CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΔΟΚΙΜΗ

Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 200 PS 20/1

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

 

Η παρουσίαση της Giulia αποτέλεσε σημείο καμπής για την Alfa Romeo, όχι μόνο γιατί επέστρεψε μετά από πολλά χρόνια σ' αυτή την κατηγορία, αλλά και γιατί πάνω σ' αυτό το πανέμορφο σεντάν εναποθέτει μεγάλο μέρος από τις προσδοκίες της για ανάκαμψη και αποφυγή πολλών από τις βιομηχανικές «κακοτοπιές» που την τριγυρίζουν εδώ και χρόνια. Η αποδοχή της υπήρξε κάτι παραπάνω από ενθουσιώδης ακόμα και από τους πιο δύσπιστους με την μάρκα, η κρίσιμη επιστροφή στις HΠΑ συνδυάστηκε με επιτυχία στις πωλήσεις, και γενικά φαίνεται να σηκώνει με αρκετή ευχέρεια ένα εταιρικό και εμπορικό φορτίο που ίσως και να μην της αναλογούσε σε άλλες εποχές. Διατηρώντας παράλληλα με μοναδική αυτοπεποίθηση το ιστορικό της πρόσημο, ως ένα αυτοκίνητο που πρέπει να ξεφεύγει από τον συρμό κάθε εποχής, όπως οφείλει κάθε γνήσια Alfa Romeo.

Σχεδιαστικά πρόκειται αναμφίβολα για ένα από τα πιο όμορφα και ξεχωριστά σεντάν ανεξαρτήτως κατηγορίας. Το σχεδιαστικό DNA δεν κρύβεται απ' όποια πλευρά και να το κοιτάξεις, οι αναλογίες είναι σχεδόν ιδανικές ενώ η πανέμορφη μάσκα και η γενικότερη σπορτίφ παρουσία την κάνουν talk of the town ακόμα και σήμερα, αρκετούς μήνες μετά την παρουσίασή της στην χώρα μας. Στο σαλόνι έχει γίνει μία φιλότιμη προσπάθεια να κρατηθεί κοντά στον Γερμανικό ανταγωνισμό, που στις περισσότερες περιπτώσεις φαίνεται να αποδίδει, όπως για παράδειγμα στην ποιότητα των υλικών, την καλή συναρμολόγηση, την minimal αισθητική, και βέβαια την κορυφαία θέση οδήγησης. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι μέσα στα πλαίσια αυτής της κατηγορίας, με τους πίσω να απολαμβάνουν αρκετό "αέρα" εμπρός από τα πόδια και πάνω από τα κεφάλια τους χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο των 2,82 μέτρων αλλά και το πλάτος των 1,86 μέτρων που είναι και το μεγαλύτερο στην κατηγορία της (αν και η πόρτα θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερο άνοιγμα για πιο εύκολη πρόσβαση).

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ