Δεν ανησυχεί ο Verstappen για τον κινητήρα της Red Bull ενόψει των νέων κανονισμών


Παρά τα πρόσφατα ρεπορτάζ σχετικά με καθυστερήσεις στην εξέλιξη των κινητήρων της Red Bull για το 2026, ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δε βλέπει λόγο ανησυχίας.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: Mark Thompson - Getty Images Red Bull Content Pool
  • 2/4/2024

Το 2026 πλησιάζει και μαζί του κι οι νέοι κανονισμοί της Formula 1, που θα φέρουν σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των μονοθεσίων συνολικά, κι ειδικότερα των κινητήρων.

Μία από τις βασικότερες αλλαγές είναι η αφαίρεση της μονάδας MGU-H, με την αναπόφευκτη μείωση της συνολικής ισχύος που θα επέλθει να αντισταθμίζεται με την αύξηση της ισχύος του ηλεκτρικού μέρους του κινητήρα από τα 150 kW στα 350 kW, δηλαδή 475 PS. Εκτός αυτού, ο υβριδικός turbo κινητήρας V6 θα τροφοδοτείται από 100% βιώσιμα καύσιμα, με τη FIA να εστιάζει στην επίτευξη μηδενικού ανθρακικού αποτυπώματος.

Με τον ερχομό των ανανεωμένων κανονισμών, η Red Bull θα περάσει από τους κινητήρες της Honda σε εκείνους της δικής της, Red Bul Powertrains, οι οποίοι θα εξελίσσονται στο Milton Keynes με τη βοήθεια του νέου συνεργάτη της ομάδας, Ford.

Σύμφωνα με τον team principal της Red Bull, Christian Horner, αυτή η αλλαγή είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει κληθεί να αντιμετωπίσει η ομάδα στην 20ετή ιστορία της. Λέγεται, μάλιστα, ότι το πρότζεκτ έχει καθυστερήσει σημαντικά κι ότι βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, σε σχέση με τους κινητήρες των αντίπαλων ομάδων.

Ωστόσο, ο Max Verstappen δήλωσε ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας γι αυτό το θέμα. «Φυσικά, είμαι σε στενή επαφή με τον Christian και τους ανθρώπους που εργάζονται εκεί, σχετικά με αυτό,» είπε. «Όλοι κάνουν το καλύτερο που μπορούν, οπότε δεν υπάρχει λόγος να πανικοβαλλόμαστε γι αυτό. Δεν έχει έρθει το 2026 ακόμη.»

Ο Ολλανδός αναγνώρισε ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερα δύσκολο έργο για τη νεοσύστατη Red Bull Powertrains, σε συνεργασία με τη Ford, να σταθεί απέναντι σε ήδη υπάρχοντες κατασκευαστές που έχουν εμπειρία χρόνων στον χώρο της F1:

«Γνωρίζουμε ότι είναι μία πολύ μεγάλη αποστολή, και δεν το υποτιμούμε καθόλου. Και με τόσους πολλούς επιτυχημένους κατασκευαστές κινητήρων, δε θεωρούμε ότι θα είναι εύκολο να τους κερδίσουμε.

«Όμως έχουμε πολλούς ικανούς ανθρώπους, που εργάζονται πάνω στο πρότζεκτ κι είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι γι αυτό. Οπότε, ο χρόνος θα δείξει, φυσικά, πού θα βρισκόμαστε.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

F1 2026: Με τροχούς 18 ιντσών κι ελαστικά μικρότερων διαστάσεων

F1: Στην πλήρη εξαγορά της Sauber προχωρά η Audi πριν την είσοδό της το 2026

Η F1 απέρριψε την είσοδο της Andretti - Πώς δικαιολογεί την απόφασή της