ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είμαστε πολύ κοντά και είμαι σίγουρος πως θα το πετύχουμε» δήλωσε στο Autosport.com o υπεύθυνος εξέλιξης κινητήρων στην Formula 1, o Andy Cowell. Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της Mercedes F1 αφορά στην απόδοση του υβριδικού turbo V6 που ξεπερνούσε τα 900 άλογα.
Για φέτος οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως το σύνολο ξεπερνά σε βαθμό απόδοσης το 50%(!) και στο δυναμόμετρο μπορεί να φτάσει τους 1.000 PS και όταν η κατανάλωσή καυσίμου περιορίζεται στα 100 kg/h. Αξιοσημείωτο είναι πως το 2014 ο πρώτος turbo υβριδικός έφτανε 44% σε απόδοση.
Πάντως, αν ισχύσει κάτι τέτοιο, τότε οι μηχανικοί της Ferrari θα έχουν και την επόμενη αγωνιστική περίοδο εξαιρετικά δύσκολο έργο ώστε να καταφέρουν να είναι ανταγωνιστικοί απέναντι στην Mercedes. Μάλιστα, η Mercedes F1 ετοιμάζει και αεροδυναμικές βελτιώσεις για το μονοθέσιο της και όπως φαίνεται έχεις ως στόχο να διευρύνει την κυριαρχία της και το 2018.