CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
2018 FORMULA 1 GP RUSSIA PIRELLI

GP Ρωσίας: Ο αγώνας από την πλευρά των ελαστικών της Pirelli 27/9

  • img
  • img
  • img
  • img

Η εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft) – το ταχύτερο και πιο μαλακό ελαστικά στη γκάμα Pirelli Formula 1 – που συντελεί στην κατάρριψη των ρεκόρ σε κάθε πίστα που χρησιμοποιείται, πάει τώρα στη Ρωσία σε συνδυασμό με την πάρα πολύ μαλακή (ultrasoft) και την μαλακή (soft) γόμα. Πρόκειται για τον ίδιο συνδυασμό γομών που χρησιμοποιήθηκε και στη Σιγκαπούρη με ένα «κενό» ανάμεσα στις γόμες, καθότι λείπει η πολύ μαλακή (supersoft).
 
Αυτό και πάλι θα διευρύνει τις επιλογές στρατηγικής καθώς η διαφορά απόδοσης ανάμεσα στις επιλεχθείσες γόμες είναι μεγάλη αλλά ίση. Παραταύτα καθώς η Ρωσία είναι εντελώς διαφορετική διαδρομή από τη Σιγκαπούρη πιθανόν θα ανακαλύψουμε πολλές ακόμη άγνωστες παραμέτρους αυτό το Σαββατοκύριακο. 
 
 
Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
 
 

 
Η πίστα του Σότσι έγινε γνωστή το 2014 για την πολύ λεία και γλιστερή επιφάνεια. Από τότε όμως η άσφαλτος ωρίμασε παρότι όχι όσο αναμένονταν λόγω των ακραίων θερμοκρασιακών διακυμάνσεων χειμώνα/καλοκαίρι στο Σότσι. 
 
Ο αγώνας επέστρεψε σε φθινοπωρινή ημερομηνία όπως ήταν ως το 2016.
Η φθορά και η πτώση στην απόδοση είναι χαμηλές όμως η εξαιρετικά μαλακή γόμα είναι δυο επίπεδα πιο μαλακή από την περσινή πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasof).
 
Πέρυσι ο νικητής Valtteri Bottas, με Mercedes ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής: Πήρε την 1η νίκη της καριέρας του στη F1 αλλάζοντας από πάρα πολύ μαλακή σε πολύ μαλακή γόμα στον 27ο γύρο. 
 
Η πιο απαιτητική για τα ελαστικά, στροφή, είναι η Νο 3: Παρατεταμένη αριστερή με πολλές κορυφές. 
Το εμπρός δεξιά ελαστικά καταπονείται περισσότερο στο γύρο των 5.848m που απαιτεί καλή ελκτική πρόσφυση και σταθερότητα στο φρενάρισμα.
 
MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 
 

 
“Διατηρώντας ένα κενό ανάμεσα στις επιλεγείσες γόμες και κάνοντας την ίδια επιλογή με τη Σιγκαπούρη ελπίζουμε να δούμε αντίστοιχη ποικιλία στρατηγικών με τον προηγούμενο αγώνα. Όμως το περιεχόμενο στο Σότσι είναι τελείως διαφορετικό. Είναι μια πίστα χαμηλής τριβής με λεία επιφάνεια που παρουσιάζει μικρή φθορά και θερμική καταπόνηση.
 
Θεωρητικά είναι το ιδανικό πεδίο δράσης της εξαιρετικά μαλακής γόμας. Παραταύτα και καθότι το συγκεκριμένο ελαστικό δεν έχει αγωνιστεί ξανά στην Ρωσία οι ομάδες πρέπει να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά του όσο πιο γρήγορα μπορούν στις ελεύθερες δοκιμές ώστε να βρουν την στρατηγική του αγώνα. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως η ροζ εξαιρετικά μαλακή γόμα θα αποδώσει σ’ αυτή την πίστα ειδικά στην απαιτητική στροφή 3.”
 
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ; 
 

    
Η Formula 2 και GP3 ολοκληρώνονται με αυτό τον αγώνα στις παρυφές της Ευρώπης, αφότου έλειψαν στη Σιγκαπούρη.Ο Ρώσος οδηγός Alexey Lukyanuk πήρε τον τίτλο European Rally Champion στο Ράλι της Πολωνίας το προηγούμενο Σαββατοκύριακο. Για 4η συνεχή χρονιά η Pirelli πήρε αυτό τον Ευρωπαϊκό τίτλο.
 
Η Pirelli την προηγούμενη βδομάδα ολοκλήρωσε ακόμη ένα πρόγραμμα εξέλιξης ελαστικών 2019 με τη Mercedes και τη Ferrari στο Paul Ricard. Tο επόμενο τεστ θα πραγματοποιηθεί αμέσως μετά το Ιαπωνικό Grand Prix με τη Renault στη Susuka για δυο μέρες. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • RALLY DAKAR 2019 8/10

    Με τον Sainz τον Peterhansel και τον Despres η ΜΙΝΙ στο Rally Dakar

    Με αξιώσεις επιστρέφει η MINI στο Rally Dakar, προσθέτοντας στο δυναμικό της τους πολύπειρους Sainz, Peterhansel και Despres.

  • 2018 SPEEDSECTOR FESTIVAL OF SPEED 3/10

    SpeedeSector Festival of Speed: Η Ρόδος στους ρυθμούς των HyperCars!

    Πανίσχυρες μηχανές και υπέροχοι άνθρωποι αντάλλαξαν vibes θετικής ενέργειας σε ένα διήμερο πολυσυλλεκτικό event που αναδεικνύει τη Ρόδο ως premium τουριστικό προορισμό και υπενθυμίζει την αγάπη και το ενδιαφέρον του κόσμου εκεί για το αυτοκίνητο.

  • 2018 FORMULA 1 GP RUSSIA PIRELLI 27/9

    GP Ρωσίας: Ο αγώνας από την πλευρά των ελαστικών της Pirelli

    Η πίστα του Σότσι έγινε γνωστή το 2014 για την πολύ λεία και γλιστερή επιφάνεια. Από τότε όμως η άσφαλτος ωρίμασε παρότι όχι όσο αναμένονταν λόγω των ακραίων θερμοκρασιακών διακυμάνσεων χειμώνα/καλοκαίρι στο Σότσι.

  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ OPEL 26/9

    Τέταρτος Συνεχόμενος Τίτλος Οδηγών για την Opel στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα

    Ο Λετονός Mārtiņš Sesks κατακτά τον τίτλο του FIA ERC Junior U27 με το ADAM R2 πριν από την ολοκλήρωση της αγωνιστικής χρονιάς. Ο άλλος οδηγός της Opel, Tom Kristensson, πανηγυρίζει την πρώτη νίκη του στο Junior ERC στο Ράλι Πολωνίας. Η ADAC Opel Rallye Junior...

  • 2018 WTCR VILA REAL 24/6

    Aπίστευτη καραμπόλα στο WTCR με όλα τα αυτοκίνητα τρακαρισμένα! (Video)

    Ένα περιστατικό που δεν έχει ξαναγίνει καταγράφηκε στον πρώτο αγώνα του World Touring Car Cup στην Vila Real της Πορτογαλίας όπου και τα 27 αυτοκίνητα που ξεκίνησαν ενεπλάκησαν σε μία απίστευτη καραμπόλα.  

  • LIVE ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΑ - 24 HOURS OF LE MANS 17/6

    24 ώρες με ένταση και ιστορικές στιγμές

    Η ώρα του τερματισμού μόλις έφτασε και μετά από 24 ώρες ξαγρύπνιας πρέπει να μαζέψεις σε μια σειρά τις αναμνήσεις και έναν αγώνα που πάντα ήθελες να δεις. Από τις 4 το απόγευμα του Σαββάτου, όταν ο πρωταθλητής του τένις Rafael Nadal κυμάτισε τη γαλλική σημαία όλα κινούνταν με...

  • LIVE ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΑ - 24 HOURS OF LE MANS 16/6

    Επενδύει στο ηλεκτροκίνητο motorsport η Ford!

    Το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού φαίνεται πως είναι... ηλεκτρικό! Μπορεί οι παραδοσιακές μορφές motorsport να μην κινδυνεύσουν να εκλείψουν, εντούτοις είναι πασιφανές ότι οι επενδύσεις γύρω από τα ηλεκτροκίνητα motorsport είναι διαρκείς. Formula E, MotoE,...

  • 2018 24 HOURS OF LE MANS 16/6

    LIVE: Δείτε ζωντανά τον 24ωρο αγώνα του Le Mans! (Video)

    Για 86η φορά το Le Mans θέλει να επιβεβαιώσει τον τίτλο ενός από τους μεγαλύτερους αγώνες στον κόσμο. Και η Ford μας προσφέρει την μοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσουμε όλη την 24ωρη μάχη "από μέσα". Μπορείτε επίσης να δείτε

  • LIVE ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΑ - 24 HOURS OF LE MANS 15/6

    24 Le Mans: Λίγες ώρες έμειναν πριν την έναρξη του θρυλικού αγώνα

    Ήγγικεν η ώρα. Στις 4 ώρα Ελλάδος το μεσημέρι του Σαββάτου όλα τα πληρώματα που θα λάβουν μέρος στον επίπονο 86ο αγώνα των 24 ωρών του Le Mans θα πάρουν εκκίνηση. Με έναν μεγάλο στόχο: ακριβώς 24 ώρες αργότερα, να περάσουν τη γραμμή του τερματισμού.

  • 2018 24 HOURS OF LE MANS 15/6

    Quiz: Ποια είναι η θέση σας στη Ford Chip Ganassi Racing;

    Έχετε αναρωτηθεί εάν θα μπορούσατε ν' ανταπεξέλθετε στην πίεση ενός αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής; Ποια θέση θα μπορούσατε να έχετε σε μια αγωνιστική ομάδα; Ποια προτερήματά σας θα συνέβαλαν καθοριστικά στη νίκη; Η Ford Chip Ganassi Racing σας δίνει την...

  • LIVE ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΑ - 24 HOURS OF LE MANS 15/6

    Ο αναλυτικός οδηγός του 24 Hours of Le Mans!

    Οι 24 Hours του Le Mans βρίσκονται ήδη σε αγωνιστική τροχιά, οπότε ποιος καλύτερος τρόπος για να προετοιμαστείτε για 24 συνεχόμενες ώρες αγώνα παρά με τον εξαιρετικά λεπτομερή οδηγό που σας προσφέρει το Car and Driver;

  • LIVE ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΑ - 24 HOURS OF LE MANS 15/6

    Ταχύτερος αλλά... πιο αργός ο Alonso!

    Με τον Fernando Alonso να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, ολοκληρώθηκαν οι δεύτερες κατατακτήριες δοκιμές στην πίστα του Le Mans, όπου και θα βρισκόμαστε για την κάλυψη του σπουδαίου αγώνα των 24 ωρών, η εκκίνηση του οποίου θα δοθεί στις 4 μ.μ. ώρα Ελλάδας...

  • 2018 24 HOURS OF LE MANS 14/6

    Η επιστροφή της BMW στο Le Mans

    Η BMW κάνει την αγωνιστική επιστροφή της στις 24 Ώρες του Le Mans! Η BMW Team MTEK συμμετέχει με δύο νέες BMW M8 GTE στην κατηγορία GTE Pro. Η ομάδα αποτελείται από έξι εργοστασιακούς οδηγούς της BMW.

  • 2018 24 HOURS OF LE MANS 14/6

    Oι 24 Ώρες του Le Mans

    Για 86η φορά, άνθρωποι και μηχανές θα αναμετρηθούν τόσο μεταξύ τους, όσο και αναφορικά με την αντοχή τους. Θα προσπαθήσουν να ξεπεράσουν εαυτόν, ατυχίες, αντιπάλους. Στο τέλος, θα υπάρξει ένας νικητής αλλά όλοι θα έχουν κερδίσει αυτογνωσία και ικανοποίηση από τη συμμετοχή τους...

  • 24 HOURS OF LE MANS 14/6

    Φαβορί για το Le Mans η Toyota!

    Η Toyota GAZOO Racing έρχεται αντιμέτωπη με την πρόκληση του αγώνα των 24 ωρών του Le Mans και είναι το μεγάλο φαβορί για τη νίκη στο δεύτερο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής (World Endurance Championship – WEC) απλώς και μόνο λόγω της έλλειψης άλλης αξιόλογης...