To DS 3 απέκτησε υβριδική έκδοση - Η τιμή της στην Ελλάδα


Ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι τώρα διαθέσιμο για παραγγελία στο DS 3. Τα πλεονεκτήματα της νέας έκδοσης.

  • ΦΩΤΟ: DS AUTOMOBILES
  • 9/5/2024

H DS ετοιμάζεται να παρουσιάσει εντός του 2024 νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ωστόσο λίγο πριν το λανσάρισμά τους εισάγει καινούριες «εξηλεκτρισμένες» επιλογές, με έναρξη το νέο DS 3 HYBRID.

Με το DS 3 HYBRID, οι πελάτες της DS Automobiles μπορούν να επωφεληθούν από την αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, αφού σε σύγκριση με έναν βενζινοκινητήρα, υπερέχει σε επίπεδο άνεσης, ενεργειακής απόδοσης και κόστος λειτουργίας.

Η άνεση της απρόσκοπτης λειτουργίας

Το DS 3 HYBRID ξεκινά αθόρυβα χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια, με μηδενικές εκπομπές CO2, ενώ όταν απαιτηθεί συνδυάζει ταυτόχρονα δύο διαφορετικές μορφές ενέργειας για αξιοσημείωτη οδηγική άνεση και τεράστια αποδοτικότητα. Συγκεκριμένα, σε μια αστική διαδρομή αρκετών χιλιομέτρων, η τεχνολογία HYBRID καθιστά δυνατή την ηλεκτροκίνηση για περισσότερο από το 50% της διαδρομής, με όφελος έως και 40% στην κατανάλωση καυσίμου.

Στο δρόμο, ο συνδυασμός βενζίνης και ηλεκτρικής ενέργειας προσφέρει αποτελεσματικότητα και ευελιξία στην οδήγηση. Ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει πρόσθετη ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ σε περίπτωση έντονης επιτάχυνσης, πραγματοποιείται αύξηση της ισχύος που επιτρέπει καλύτερες επιδόσεις με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Το σύστημα HYBRID είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί αυτόνομα. Η μπαταρία φορτίζεται αυτόματα κατά την οδήγηση, χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν καλώδια. Καθώς τα στάδια επιβράδυνσης ελέγχονται αυτόματα με σκοπό την ανάκτηση ενέργειας, η χρήση του μηχανικού συστήματος πέδησης περιορίζεται σημαντικά, μειώνοντας τόσο τις φθορές όσο και τις εκπομπές μικροσωματιδίων. Η αθόρυβη λειτουργία του DS 3 HYBRID στην πόλη συμβάλλει θετικά στο περιβάλλον και τους κατοίκους, ενώ για την ασφάλεια των πεζών ένας ελαφρύς θόρυβος (AVAS) παράγεται όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως 30 km/h.

Σε σύγκριση με το DS 3 PureTech 130 EAT8, στον συνδυαστικό κύκλο WLTP, το DS 3 HYBRID έχει κέρδος σχεδόν 20% σε κατανάλωση (1,2 lt καυσίμου λιγότερα απαιτούνται για κάθε 100 χιλιόμετρα) και μείωση κατά 27 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (ή -19%) σε 112 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, και συνεπώς το DS 3 HYBRID δεν υπόκειται σε τέλη κυκλοφορίας. Στην πόλη, η μείωση της κατανάλωσης φθάνει έως και 38%.

Τοποθετημένα κάτω από το καπό και στο πάτωμα, τα εξαρτήματα HYBRID δεν επηρεάζουν την πρακτικότητα και τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, όντας ίδια ακριβώς με την βενζινοκίνητη έκδοση.

Αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα για μέγιστη άνεση

Το σύστημα  κίνησης του DS 3 HYBRID αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 136 PS / 230 Nm σε συνδυασμό με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW (28 PS) και 55 Nm. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 0,9 kWh τροφοδοτεί το αυτοφορτιζόμενο ηλεκτρικό σύστημα.

Ο βενζινοκινητήρας αποτελεί σημαντικότατη εξέλιξη του πολυβραβευμένου κινητήρα PureTech, με ειδική προσαρμογή για το σύστημα HYBRID. Είναι τρικύλινδρος με χωρητικότητα 1.199 cc, αποδίδει 136 PS, με 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Λειτουργεί σε κύκλο Miller, ο οποίος παρέχει υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση και, επομένως, σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Ο κινητήρας είναι επίσης εξοπλισμένος με καδένα χρονισμού και νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας για μεγιστοποίηση της αντοχής και της απόκρισης στις χαμηλές στροφές.

Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, είναι ενσωματωμένος στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων e-DCS6. Με 21 kW (28 PS) και μέγιστη ροπή 55 Nm, μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια υπό μέτρια φορτία, χωρίς υποβοήθηση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κατά την επιβράδυνση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την ανάκτηση κινητικής ενέργειας και την τροφοδοσία της μπαταρίας, παρέχοντας ταυτόχρονα ενέργεια για την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα.

Το κιβώτιο ταχυτήτων e-DCS6 συμβάλλει επίσης στην άνεση και την αποδοτικότητα του DS 3 HYBRID. Περιορίζοντας τα διαλείμματα στη ροπή, δίνει την αίσθηση μιας εξαιρετικά ομαλής οδήγησης. Ο ηλεκτροκινητήρας, ο μετατροπέας και ο υπολογιστής είναι ενσωματωμένα σε αυτό για εξοικονόμηση χώρου και μάζας.

Για το νέο DS 3 HYBRID, το 0-100 km/h καλύπτεται σε 8,4 sec (1,2 ταχύτερα από την έκδοση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8), ενώ ο χρόνος εκκίνησης από στάση στα 1000 μέτρα μειώνεται κατά 1,1 sec στα 29,7 sec.

Βοηθώντας τον οδηγό να μεγιστοποιήσει την αποδοτικότητα

Πίσω από το τιμόνι, καθώς οι εναλλαγές μεταξύ των δύο κινητήρων είναι ανεπαίσθητες, η ένδειξη ταχύτητας γίνεται μπλε όταν η κίνηση γίνεται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Στην ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων, η ροή ενέργειας εμφανίζεται μαζί με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και την κατάσταση λειτουργίας της, μέσω ενός μετρητή ισχύος. Το ποσοστό της απόστασης που διανύεται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια εμφανίζεται στον ενσωματωμένο υπολογιστή ταξιδίου και επίσης στο τέλος κάθε διαδρομής εμφανίζεται το ποσοστό της απόστασης που διανύθηκε μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

Για να βοηθηθούν οι οδηγοί στην καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του συγκεκριμένου υβριδικού συστήματος, η DS Automobiles θα προσφέρει σε κάθε πελάτη καθοδήγηση κατά την παράδοση των DS 3 HYBRID. Στόχος είναι να μπορέσουν όλοι να μεγιστοποιήσουν την οδηγική τους άνεση και αποδοτικότητα.

Στην Ελλάδα, το νέο DS 3 Hybrid ξεκινά από τις 32.800 € στην έκδοση Bastille, ενώ για την έκδοση Performance Line απαιτούνται 33.800 €. Δείτε το νέο τιμοκατάλογο της φίρμας πατώντας ΕΔΩ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

DS 3: Νέα γκάμα εκδόσεων με αναβαθμισμένο εξοπλισμό - Δείτε τις τιμές

Test Drive: DS 3 1.5 BlueHDi 130 EAT8 Bastille - Δοκιμάζουμε το αναβαθμισμένο ελιτ SUV

Αυτό είναι το DS 7 E-TENSE 4x4 360 του πρωταθλητή Jean-Eric Vergne (photos)