Test drive: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS


Έχοντας μπει για τα καλά στη συνείδηση των αγοραστών ως ένα από τα πιο fun-to-drive οικογενειακά αυτοκίνητα, το Ford Focus θα είχε δύσκολο έργο να παρουσιάσει κάτι νέο και καινοτόμο. Κι όμως...τα κατάφερε.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΦΩΤΟ: FORD, Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ
  • 17/9/2018

Στην αεροπορική βάση της Δεκέλειας, στο γνωστό μας Τατόι στέκεται το κόκκινο ST-Line Ford Focus, δίπλα σε F4 Phantom, A7 Corsair, F5, Mirage F1...Υπάρχουν αρκετές κοινές προσλαμβάνουσες εδώ. Το νέο Focus βλέπετε αποτελεί την "αιχμή του δόρατος" της εταιρίας έτοιμη για μια πλειάδα αποστολών, με χαρακτήρα που ποικίλει από την Titanium, Active, ST-Line και Vignale σε hatchback και station wagon. Είναι φτιαγμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής αλλά είναι άκαμπο και ελαφρύ, έχει πολλά συστήματα ασφαλείας για τον οδηγό-χειριστή αλλά και τους επιβάτες, για την προστασία της ζωής αλλά και την προαγωγή της σπορ οδήγησης. "Πυρολοβεί" με υπεραποδοτικούς κινητήρες στα 1.0 λίτρα βενζίνης και 1.5 πετρελαίου και μέχρι και head-up display και αυτόματο πιλότο έχει όπως ακριβώς τα σύγχρονα μαχητικά για να προβάλλονται κρίσιμες πληροφορίες εντός του οπτικού πεδίου του οδηγού και να κινείται το αυτοκίνητο με κάποιο επίπεδο αυτονομίας. Ταυτόχρονα είναι ποιοτικό για να αντέχει στο χρόνο, έχει χώρους για επιβάτες και αποσκευές και όταν αρχίσει να τροχοδρομεί στην ελληνική άσφαλτο είσαι σίγουρος για κάθε του κίνηση ακόμη και στην πιο απαιτητική διαδρομή χωρίς να κουράζει με απρόβλεπτες συμπεριφορές.

Είχαμε οδηγήσει πριν λίγο καιρό στο εξωτερικό το νέο Focus αλλά -όπως πάντα- περιμέναμε να το δούμε και στην Ελλάδα με τους εξαιρετικά απαιτητικούς της δρόμους. Κι εδώ λοιπόν στην πρώτη του πανελλήνια παρουσίαση στους εκπροσώπου του Ειδικού Τύπου δεν έδειξε τίποτε λιγότερο από το κορυφαίο.

Ειδικά στην έκδοση 1.0 EcoBoost ST-Line 125 PS με το σπέσιαλ set-up στις αναρτήσεις -και παρά την υιοθέτηση ημιάκαμπτου άξονα πίσω, που όμως προέρχεται από το Fiesta ST- το Focus δείσνει καλοζυγισμένο, σβέλτο και ασφαλές σε κάθε περίπτωση.

Παράλληλα η ελληνική αντιπροσωπεία φρόντισε να προικίσει το νέο της best-seller με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας (πχ. στην περίοδο λανσαρίσματος προσφέρεται χωρίς χρέωση το head-up-display και το αυτόματο/αυτόνομο παρκάρισμα) σε τιμές που ξεκινούν από τα 17.984 ευρώ. Περισσότερα για το νέο Ford Focus μπορείτε να διαβάσετε στην πρώτη, διπλή δοκιμή του στο Car and Driver Οκτωβρίου.