CAR AND DRIVER ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
DS 5 1.6 BLUEHDI 120 PS ΕΑΤ6

Test Drive: DS 5 1.6 BlueHDi 120 PS ΕΑΤ6 24/4

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Ένα παρελθόν το οποίο ήταν ξεχωριστό και ρηξικέλευθο αλλά αποδείχθηκε μοναδικό. Η μυθική DS, ως όχημα, όρισε μια Αυτοκίνηση που τελικά δεν έγινε πράξη στα χρόνια που ακολούθησαν, από το 1955 και εντεύθεν. Πενήντα εννέα χρόνια αργότερα (Ιούνιος 2014) θα δώσει την ονομασία της σε μια νέα εταιρεία (αυτόνομη εντός Ομίλου PSA) η οποία θα προσπαθεί να διακρίνεται από το στυλ, την ποιότητα και τις ηλεκτρονικές εφαρμογές που θα υιοθετεί στα μοντέλα της. Το DS 5 παρουσιάστηκε το 2011 (υπό το εμπορικό σήμα της Citroën, τότε) και επανασχεδιάστηκε το 2015 (υπό αυτό της DS, πλέον). Η ιδιαιτερότητα στη μορφή και τη σχεδίαση του αμαξώματος, όπως κι αυτή του εσωτερικού, ήταν τα πρώτιστα στοιχεία διαφοροποίησης του αυτοκινήτου. Το αμάξωμα του DS 5 θυμίζει αυτό ενός «shooting-brake» οχήματος. Είναι σχετικά ψηλό αλλά η σχεδίασή του κάνει να φαίνεται χαμηλότερο. Πέραν αυτών, όμως, κύριο μέλημα των Γάλλων ήταν να το κάνουν να δείχνει πολυτελές και να προορίζεται ως εμπορικός ανταγωνιστής των αντίστοιχων Γερμανικών μοντέλων της κατηγορίας.

Εσωτερικά

Για να διαφοροποιηθούν από τους υπόλοιπους, στην DS αποφάσισαν να διαμορφώσουν το εσωτερικό με τρόπο που να θυμίζει μέσο σε ιστορία επιστημονικής φαντασίας. Η ενιαία διαμόρφωση του ταμπλό και της κονσόλας που διαχωρίζει τους εμπρός επιβάτες είναι χαρακτηριστική, όπως και ότι όλοι οι διακόπτες είναι ενσωματωμένοι σε αυτή –ακόμα και αυτοί για το χειρισμό των ηλεκτρικών παραθύρων. Οι εμπρός επιβάτες έχουν αρκετό χώρο όμως δεν ισχύει το ίδιο και για τους πίσω, όπου ο εκεί χώρος είναι σχετικά μικρότερος. Οι επιβάτες κάθονται σχετικά ψηλά, η ορατότητα προς τα εμπρός και πλάι είναι καλή, όχι όμως και προς τα πίσω. Εκεί, η σχεδίαση και του στυλ του αμαξώματος υπερίσχυσαν της συγκεκριμένης χρηστικότητας. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί δείχνουν καλής ποιότητας και σαφώς έχουν τη μορφή που οι Γάλλοι γνωρίζουν πολύ καλά να προσδίδουν.

Το DS 5 βασίζεται στην πλατφόρμα «PF2», όχι στη μεταγενέστερη «EMP2» του Ομίλου PSA. Αυτό σημαίνει ότι το πλαίσιο δεν είναι ό,τι πιο σύγχρονο αναφορικά με τη δυσκαμψία και το βάρος του. Εντούτοις, ταιριάζει με τον «χαρακτήρα» του οχήματος, δηλαδή ότι η ανάρτησή του είναι σχετικά μαλακή σε ρυθμίσεις, με βασικό πλεονέκτημα την άνεση κατά το ταξίδι. Μάλιστα, οι άνθρωποι της εταιρείας αποφάσισαν ότι η ανάρτηση των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων του μοντέλου θα είναι μαλακότερη σε αίσθηση από την αντίστοιχη των βενζινοκίνητων, προσήκουσα στο γενικότερο ύφος των πρώτων.

 

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 DS3 PERFORMANCE 208 PS 31/5

    Δοκιμάζουμε το DS3 Performance 208 PS

    Το DS3 Performance έρχεται να αποτελέσει μια πιο 'πολιτισμένη' εκδοχή του θέματος 'Γαλλικό GTI'. Στην πράξη όμως αποδεικνύεται η πιο σκληροπυρηνική βόμβα αδρεναλίνης στην αγορά. Μπερδευτήκατε; Το ίδιο και εμείς.

  • 2018 SUZUKI SWIFT 1.2 GLX HYBRID 90 PS 29/5

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 GLX Hybrid 90 PS

    Το δημοφιλές Suzuki Swift επιστρέφει στη μάχη της αγοράς, διατηρώντας μεν το sportive χαρακτήρα της φίρμας που το κατασκευάζει, αλλά εισάγοντας ταυτόχρονα και ένα πιο φιλικό απέναντι στο περιβάλλον πρόσωπο.

  • 2018 PEUGEOT 5008 1.6 BLUEHDI 120 ΕΑΤ6 27/5

    Δοκιμάζουμε το Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 ΕΑΤ6

    Ένα MPV, που έγινε Crossover με ολίγη από SUV και μια επίγευση από ΜPV. Ή αν σας μπερδεύει η fusion 'μαγειρική' του marketing, κρατήστε αυτό: Ένα εξαιρετικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

  • 2018 FORD FIESTA ST 25/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta ST 200PS!

    Αφαιρώντας κυβικά και κυλίνδρους αλλά προσθέτοντας τεχνολογία και σπορ ενθουσιασμό, η Ford καταφέρνει με το νέο Fiesta ST να ξαναπάρει τα σκήπτρα των "pocket rockets".

  • 2018 FORD FIESTA ACTIVE 24/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active

    Η Ford με το Fiesta Active αναζητά μια εναλλακτική πρόταση στην κυριαρχία των compact SUV. Και όπως φαίνεται έχει να προτείνει μία πολύ εξυπνη ιδέα.

  • 2018 VOLKSWAGEN GOLF GTD 2.0 TDI 184PS DSG 18/5

    Δοκιμάζουμε το Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI 184PS DSG

    Ποιος είπε ότι ένα πετρελαιοκίνητο hatchback δεν μπορεί να είναι σπορ; Σίγουρα όχι οι άνθρωποι της Volkswagen.

  • 2018 BMW X2 SDRIVE 20I 192PS 13/5

    Δοκιμάζουμε τη BMW X2 sDrive 20i 192PS

    Εδώ και αρκετό καιρό πολλοί συζητούν για το πόσο σπορ μπορεί να είναι ένα compact SUV. Η BMW με την Χ2 απλά κλείνει την κουβέντα.

  • 2018 TOYOTA YARIS 1.5 DUAL VVT-IE 111 PS 12/5

    Δοκιμάζουμε το Toyota Yaris 1.5 DUAL VVT-iE 111 PS

    Αν και ταυτισμένη με τους υβριδικής διάταξης κινητήρες, η Toyota δεν σταματά την εξέλιξη των (αμιγώς) βενζινοκινητήρων της και η προσκόλληση στη βελτίωση της θερμοδυναμικής απόδοσής τους είναι ζήτημα τιμής για τους Ιάπωνες, ως γνωστόν.

  • 2018 FORD KUGA 2.0 TDCI 180PS POWERSHIFT ST-LINE AWD 11/5

    Δοκιμάζουμε το Ford Kuga 2.0 TDCi 180PS PowerShift ST-Line AWD

    Τα διαπιστευτήρια του Kuga σε αυτή την κατηγορία έχουν να κάνουν με τον πληθωρικό του χαρακτήρα, αλλά και τις οδηγικές του αρετές που παραδοσιακά ο χρήστης αυτοκινήτου Ford βιώνει.

  • TEST DRIVE 2018 VOLKSWAGEN TOUAREG 9/5

    Οδηγούμε στην Αυστρία το νέο Volkswagen Touareg [pics+vid]

    Ξεκίνησε ως ένα μεγάλο εκτός δρόμου όχημα με πολύ καλό σύστημα τετρακίνησης. Το Touareg έδωσε μια νέα εμπορική διάσταση στην Volkswagen, αποτέλεσε τη βάση για τη δημιουργία της Porsche Cayenne και έγινε αντικείμενο ανταγωνισμού. Πλέον, η καινούργια, τρίτη 'γενιά'...

  • 2018 SKODA KAROQ 7/5

    ESCAPE Στην Άνδρο με Skoda Karoq 1.6 TDI 116PS DSG7

    H Άνδρος είναι η εστέτ των Κυκλάδων, είναι η πρωτεύουσα πλοκή φύσης και ιστορίας του Αιγαίου, είναι ο τόπος των Καπεταναίων, του Εμπειρίκου και της Ελένης (φευ, όχι πλέον με αυτή την σειρά). Η Άνδρος είναι...

  • 2018 PEUGEOT 2008 1.2 PURETECH 110PS 2/5

    Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 2008 1.2T 110PS AUTO

    Τείνει να γίνει διαχρονική αξία. Μπορεί να μας συντροφεύει μόλις από το 2013 αλλά το συμπαγές crossover έδωσε μια άλλη διάσταση στην κατηγορία, καθώς οι αναλογίες του το κατέταξαν ευθύς εξ αρχής στα 'χωράφια' των SUV.

  • DS 5 1.6 BLUEHDI 120 PS ΕΑΤ6 24/4

    Δοκιμάζουμε: DS 5 1.6 BlueHDi 120 PS ΕΑΤ6

    Θα προκαλέσει το ενδιαφέρον σου από την πρώτη στιγμή που θα το δεις. Έπειτα, θα συνειδητοποιήσεις ότι θέλεις λίγο χρόνο για να συνηθίσεις το εσωτερικό. Το DS 5 είναι το ένα από τα πιο ελκυστικά οχήματα που έχουν δημιουργήσει προσφάτως οι Γάλλοι και δεν βασίζεται μόνο στο παρελθόν...

  • TEST DRIVE 2018 SUZUKI SWIFT SPORT 19/4

    Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Suzuki Swift Sport (pics+vid)

    Στους δρόμους της Ανδαλουσίας το νέο Swift Sport ξεδιπλώνει το οδηγικό του ταμπεραμέντο, που παραμένει πιστό στο κατασκευαστικό DNA της Suzuki.

  • ΤΕST DRIVE NEA MERCEDES-BENZ A- CLASS 2018 18/4

    Οδηγούμε στην Κροατία τη νέα Mercedes-Benz A-Class

    Επιβεβαιώνοντας το motto 'The Best or Nothing' η Mercedes-Benz παρουσίασε τη νέα γενιά A-Class. Του μικρότερου αυτοκινήτου της γκάμας της εταιρείας, αλλά με ποιοτικά χαρακτηριστικά και τεχνολογίες της ναυαρχίδας S-Class.