CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
VOLVO ELCTRYIFUNYG ELECTRIFYING

Τις 800.000 πωλήσεις ετησίως έχει ως στόχο η Volvo 13/4

  • img

Μέχρι το 2020 η Volvo θέλει να φτάσει στο παραπάνω ορόσημο πωλήσεων όταν παράλληλα σκοπεύει να έχει όλη την γκάμα της υβριδοποιημένη μέχρι το 2025.

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

H Volvo είναι μια από τις εταιρίες που στα επόμενα χρόνια έχει να κάνει πολύ δουλειά. Ήδη το XC40 έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες των ιθυνόντων της εταιρίας και πάει από το καλό στο καλύτερο με την προοπτική να γίνει το επόμενο best seller. Το φθινόπωρο θα παρουσιαστεί μία υβριδική έκδοση ενώ υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες πως το XC40 θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο της Volvo.

Παράλληλα υπάρχουν πληροφορίες για ένα νέο XC50 που θα έχει πιο σπορ κουπέ εμφάνιση και που θα τοποθετείται ανάμεσα στο μικρότερο XC40 και στο μεγαλύτερο XC60. Μέσα στο 2019 η Volvo θα παρουσιάσει τη νέα γενιά V40 που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMA (που χρησιμοποιείται στο XC40).

Δίχως να ξεχνάμε το V60 που έχει ήδη παρουσιαστεί και εν αναμονή του νέου S60 μέσα στο καλοκαίρι. Η Volvo έχει ως στόχο την προσθήκη από μίας υβριδικής έκδοσης σε κάθε σειρά μοντέλου, ενώ μέσω της Polestar σκοπεύει έως το 2025 να έχει όλη την γκάμα της υβριδοποιημένη και το 25% με καθαρά ηλεκτρικά μοντέλα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ