Hyundai: Απόκλιση από την «οικογενειακή» σχεδιαστικά γραμμή;


Σε λίγους μήνες η Hyundai θα παρουσιάσει δείγματα γραφής μιας νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας με διαφορετική εικόνα για κάθε μοντέλο.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 12/4/2018

Η ενιαία ή σχεδόν ενιαία εμφάνιση για όλα τα μοντέλα μια εταιρείας ναι μεν συμβάλλει στην άμεση αναγνώρισή τους και στη δημιουργία μιας ταυτότητας, αλλά από την άλλη δεν επιτρέπει τη διαφοροποίηση μεταξύ των κατηγοριών.

Έτσι δεν είναι λίγες οι εταιρείες που σκέφτονται να αλλάξουν τη συγκεκριμένη προσέγγιση. Πρώτη ανακοίνωσε την πρόθεση της αποστασιοποίησης από τη συγκεκριμένη λογική η Audi, ανάλογες απόψεις εξέφρασε και η BMW, ενώ τώρα ακολουθεί, μέσω του επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της Luc Donckerwolke (πρώην Bentley) και η Hyundai.

Όπως δήλωσε λοιπόν ο τελευταίος στο Motoring τα νέα μοντέλα της εταιρείας δεν θα ακολουθούν μια οικογενειακή γραμμή. Ο ίδιος θέλει πιο ευρηματικό σχεδιασμό και διαφοροποιημένη εμφάνιση για κάθε μεμονωμένο μοντέλο. Μάλιστα είπε χαρακτηριστικά πως «πρέπει να δώσουμε σε κάθε μοντέλο τη δική του προσωπικότητα. Είναι λίγο νωρίς για να πούμε κάτι συγκεκριμένο, όμως προς το τέλος του έτους ή στις αρχές του επόμενου θα υπάρχουν αυτοκίνητα που θα αποδεικνύουν πως δεν θα χρειαζόμαστε το σχεδόν ενιαίο στυλ».

Για να ενισχύσει την άποψή του σημείωσε πως στη Νότιο Κορέα όπου η Hyundai και η Kia έχουν τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις το να βλέπει κανείς παραπλήσια σε εμφάνιση αυτοκίνητα στους δρόμους δεν είναι ελκυστικό, λέγοντας πως «αν τα αυτοκίνητα έχουν την ίδια σχεδίαση δημιουργείς ένα πραγματικά βαρετό περιβάλλον. Και δεν θέλω να κάνω κάτι τέτοιο».