Με στόχο τη δημιουργία αποδοτικότερων και φιλικότερων προς το περιβάλλoν προτάσεων, η BMW δεν θα προχωρήσει στην εξέλιξη δωδεκακύλινδρων εκδόσεων για τη νέα Σειρά 8.
Οι κορυφαίες εκδόσεις του επιβλητικού σε διαστάσεις coupe θα εφοδιάζονται με οκτακύλινδρους κινητήρες βενζίνης, ενώ δεν θα λείπουν και τα εξακύλινδρα σύνολα για εκείνους που οι επιδόσεις δεν αποτελούν προτεραιότητα.
Παρόλα αυτά, η απόφαση των Βαυαρών να μην τοποθετήσουν V12 κινητήρες κάτω από το καπό της νέας BMW Σειράς 8, “σπάει” μια παράδοση ετών που είχε “κτισεί” τη δεκαετία του 1990 η προηγούμενη γενιά του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με αξιωματούχο της βαυαρικής φίρμας, πέρα από την ενεργοβόρα φύση ενός δωδεκακύλινδρου κινητήρα, ένα ακόμα πρόβλημα που προκύπτει από τη χρήση του είναι το υψηλό βάρος, το οποίο με τη σειρά του καθιστά ανέφικτη την επιθυμητή ισορροπία ανάμεσα στους δύο άξονες.
Η ίδια πηγή απέκλεισε και την εξέλιξη υβριδικών εκδόσεων, μιας και στο Μόναχο θεωρούν ότι έχουν επιτύχει τον στόχο τους με τους σημερινούς συνδυασμούς κινητήρων-πλαισίου.