσε 254 γύρους δοκιμάζοντας βρόχινα ελαστικά.