Η Honda εισάγει κεντρικούς αερόσακους για το νέο Jazz


Με στόχο τη μείωση των τραυματισμών του κεφαλιού και του κορμού κατά τις πλευρικές συγκρούσεις, η Honda εγκαινιάζει ένα νέο τύπο κεντρικού αερόσακου, που ανοίγει ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα.

  • 4/5/2020

Το πρώτο μοντέλο που θα εφοδιάζεται με αυτό τον τύπο αερόσακου θα είναι το νέο Jazz. Αυτός θα τοποθετείται στο πίσω μέρος του καθίσματος του οδηγού και, σε περίπτωση πλευρικής πρόσκρουσης, θα εκτείνεται προς τον χώρο ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα. Ως εκ τούτου, θα αποτρέπει τα σώματα των μπροστινών επιβατών να έρθουν σε επαφή μεταξύ τους, ενισχύοντας έτσι την παθητική προστασία του οχήματος.

Συνολικά, το νέο Jazz φέρει 10 αερόσακους, καθώς και μία πλήρη γκάμα συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, όπως το πακέτο Honda SENSING και η τεχνολογία ACE, που αφορά στη δομική σχεδίαση του πλαισίου. Επιστρέφοντας στα του κεντρικού αερόσακου, αυτός θα συνεργάζεται με δύο ακόμη στοιχεία, σε περίπτωση πλευρικών συγκρούσεων. Με τους προεντατήρες των ζωνών, που θα περιορίζουν την εγκάρσια μετακίνηση των σωμάτων και με το κεντρικό υποβραχιόνιο, που έχει μεγαλώσει σε ύψος. Συνολικά, αυτή η προσέγγιση της εταιρίας υπολογίζεται ότι θα περιορίσει τους τραυματισμούς του κεφαλιού του επιβάτη που βρίσκεται από την πλευρά της σύγκρουσης κατά 85% και του συνεπιβάτη του κατά 98%.

«Η ασφάλεια των επιβατών είναι υψίστης σημασίας για τους σχεδιαστές μας όταν αναπτύσσουμε ένα νέο αυτοκίνητο» δήλωσε σχετικά ο Takeki Tanaka, επί κεφαλής μεγάλων έργων της Honda. «Επανασχεδιάσαμε πλήρως την τελευταία γενιά Jazz από την αρχή, πράγμα που σημαίνει ότι μπορέσαμε να ενσωματώσουμε νέες προηγμένες δομικές τεχνολογίες και τις τελευταίες δυνατότητες παθητικής ασφάλειας για να παρέχουμε εξαιρετική προστασία από κάθε είδους ατυχήματα. Με την προσθήκη μιας αναβαθμισμένης σουίτας προηγμένων χαρακτηριστικών ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων ως στάνταρ, είμαστε σίγουροι ότι το ολοκαίνουργιο Jazz παραμένει ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.».