Γιατί η Volvo δεν θα συμμετάσχει ξανά σε μεγάλη έκθεση αυτοκινήτου;


Οι υπεύθυνοι της σουηδικής εταιρίας αποφάσισαν ότι υπάρχουν πιο έξυπνοι τρόπο για να προωθήσουν τα προϊόντα τους.
 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 9/6/2018

Η από καιρό αναμενόμενη απόφαση είναι πλέον οριστική. H Volvo σταματά την συμμετοχή της στις μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτου, κάνοντας την αρχή από την Γενεύη του 2019.

Η νέα επικοινωνιακή στρατηγική της εταιρίας θέλει την εταιρία να επικεντρώνεται σε εξειδικευμένες και στοχευμένες ενέργειες για να παρουσιάσει τα αυτοκίνητά της, τις τεχνολογίες και τις υπηρεσίες της στους καταναλωτές.

Αντί για την Γενεύη (και τις υπόλοιπες μεγάλες εκθέσεις) η σουηδική εταιρία θα κάνει τα δικά της events με στόχο να δημιουργήσει ένα πιο πιστό και δικό της κοινό.

Για παράδειγμα το νέο XC40 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο το 2017, ενώ το νέο V60 σε κάποιο προάστιο της Στοκχόλμης. Το νέο S60 θα κάνει την πρεμιέρα του στα εγκαίνια του πρώτου εργοστασίου της εταιρίας στις ΗΠΑ, στο Charleston στην Nότια Καρολίνα.

Όπως δήλωσε ο Bjorn Annwall, αντιπρόεδρος στρατηγικού σχεδιασμού της Volvo, "Οι διαρκείς αλλαγές στην αυτοκινητοβιομηχανία δημιουργούν νέο πελατολόγιο για την ετιαρία και απαιτούν έους τρόπους να παρουσιάζουμε τα προϊόντα μας στην αγορά. Οι παλιές μέθοδοι δεν είναι πλέον αποτελεσματικές, θα πρέπει να προσαρμόσουμε την επικοινωνία μας στα νέα δεδομένα και με βάση τις τεχνολογίες που παρουσιάζουμε".

Και συμπληρώνει: "Δεν λέμε όχι στις εκθέσεις αυτοκινήτου. Ελπίζουμε ότι εκθέσεις όπως της Γενεύης να συνεχίσει να υπάρχει και ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον να επιστρέψουμε".

Σε κάθε περίπτωση η Volvo ξεκινά μία νέα τάση στις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες,, που ήδη έχουν αρχίσει να απέχουν σποραδικά από τις εκθέσεις (όπως για παράδειγμα το φετινό Παρίσι, ή κάποιες από τις μεγάλες των ΗΠΑ).

Για την Volvo αυτό είναι μέρος μιας νέας στρατηγικής που θέλει την εταιρία να συνδεέται άμεσα με τους πελάτες της, θέλοντας να έχει πάνω από 5 εκατομμύρια απευθείας "συνδέσεις" με πελάτες μέχρι το 2025.