Το αφεντικό της Mercedes λέει πως υπάρχει ακόμη ισχυρή ζήτηση για το diesel


Ο Dieter Zetsche επισήμανε μεταξύ άλλων την σημαντικότητα της πετρελαιοκίνησης στην μείωση της εκπομπής CO2 που επιβαρύνει το φαινόμενο του θερμοκηπίου.

  • 2/4/2018

Τα οξείδια του αζώτου (NOx) μπορεί να είναι ένα μεγάλο ζήτημα στους θερμικούς κινητήρες αλλά το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) είναι ακόμη μεγαλύτερο. Οι πελάτες μας δείχνουν να εμπιστεύονται τα πετρελαιοκίνητα οχήματα περισσότερο από τους πολιτικούς και να συνεχίζουν να τα αγοράζουν, είπε μεταξύ άλλων και προσφάτως το αφεντικό της Mercedes-Benz με το diesel να συνεχίζει να βρίσκεται πάνω από το 50% των πωλήσεων της μάρκας.

Μάλιστα το 2017 η Mercedes πούλησε περισσότερα πετρελαιοκίνητα απ’ ότι το 2016, κάτι που είναι πολύ καλό για την μείωση της εκπομπής CO2 στο περιβάλλον. «Πιστεύω πως δεν θα ωφεληθεί η κοινωνία και το περιβάλλον από την μείωση του CO2 που προσφέρουν τα diesel οχήματα. Μιλάμε πολύ για τις εκπομπές NOx αλλά πιστεύω πως το CO2 είναι ένα μεγαλύτερο ζήτημα» είπε ο Zetsche συνεχίζοντας σε βρετανικό περιοδικό.

«Για το 2018 εκτιμούμε μία μικρή πτώση στο μερίδιο των diesel αλλά οι πελάτες μας δείχνουν να το προτιμούν. Οι νέοι κανονισμοί και οι μέθοδοι μετρήσεων είναι ένα σημαντικό βήμα εξέλιξης, αλλά μπορούμε να προσφέρουμε ακόμη πιο ρεαλιστικές πληροφορίες προς όφελος των πελατών για το καλύτερο».

Εδώ να πούμε πως ο Zetsche έχει τοποθετηθεί εδώ και χρόνια ενάντια στον πόλεμο που γίνεται κατά της πετρελαιοκίνησης. Και γιατί όχι, σε μία εποχή που έχει θεσπιστεί ο νέος κύκλος WLTP που κανείς δεν μπορεί να κάνει «ζαβολιές», όταν τα diesel προδιαγραφής EU6 έχουν πιο αποτελεσματικά καταλυτικά μέσα για τα NOx και όταν ακόμη και τα βενζινοκίνητα αρχίζουν και φορούν φίλτρα παρακράτησης μικροσωματιδίων (GPF).