CAR AND DRIVER ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
2018 PEUGEOT 308 1.6 «BLUEHDI» 120 PS «EAT6»​

Τest Drive: Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120 PS EAT 6 1/7

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

 

Χρειαζόταν για δύο λόγους. Αφενός επειδή από το 2013, όταν παρουσιάστηκε η δεύτερη «γενιά» του μοντέλου, οι άμεσοι ανταγωνιστές του βελτιώθηκαν συγκριτικά και αφετέρου  επειδή τον τελευταίο χρόνο έχει προκύψει στον Ευρωπαϊκό και Αμερικανικό αυτοκινητικό Τύπο μια «διελκυστίνδα» απόψεων περί της χρησιμότητας των πετρελαιοκινητήρων στα οχήματα μαζικής παραγωγής. Η Peugeot έχει ουσιαστικό έρεισμα και στους δύο τομείς καθότι οι πωλήσεις της έχουν αυξηθεί τα τελευταία δύο χρόνια (βάσει των στοιχείων πωλήσεων που ανακοινώνονται), ενώ ο Όμιλος PSA (τον οποίο αυτή συναποτελεί) είναι ένας από τους καλύτερους κατασκευαστές πετρελαιοκινητήρων.

Οι Γάλλοι έδειξαν να προσαρμόζονται ταχύτερα από τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες στην απόφαση της Ε.Ε. να αυστηροποιηθούν και να προσαρμοστούν όσο το δυνατόν σε πραγματικές συνθήκες κίνησης οι δοκιμές που κάνουν οι εταιρείες για τη μείωση της κατανάλωσης, των εκπεμπόμενων ρύπων και του διοξειδίου του άνθρακα.

Σύμφωνα με τη Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής της 31.5.2017 [σημ.: C(2017) 3525], από την 1η Σεπτεμβρίου 2017 τα καινούργια μοντέλα αυτοκινήτων θα πρέπει να υποβάλλονται σε νέες και πιο αξιόπιστες δοκιμές εκπομπών σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης («Εκπομπές σε Πραγματικές Συνθήκες Οδήγησης» – «RDE, Real Driving Emissions»), καθώς και σε βελτιωμένη εργαστηριακή δοκιμή πριν από την κυκλοφορία τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους («Εναρμονισμένη Παγκοσμίως Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Επαγγελματικών Οχημάτων» – «WLTP, Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure»). Να σημειώσουμε ότι, βάσει της συγκεκριμένης Σύστασης, από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 η διαδικασία «WLTP» θ’ αντικαταστήσει πλήρως την υπάρχουσα «NEDC» («New European Drive Cycle») για όλα τα καινούργια οχήματα. Ας δούμε όμως τι νέο κομίζει το 308.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 SEAT IBIZA 1.0 TSI 116 PS DSG 3/8

    Δοκιμάζουμε: Seat Ibiza 1.0 TSI DSG 116 PS

    Το σχετικά πρόσφατο λανσάρισμα της τελευταίας γενιάς του SEAT Ibiza φέρνει στο προσκήνιο τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα του που μας κάνουν να συμπεράνουμε ότι θα μπορούσε να είναι ένα αυτοκίνητο ακόμα και της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας!

  • 2018 MERCEDES-BENZ E 200 CABRIO 184 PS 1/8

    Δοκιμάζουμε: Mercedes-Benz E 200 Cabrio 184 PS

    Αναμφίβολα, ένα από τα πιο γοητευτικά αυτοκίνητα της γκάμας της Mercedes-Benz είναι το μεγάλο 4θέσιο cabriolet της. Παλιότερα, το γνωρίζαμε ως “CLK Cabrio”, σήμερα αυτό φιλοξενεί το λογότυπο της E-Class. Ποιες είναι οι εντυπώσεις μας από τη βασική έκδοση E 200 Cabrio...

  • 2018 DACIA SANDERO STEPWAY 1.5 DCI 90 PS 31/7

    Δοκιμάζουμε το Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi 90 PS

    Με απόσταση 173 mm από το έδαφος, αδρή αλλά κομψότερη από πριν σχεδίαση και ύφος crossover το Sandero Stepway παραμένει ένα από τα προσιτότερα supermini οχήματα έτοιμα για το 'κάτι παραπάνω' εκτός ασφάλτου.

  • 2018 BMW X2 XDRIVE 25D 231 PS STEPTRONIC 29/7

    Test Drive: BMW X2 xDrive 25d 231 PS STEPTRONIC

    Αντιμετωπίστηκε με θετικό τρόπο από τον παγκόσμιο Τύπο και με σχόλια που αφορούν στο νεωτεριστικό στοιχείο που προσέδωσε στη BMW αναφορικά με τη σχεδίαση του αμαξώματός της. Ως αναμενόμενο, η X2 εφοδιάζεται με πολλά από τα τεχνολογικά επιτεύγματα που έχει στη 'φαρέτρα»...

  • HONDA CIVIC 1.6 I-DTEC 26/7

    Test Drive: Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS

    Η Honda παρουσιάζει την diesel εκδοχή του σύγχρονου Civic, η οποία εφοδιάζεται με έναν turbo κινητήρα 1,6 λίτρου. Πόσο καλή είναι αυτή η έκδοση, που οδηγήσαμε από την Αθήνα έως τη Λίμνη Βουλιαγμένης ή Ηραίου κοντά στο Λουτράκι;

  • 2018 FIAT 500L 1.6 MT 120PS MIRROR 24/7

    Δοκιμάζουμε το FIAT 500L 1.6 MTJ 120 PS Mirror

    Ακούγοντας κανείς και μόνο το όνομα «500», πριν λίγα χρόνια ερχόταν στο μυαλό του ένα... λιλιπούτειο 3θυρο μοντέλο και τίποτε άλλο. Τώρα πλέον στη Fiat με ένα τμήμα marketing που "πετάει φωτιές" σε ό,τι αφορά το στυλ, ο αριθμός 500 είναι το "επίθετο" μιας ολόκληρης οικογένειας...

  • HYUNDAI KONA 2018 19/7

    Δοκιμάζουμε το 2018 Hyundai Kona 1.6 CRDi 136ps

    H αναγεννημένη Hyundai ολοκληρώνει τη γκάμα του νεότευκτου Κona με τον νέο πετρελαιοκινητήρα 1.6 CRDi απόδοσης 115 ή 136 ίππων και με τετρακίκηση

  • 2018 HONDA CR-V 15/7

    Οδηγούμε το ανανεωμένο Honda CR-V 1.5 VTEC

    Έπειτα από την αρχική παρουσίασή του πριν από λίγα χρόνια, η Honda επεμβαίνει στο CR-V και το εξοπλίζει με ένα νέο κινητήρα βενζίνης 1,5.

  • 2018 KIA SRORTAGE 13/7

    Οδηγούμε το αναβαθμισμένο KIA Sportage

    Η επανασχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού στο KIA Sportage είναι το προφανές. Το ζητούμενο είναι η μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και του διοξειδίου του άνθρακα και οι νέοι κινητήρες της εταιρείας φροντίζουν γι' αυτό.

  • 2018 FORD FOCUS 11/7

    Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Ford Focus

    Σε μια Γαλλία που παρακολουθούσε με κομμένη την ανάσα την προσπάθεια των τρικολόρ να ανεβεί στην κορυφή του κόσμου, εμείς οδηγούσαμε το εντελώς νέο Ford Focus που έχει ακριβώς τον ίδιο στόχο.

  • NISSAN MICRA 1.0 71 PS 8/7

    Δοκιμάζουμε το Nissan Micra 1.0 71 PS

    Αν πιστεύατε ότι η έκδοση 'εισόδου' στην γκάμα του Nissan Micra είναι αυτή με τον κινητήρα των 900 cc, απατάσθε... Γιατί η επίσημη ελληνική εισαγωγική εταιρεία (Νικ. Ι. Θεοχαράκης) έφερε στη χώρα μας και το μοντέλο, που εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό...

  • 2018 SEAT LEON CUPRA ST 300 PS 6/7

    Δοκιμάζουμε το Seat Leon Cupra ST (300 PS)

    Λίγο πριν δούμε το πρώτο μοντέλο της ανεξαρτητοποιημένης πλέον 'Cupra' οδηγούμε στην χώρα μας το Leon Cupra με τους 300 ίππους και την εξαιρετική σχέση value for money.

  • 2018 MINI COOPER D CLUBMAN 2.0 150 PS AUTOMATIC 4/7

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper D Clubman 2.0 150 PS Automatic

    To Clubman δημιουργήθηκε για να είναι μια πιο πρακτική εκδοχή του ΜΙΝΙ. Ωστόσο, το στυλ και η ακόμα περισσότερο ιδιότυπη σχεδίασή του είναι αυτά για τα οποία διακρίνεται.

  • 2018 MINI CLUBMAN ONE D STEPTRONIC 116 PS 2/7

    Δοκιμάζουμε το νέο MINI Clubman One D Steptronic 116 PS

    Η έκδοση Clubman απευθύνεται περισσότερο στους οικογενειάρχες φίλους της MINI, καθώς διαθέτει έναν πιο οικογενειακού τύπου χαρακτήρα Σε όλους τους τομείς, αλλά και μεγαλύτερους χώρους...

  • 2018 PEUGEOT 308 1.6 «BLUEHDI» 120 PS «EAT6»​ 1/7

    Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120 PS EAT 6

    Η αλλαγή στο αμάξωμα του 308 δεν είναι η μόνη διαφοροποίηση σε σχέση με πριν. Το μικρομεσαίο μοντέλο της Peugeot έγινε ανταγωνιστικότερο σε καίριους τομείς του, κάτι που χρειαζόταν.