CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
2018 VOLKSWAGEN

Δοκιμάζουμε το νέο VW Polo 1.0 TSI 95 PS 7/2

VW: "Το Polo είναι το μέλλον στα compact αυτοκίνητα"

Σύμφωνα με τον κ. Frank Welsch, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen και υπεύθυνο του τμήματος Εξέλιξης της εταιρείας «το νέο Polo φέρνει το μέλλον στην κατηγορία compact οχημάτων. Διαθέτει μεγάλη ευρυχωρία καθώς βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, έχει αποδοτικούς και οικονομικούς κινητήρες –όπως ο καινούργιος TGI που λειτουργεί και με φυσικό αέριο–, σε παγκόσμια πρώτη διαθέτει τη νέα “γενιά” του συστήματος “Active Info Display”, τα πιο σύγχρονα συστήματα ενημερωδιασκέδασης και συστήματα που συνδράμουν τον οδηγό με έξυπνο τρόπο. Όλα αυτά τα στοιχεία επιτρέπουν στη Volkswagen να ξεπεράσει τα παραδοσιακά όρια της κατηγορίας».

Τα λόγια του κ. Welsch περιγράφουν τι είναι το νέο μοντέλο. Όμως δεν προσδιορίζουν ένα ακόμα στοιχείο του οχήματος. Το  Polo δεν μεγάλωσε απλώς (σε διαστάσεις), ωρίμασε. Στην προσπάθειά τους να το κάνουν όσο το δυνατόν πιο «ολοκληρωμένο», οι σχεδιαστές και τα ανώτατα στελέχη της Γερμανικής εταιρείας επέλεξαν να δείχνει πιο καμπύλο και πιο σύγχρονο από ό,τι πριν.

Βεβαίως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το Polo  επηρεάζεται διαχρονικά και σαφώς από τα δεδομένα που ισχύουν κάθε φορά για το  Golf και ετούτη η περίπτωση δεν αποτελεί εξαίρεση. Όμως αυτή τη φορά στο Polo προστέθηκαν στοιχεία που ενισχύουν περαιτέρω την «προσωπικότητά» του και το κάνουν να ξεχωρίζει από τα δεδομένα της supermini κατηγορίας.

Δεν είναι άλλα από τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού αλλά και την προσθήκη περισσότερων ηλεκτρονικών στοιχείων στον εξοπλισμό του οχήματος. Χάρη στις δυνατότητες που δίνει και σε αυτόν τον τομέα η πλατφόρμα «MQB», το καινούργιο Polo παρέχει ένα «ηλεκτρονικό περιβάλλον» στους επιβάτες του το οποίο εμφανίζεται για πρώτη φορά σε όχημα της κατηγορίας. Έτσι, στις καλύτερα εξοπλισμένες εκδόσεις του το αυτοκίνητο διαθέτει το νέας «γενιάς» σύστημα «Active Info Display» το οποίο, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει και οθόνη ηλεκτρονικών ενδείξεων διαγωνίου 11,7 in στη θέση του κλασικού πίνακα οργάνων. Στην κονσόλα, υπάρχει έγχρωμη οθόνη αφής διαγωνίου 6,5 in ή 8,0 in (αναλόγως της εξοπλιστικής έκδοσης), ενώ επιλέχθηκαν ποιοτικότερα υλικά για να το επενδύσουν. Γενικά, η αίσθηση που αποκομίζει ο επιβάτης από το καινούργιο μοντέλο είναι πως βρίσκεται σε ένα όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας, τόσο σε ό,τι αφορά την εικόνα που τον περιβάλλει όσο και αναφορικά με την ευρυχωρία και την τεχνολογία που διαθέτει.
Όπως ανακοινώθηκε, το νέο Polo θα διατίθεται σε συνολικά πέντε εκδόσεις αναφορικά με το επίπεδο εξοπλισμού του. Αρχικά, θα προσφέρονται οι τέσσερις από αυτές: «Tredline», «Comfortline», «Highline» και «Beats» (με ηχοσύστημα απόδοσης 300 W). Προς το τέλος του έτους θα υπάρξει και μία ακόμα, η «R-Line». Όπως μάθαμε, πρόθεση των ανθρώπων της Γερμανικής εταιρείας ήταν να δώσουν στους υποψήφιους αγοραστές την δυνατότητα πολυάριθμων επιλογών για «εξατομικευμένη» διαμόρφωση του οχήματός τους, σε τέτοιο βαθμό που δεν έχει υπάρξει στην ως τώρα ιστορία του μοντέλου.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ