Οι κατατακτήριες του sprint του GP Κίνας μπορεί να υπέδειξαν ότι ο Max Verstappen δεν μπορούσε να ταυτίσει τον ρυθμό του με εκείνον των πρωτοπόρων, Lando Norris, Lewis Hamilton και Fernando Alonso, όμως μόλις 9 γύροι χρειάστηκαν στον Ολλανδό για να «καθαρίσει» τον ανταγωνισμό και να τεθεί επικεφαλής, κερδίζοντας τελικά τον αγώνα του Σαββάτου.
Δεύτερος τερμάτισε ο Lewis Hamilton, ο οποίος ηγήθηκε του sprint από τον πρώτο μέχρι τον 9ο γύρο κι έδειξε αρκετά καλό δείγμα ρυθμού με τη μέση γόμα. Ο Sergio Perez, μετά από μια συναρπαστική, τετραπλή μάχη για την τρίτη θέση, επικράτησε αμφότερων των Ferrari, που ακολούθησαν, με τον Charles Leclerc να τερματίζει μπροστά από τον Carlos Sainz.
Οι δύο πιλότοι της McLaren βρέθηκαν στην έκτη κι έβδομη θέση. Ο Lando Norris βρέθηκε έκτος, αφού κατέληξε πίσω από τις Ferrari από τον πρώτο γύρο, όπου είχε τη μικρή έξοδο στη μάχη του με τον Hamilton, με τον Oscar Piastri να έρχεται πίσω του.
Τη βαθμολογούμενη οκτάδα ολοκλήρωσε ο George Russell, που απέδειξε ότι το πείραμα του ιδίου και της Mercedes, να επιλέξουν τη μαλακή γόμα για το δικό του sprint, καρποφόρησε.
Ο αγώνας ανά γύρο
Εκκίνηση: Μετά από μια εξαιρετική εκκίνηση, ο Lewis Hamilton κατάφερε να προσπεράσει τον Lando Norris μένοντας στην εσωτερική των στροφών 1 και 2, με τον δεύτερο να μη βρίσκει την πρόσφυση, ώστε να κρατηθεί δίπλα του, βγαίνοντας εκτός ορίων πίστας και πέφτοντας πίσω από τις δύο Ferrari.
Ταυτόχρονα, ο Carlos Sainz πέρασε τον Sergio Perez, που ξεκινούσε μπροστά του, ξεκινώντας να ασκεί πίεση στον Max Verstappen, που έδειξε να αντιμετωπίζει κάποιο μικρό ζήτημα με την απόδοση του κινητήρα.
Γύρος 4: Μερικές αλλαγές και ρυθμίσεις στο μονοθέσιο, ο Verstappen βρήκε τον ρυθμό που του έλειπε, ροκανίζοντας τη διαφορά του από τους πρωτοπόρους, Hamilton κι Alonso.
Γύρος 6: Ο Perez μπήκε εντός της ζώνης DRS του Sainz, ενώ το ίδιο έκανε κι ο ομόσταβλός του, Verstappen, πλησιάζοντας τον Alonso. Σε αυτή τη φάση, το γυρολόγιό του έδειχνε ότι οι χρόνοι του ήταν περίπου 0,4 sec ταχύτεροι από τους αντίστοιχους του πρώτου, Hamilton.
Γύρος 7: Με την πίσω αεροτομή του ανοιχτή στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, ο Verstappen πέρασε τον Alonso πριν καν φτάσει στην πρώτη στροφή.
Γύρος 9: Ο Hamilton είχε ένα μικρό μπλοκάρισμα στη φουρκέτα, με τον Ολλανδό να μπαίνει αμέσως στη ζώνη DRS και να τον περνά λίγο αργότερα.
Γύρος 14: Ένα τρενάκι DRS είχε σχηματιστεί πίσω από τον Alonso, με τους Sainz, Perez και Leclerc να βρίσκονται όλοι στη μάχη για την τρίτη θέση. Αμφότερες οι Ferrari έδειξαν ιδιαίτερα «πεινασμένες» για μεγαλύτερες επιδόσεις.
Γύρος 16: Σε μια άκρως εντυπωσιακή μάχη, ο Perez πέρασε τέθηκε επικεφαλής αυτού του «τρένου,» με τον Leclerc και τον Sainz να ακολουθούν. Ο Alonso, έχοντας πάθει κλατάρισμα κατά τη διάρκεια αυτής της τετραπλής μάχης, έλαβε την οδηγία από την ομάδα του να επισκεφτεί τα pits, ώστε να αποσυρθεί από τον αγώνα.
Σε αυτή τη φάση, οι αγωνοδίκες σημείωσαν το συμβάν που είδε τις δύο Ferrari να έρχονται σε επαφή, όπως κι εκείνη της συμπεριφοράς του Alonso κατά τη διάρκεια εκείνου του γύρου, πιο συγκεκριμένα για τη φερόμενη κίνησή του να πιέσει τον Sainz εκτός πίστας.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Οδηγός | Χρόνος |
1 | Max Verstappen | 19 Laps |
2 | Lewis Hamilton | 13,043 |
3 | Sergio Perez | 15,258 |
4 | Charles Leclerc | 17,486 |
5 | Carlos Sainz | 20,696 |
6 | Lando Norris | 22,088 |
7 | Oscar Piastri | 24,713 |
8 | George Russell | 25,696 |
9 | Zhou Guanyu | 31,951 |
10 | Kevin Magnussen | 37,398 |
11 | Daniel Ricciardo | 37,840 |
12 | Valtteri Bottas | 38,295 |
13 | Esteban Ocon | 39,841 |
14 | Lance Stroll | 40,299 |
15 | Pierre Gasly | 40,838 |
16 | Yuki Tsunoda | 41,870 |
17 | Alex Albon | 42.998s |
18 | Logan Sargeant | 46,352 |
19 | Nico Hulkenberg | 49,630 |
Fernando Alonso | DNF |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Leclerc: «Ο Sainz είναι καλύτερος από εμένα τελευταία»
Preview και πρόγραμμα GP Κίνας: Στη Σαγκάη για πρώτη φορά από το 2019
F1: Ανακοινώθηκε το καλεντάρι του 2025 - Πρεμιέρα με Αυστραλία για πρώτη φορά από το 2019